- Waardering
- 1.446
- Lengte
- 1m89
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vind chinese/aziatische mensen in het algemeen stukken socialer dan westerlingen.zelf ben ik van chinese afkomst en ik mag ook veel chinese lui niet.
Als ik gewoon in de stad loop ofzo heb ik echt een afkeer aan 75% van de mensen die ik zie, van tokkies tot gangsta supadudes...
ik erger me er ook gewoon aan, als ik zo een debiel aangeklede wigger zie lopen...
wie heeft dit nog meer?
Maak je niet druk om onzin...ieder zijn goesting.. Live, Love en Learn!aan mensen die vooroordelen hebben,en die dan nog wel enkel durven te uiten via internet,als je iets tegen iemand hebt van een bepaalde afkomst of sport moet je die uiting ook publiek durven te uiten en niet de internet liggen uithangen![]()

aan mensen die vooroordelen hebben,en die dan nog wel enkel durven te uiten via internet,als je iets tegen iemand hebt van een bepaalde afkomst of sport moet je die uiting ook publiek durven te uiten en niet de internet liggen uithangen![]()

als iemand een vooroordeel heeft aan bv een bodybuilder maar enkel via msn of op een of ander logje,daar wat over zit te zeveren,erger jij je er dan niet aan en vraag je je dan niet bij je zelf af of hij nog steeds zo zou praten moest hij voor je staan?jij bent mss niet zo iemand die gaat staan wijzen en het wel in iemands gezicht durft te zeggen,maar dat wil toch niet zeggen dat iedereen zoals jou isHaha lekkere bump weer, maar jij wilt dus zeggen dat als je je ergert aan iemand dat je meteen op die persoon af stapt en hem verrot scheld en zegt dat ie andere kleren moet dragen
Als iemand erover begint dan hoort diegene het ook gewoon van mij, maar ik ga niet wijzen naar mensen van jou mag ik niet, jou mag ik niet, jou mag ik niet... etc![]()

ik accepteer ALLE mensen, alleen hun gedrag veroordeel ik!
![]()
als iemand een vooroordeel heeft aan bv een bodybuilder maar enkel via msn of op een of ander logje,daar wat over zit te zeveren,erger jij je er dan niet aan en vraag je je dan niet bij je zelf af of hij nog steeds zo zou praten moest hij voor je staan?jij bent mss niet zo iemand die gaat staan wijzen en het wel in iemands gezicht durft te zeggen,maar dat wil toch niet zeggen dat iedereen zoals jou is![]()

+1 die regel telt enkel voor de gelovige,en dan nog zo zie je maar laatst op de VN conventie,die 'zwaar gelovige moslim' begon daar ook meteen zijn vooroordelen te uiten,waarbij de helft uit ongenoegen de zaal uit liep

selfhaterIk heb alleen een afkeer van mensen die een afkeer hebben van mensen

Leven en laten leven.
Ik erger me alleen aan die marrokaantjes met afgeschoren haar en joggingspakje