AndroidHealthClinic

Advies weight gainer, meeste cal/voedingswaarde

Gast 1335

Dutch Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
124
Ja, jullie denken start ie nu alweer een topic????:p

Maar ik wil gewoon zeker zijn over dingen, en waar kun je dat het beste vinden, jep Dutchbodybuilding.

Oke, ik heb net anderhalf uur lekker ziten trainen, ging allemaal wel lekker. Ik hou me goed aan een eetschema. En na de training, wou mijn coach/trainer toch even een vet meting doen..... Nou ik gewoon mee werken, en ik kwam op 10 procent uit(nu weet ik dat zo;n vet meter nooit precies klopt) Maar ik schrok toch aardig...... Want een paar week geleden zat ik op 12 procent... Nu raade een vrij buff trainings maatje weightgainer aan. Nou ik heb me ingelezen en gezocht, maar er is zo enorm veel keuze!, niet normaal...... Nu wil ik hier vragen, welke weight gainer raden jullie aan? en ik welke soort ziten de meeste cal. Ik ga natuurlijk ook door met mijn eetschema.......En ik weet dat de meeste denken, das onzin op die leeftijd, maar het kan ook zeker geen kwaad...Heel veel dank voor de reactie alvast!

• Topic Starter Topic Starter
mmm oke, dat zijn 380cal per 100gram. Maar ik moet iets hebben met nog veeeel meer callorien... Eiwitten neem ik wel genoeg. Ik hoop dat er echt iets is waarmee je 600cal per shake binnenkrijgt, maar dit lijkt me hellaas onmogelijk. En ik zoek echt een flinke zak waar ik minstens 4maand mee vooruitkan.:Dals het goed spul is heb ik er wel een flinke prijs voor over.....

mmm oke, dat zijn 380cal per 100gram. Maar ik moet iets hebben met nog veeeel meer callorien... Eiwitten neem ik wel genoeg. Ik hoop dat er echt iets is waarmee je 600cal per shake binnenkrijgt, maar dit lijkt me hellaas onmogelijk. En ik zoek echt een flinke zak waar ik minstens 4maand mee vooruitkan.:Dals het goed spul is heb ik er wel een flinke prijs voor over.....

Zelf met je blender aan de slag. Als je die gainer hebt van dus 380kc zit je al op de helft, rest eigen ingrediënten.

waarom wil je zoveel uit een shake halen? ga gewoon meer eten!:)

500ml melk, 200 gram havermout, 30 gr pinda's, 30gr whey en als je er behoefte aan hebt 10gr olijfolie. Smaakt best lekker, je zal wel met een blender aan de slag moeten
als het te veel pap is gewoon wat melk aan toevoegen of wat havermout laten vallen
is een receptje dat ik zelf gevonden had op het forum ... :D

ik zou mammoth aanraden heb er zelf ook veel baat bij gehad ben alleen kwa vet omhoog gegaan omdat ik er 100 gram roomijs bij gooide, kwa kcal zitten er genoeg in :D

Maak een goed voedingsschema dan is zo'n shake helemaal niet nodig;)

ik zou mammoth aanraden heb er zelf ook veel baat bij gehad ben alleen kwa vet omhoog gegaan omdat ik er 100 gram roomijs bij gooide, kwa kcal zitten er genoeg in :D
schaam je als je dat meerdere dagen per week nam

@ eitje: waarom kijk je naar welke de meeste kcal heeft? Dat is een totaal foute kwalificatie om een weightgainer op uit te zoeken. Als je de meeste kcal zoekt zou je net zo goed 200gram chocola kunnen toevoegen aan je eetschema. Het gaat om voedingstoffen, hoogwaardige voedingstoffen

mogelijkheden waarvan ik weet dat ze goed zijn
XXL complex carb gainer
Rice & protein bodylab

Terug
Naar boven