MuscleMeat

Advies

Bezoekers in dit topic

Dag 1 (thuis) - Ochtend: Na het ontwaken 30 minuten rustig joggen
Smiddags: 20 minuten touwspringen, 1 minuut springen 30 seconden rusten.
Savonds: 20 minuten fietsen of 20 min wandelen met hond

Dag 2 (sportschool) - Kracht training en cardio
30 minuten kracht training 10 min cardio (loopband)
ik fiets natuurlijk van en naar dus dat komt er ook bij (is 10 minuten ook weer)

Dag 3 - Rustdag, wel lichte activiteiten zodat ik niet de hele dag met m'n luie reet blijf hangen, honden uit laten en stuk fietsen e.d

Dag 4 - Zelfde als Dag 2

Dag 5 - Weer rust dag

Dag 6 - Zwemmen en fietsen (beide 30 min)

Dag 7 - Weer rust dag

Om te beginnen denk ik dat dit erg fair is, wat vinden jullie? ik zou dingen kunnen mixen waarschijnlijk maar ik denk dat dit wel gebalanceerd is met rustperiodes e.d?

Het doel is dus overduidelijk vetverlies en afvallen, ben erg benieuwd naar jullie ongezouten mening als dit samen met mijn voedingsschemade goede kant op is.
 
Laatst bewerkt:
P.S Iemand die mischien ook met overgewicht hier is die er ook mee bezig is? Alvast bedankt :)
 
Ik zou dat brood in de ochtend eruit halen en hier brinta of havermout doen icm een why shake, imo eet je te weinig en is de verdeling E/K/V verre van goed.

grtz

Screw

Weeral bedankt Otherwizethen. : )

Aangepaste voedingschema

09:00 - Twee volkoren sneetjes brood met kipfilet, melk (mager, glasvol)
11:00 - Bak magere kwark
13:00 - Twee volkoren sneetjes brood met pindakaas, melk (mager, glasvol) -of- gekookte ei op volkoren brood
15:00 - Stuk fruit (appel)
18:00 - Avondeten 8 lepels groenten, vlees (kip) -of- zilvervliet/wit rijst met groenten en stukjes kipfilet
21:00 - Bak magere kwark

Ik ga morgen meteen de hoeveelheden checken en hoeveel kcal dit nou in totaal is. (omdat ik niet alles in huis heb nu en morgen pas de winkels weer open zijn.)

P.S Life Starts Now als ik thuis ben ga ik dat zeker checken, thanks!
 
Toch even een update, schema is veranderd.

8:00 Twee volkoren met kipfilet en 1 ei 200ml magere melk
11:00 Twee volkoren met vis (tonijn, makreel) en 1 ei 200ml magere melk
13:00 Twee volkoren met kipfilet 200ml magere melk
15:00 250g kwark
18:00 Zilvervliet rijst met 200g groenten en 200g kipfilet
21:00 250g kwark

Ik kom uit op zo'n pakweg 2200-2300 kcal's, dus zit 1000 onder behoefte, geen idee wat ik er verder bij in kan gooien want ik ben echt al aardig zat van dit, oh en brinta werkt echt niet voor me, twee keer op de ochtend geprobeerd en dat krijg ik niet door mn strot, met water wegspoelen vind ik ook bullshit.

Rest van de voeding is eigenlijk totaal geen probleem, denk dat ik wel bof dat ik het allemaal lus en als ik terug kijk naar wat ik voorheen at ben ik al behoorlijk blij dat het zo lukt

Hele week bezig geweest met cardio, voor zwemmen een park gevonden waar ik al een uur over doe om naar toe te fietsen en heerlijk mn baantjes kan doen, dat doe ik ook een uur nu dus dat is 3 uur lang cardio, loving it :)

Vandaag weer in de sport school bezig geweest met kracht training, heerlijk! kan goed merken dat ik compleet af ben, en moet zeggen dat in tegenstelling van wat ik lees dat mn lichaam zo'n 2-3 weken doet om te wennen aan ander eten ik me echt erg fit en energievol voel.

En shakes? hmm ik weet niet, zal gewoon te doen moeten zijn zonder al dat lijkt me, tenzij iemand me echt weet te overtuigen om het te nemen voor mijn doelstelling/huidige status.

Meeste van dit typ ik voor mezelf denk ik, maar mischien dat dit iemand anders nog eens zal motiveren die ook met overgewicht kampt, gewoon doen!

Bedankt voor alle hulp en ik zal nog wel geregeld rondkijken/posten en alle verdere tips/advies is verder heel welkom natuurlijk!
 
Laatst bewerkt:
geen brood, geen rijst, geen aardappelen e.d als afvallen je doel is en ook geen cardio, ga lekker krachttraining doen.
 
Serieus wat moet je dan gaan eten, lucht? Dan ga ik helemaal niet dichtbij m'n onderhoud zitten kwa kcal's.

Hoezo geen cardio? helemaal na kracht training zal dit alleen maar bevorderd worden toch? burning ze fat dat is.
 
Laatst bewerkt:
Ja kort maar intensief cardio na training helpt alleen met het verbranden van vet
 
Back
Naar boven