XXL Nutrition

Advies wat eerst te doen...

D3N

Novice
Waardering
0
Lengte
1m96
Massa
107kg
Hallo Allemaal..

Train nu pas een jaartje en schiet niet echt helemaal op...
Mijn lengte is 1.96 en weeg 107 kilo.
Begin wel wat vorm te krijgen maar heb het id dat het niet helemaal goed gaat.
Let uiteraard wel op voeding rust en dergelijke.

Heb nog wel iets overtollig vet.

Ben voor de rest echt nog een leek en zou graag wat advies willen (en resultaat) weet dat dat uiteraard nog wel wat tijd en moeite kost... wat ik er ook zeker ga insteken!

Weet iemand misschien wat er op dit moment het belangrijkste is om op te focussen of om evt wat te moeten aanschaffen? (hulpmiddelen?)

Mvg,
Dennis.

Hulpmiddelen/wondermiddelen bestaan niet.

Voeding. Als je na jaar bijna niet vooruit gaat is het voeding meestal.

ga eerst maar eens goed cutten;)

aas hulpmiddelen zou ik (nog) niet nemen, je bent pas een jaartje bezig; wat verwacht je dan? rome is ook niet in een jaar gebouwd.

hard cutten wat mack zegt^
ga werken aan je voeding.

Hallo Allemaal..

Train nu pas een jaartje en schiet niet echt helemaal op...
Mijn lengte is 1.96 en weeg 107 kilo.
Begin wel wat vorm te krijgen maar heb het id dat het niet helemaal goed gaat.
Let uiteraard wel op voeding rust en dergelijke.

Heb nog wel iets overtollig vet.

Ben voor de rest echt nog een leek en zou graag wat advies willen (en resultaat) weet dat dat uiteraard nog wel wat tijd en moeite kost... wat ik er ook zeker ga insteken!

Weet iemand misschien wat er op dit moment het belangrijkste is om op te focussen of om evt wat te moeten aanschaffen? (hulpmiddelen?)

Mvg,
Dennis.

Hoi Dennis,

Wat is je huidige vetpercentage ?

Ga daarmee aan de slag en breng het omlaag, voeding en training zorgen voor het resultaat.
AAS heb je niet nodig.

Grts,
Bully

je traint pas een jaar, ga lekker cutten dmv voeding ipv in aas gedeelte op forums hier rondkijken! zo leer je ook meer je eigen lichaam kennen

ik train al 12 jaar en ben ook nog niet waar ik wil , wat verwacht jij in 1 jaar ? gewoon blijven trainen. aas mischien over een jaar of 3 is.

Mijn advies betreffende hulpmiddelen:

Als je niet weet wat je moet nemen dan moet je het niet nemen.

Lees je uitgebreid in en als je denkt dat middel x je kan helpen bij probleem y dan kun je langzaamaan beginnen met het plannen van een kuur c.q. protocol voor de desgewenste resultaten.

je begint de lijnen een beetje tezien, maar je weegt wel 107 kilo met een klein beetje vet, daar klopt denk ik iets niet...

Terug
Naar boven