XXL Nutrition

Advies

Never to old

Novice
Waardering
0
Lengte
1m90
Massa
98kg
Vetpercentage
14%
Zijn hier nog ouderen die ook nog gek zijn om nog te kuren? Zo ja graag advies of ervaringen.
Dacht zelf 8 weken test e 250 eventueel met laatste 5 weken var. ernaast. Ben tevreden met 4 kilo spier min 4 % vet.
Uiteraard nakuren,zal wel ff tijd nodig hebben denk ik :-)
Ik hoor het graag.
(1.90-98 kilo 4/5x trainen)

Je wilt naar een vetpercentage van 4% en 4 kg spier gainen? En dat in 8 weken met alleen een beetje test?
Er is niets mis om op jouw leeftijd te gaan kuren en al helemaal niet als dit met test is imo.
Maar wel even weten wat je kan verwachten en voeding en training op orde hebben.

Ik denk dat hij 4% vet eraf wilt.

• Topic Starter Topic Starter
Juist

52 jaar en aan de test reken op n heel lang herstel.

Test herstel je juist redelijk snel van. Kuren met 250-500 test op die leeftijd zal zeker een significante impact hebben maar wat zo'n kuur pas echt krachtig maakt na je 40e is de introductie van HGH. 2 tot 4 iu per dag i.c.m. test zal de gains en het vetverlies bevorderen maar ook zijn effect hebben op de algehele gemoedstoestand door betere slaap, sneller herstel en beter concentratievermogen.

op je 52ste herstel je van test egt niet snel zou trt ove

---------- Post toegevoegd 24 June 2013 om 20:48 ----------

overweegen

---------- Post toegevoegd 24 June 2013 om 20:49 ----------

overweegen

---------- Post toegevoegd 24 June 2013 om 20:53 ----------

sorry gaat wat fout. ik zou heel goed na denken of je nog gaat kuuren op die leeftijd
zou jezelf eerst helemaal laaten checken bij je arts.
op die leeftijd herstel je gewoon heel erg slecht ken mensen die kuuren op die leeftijd maar die zitten dan ook op trt

Ik zou ook trt doen. Sportschool maatje van me is inmiddels 54 en doet ook trt (125mg test e/week) met af en toe een kuur. Sinds 3 maanden ook low dose hgh permanent ernaast lopen op 1iu/dag.

Hij is binnenkort van plan om dit de gaan doen:
1-11hgh 3iu ED
1-11 mast E 600mg EW
1-10 tren a 150mg EOD
1-11 Dostinex 2x .5mg EW

Test E 125mg EW is permanent dus nakuur nie nodig

Ik ken ook een paar mensen van 50+ die af en toe een kuurtje pakken zonder trt.
Herstel gaat bij hun normaal.

Daarom, dacht gewoon proberen,bij klachten stoppen. 250 test e of sustinol met anavar laatste weken (inj ook ,lever al genoeg belast in mijn leven)
Uiteraard voeding aanpassen, eiwitten en vetten, neem aan dat niet alles omzet in vet rond de buik?(anavar)
8 weken ?
Nakuren nolvadix na tiende week? Wil wel coïtus natuurlijk!!!
Suggesties hoor ik graag!

Ik zou gewoon 10 weken 500mg test e per week pakken en dan twee weken na de laatste injectie 4 weken 20mg nolvadex per dag nemen.

ik zelf ben ook bezig met een kuur we zijn niet van dezelfde leeftijd maar toch
een kuur met test op 500 10 weken is goed te doen maar laat wel hcg meelopen vanaf week 4
dit zorgt voor een goed herstel en dat heb ik nu ook

Zijn hier nog ouderen die ook nog gek zijn om nog te kuren? Zo ja graag advies of ervaringen.
Dacht zelf 8 weken test e 250 eventueel met laatste 5 weken var. ernaast. Ben tevreden met 4 kilo spier min 4 % vet.
Uiteraard nakuren,zal wel ff tijd nodig hebben denk ik :-)
Ik hoor het graag.
(1.90-98 kilo 4/5x trainen)

ik ben in 2011 bijna 8 maanden on geweest periodes gehad dat ik bijna op 2 gram zat van test tot tren .. van.. dec 2011.. tot april... 2012 .. nakuur gedaan verschillende keren bloed getrokken ben perfect herstelt nergens last van ..

maar idd herstel duurt wel langer.. ik was in 2011 .. 49 jaar ..

ik ben in 2011 bijna 8 maanden on geweest periodes gehad dat ik bijna op 2 gram zat van test tot tren .. van.. dec 2011.. tot april... 2012 .. nakuur gedaan verschillende keren bloed getrokken ben perfect herstelt nergens last van ..

maar idd herstel duurt wel langer.. ik was in 2011 .. 49 jaar ..
Ja ik ook in 2011 :-) hoe ben je herstelt. Ik dacht zelf aan een kuurtje van 8 weken. Maar ivm werk kan ik niet te veel bijwerkingen permitteren.
Gr.

---------- Post toegevoegd 25 June 2013 om 17:10 ----------

ik zelf ben ook bezig met een kuur we zijn niet van dezelfde leeftijd maar toch
een kuur met test op 500 10 weken is goed te doen maar laat wel hcg meelopen vanaf week 4
dit zorgt voor een goed herstel en dat heb ik nu ook
Hcg? Oké even me zelf in verdiepen,klinkt goed.

Ja ik ook in 2011 :-) hoe ben je herstelt. Ik dacht zelf aan een kuurtje van 8 weken. Maar ivm werk kan ik niet te veel bijwerkingen permitteren.
Gr.

---------- Post toegevoegd 25 June 2013 om 17:10 ----------

Hcg? Oké even me zelf in verdiepen,klinkt goed.

ik heb eerst bloed getrokken had idd veel afwijkingen op dokters recept nolvadex en clomid gekregen
toen weer bloed getrokken nog niet helemaal goed nogmaals alleen nolvadex gedaan daarna alles goed totaal ong. 6mnd nakuur gedaan .. nu functioneert alles weer goed voor mij nooit geen trt want
dan blijf je afhankelijk.. maar ja ik train dan ook al een jaar niet meer ...

Heb ook een alternatief: 8 w primo en 5 anavar!!
Iemand ervaring mee? (Liefst ouderen)

Nou ik denk dat ik test e only ga doen, lijkt me het beste idee, alleen hoeveel zal ik pakken met mijn gewicht? (98kg) 250 P/W of p/5d of meer?
Gr.

Terug
Naar boven