XXL Nutrition

Afkicken op BNN; die shit moet je zien!

kansloze mensen, vooral die jet

sjongejonge

Ha ha, wat een figuren !! lache dit...dikke speknek.

laatst wouden ze mekaar neersteken. altijd handig als de camera draait.

Ze draaien hulpverlening altijd om die junks; niet de junks moeten blij zijn dat er een hulpverlener is maar de hulpverlener moet blij zijn dat ze komen opdagen.

Waarom moet de hulpverlener zich extra voorbeeldig gedragen, waarom als ze het verschil tussen goed en kwaad gedrag wel kennen leggen ze hun eigen norm en richting collega junks niet hoger? Houd een junk een spiegel voor van onacceptabel gedrag en hij gaat over de rooie zo blijkt maar weer. Maar zouden ze weten dat ze een spiegel voorgehouden krijgen?

Ze draaien hulpverlening altijd om die junks; niet de junks moeten blij zijn dat er een hulpverlener is maar de hulpverlener moet blij zijn dat ze komen opdagen.

Waarom moet de hulpverlener zich extra voorbeeldig gedragen, waarom als ze het verschil tussen goed en kwaad gedrag wel kennen leggen ze hun eigen norm en richting collega junks niet hoger? Houd een junk een spiegel voor van onacceptabel gedrag en hij gaat over de rooie zo blijkt maar weer. Maar zouden ze weten dat ze een spiegel voorgehouden krijgen?

iets met wacht 10 sec op uitleg !!!!

Allemaal bull shit die afkickklinieken. Als je wil kan je stoppen, als je niet wil niet.

Iedereen die daar binnen zit, maar blijft hunkeren naar zijn drugs is binnen de week weer aan het roken, slikken, drinken,snuiven ....

Het is een knop die je moet omdraaien en zeggen. Ik gebruik NIET. Het hangt volledig van jezelf af.

Wanneer ko grote gevolgen heeft ga je pas nadenken. Ko gaan in een supermarkt, bij familie, op straat .... bleek allemaal niet genoeg.
Een zware breuk en verkeersongelukken, dat laat je denken ....

Iemand die verslaafd is geweest moet minstens een jaar zonder zijn drugs geleefd hebben, daarna kan hij terug sporadisch voor het genot gebruiken, anders is hij in no-time terug af

\HAHAHAHA die Jet in dat gele pak : Ik werd agressief, wat krijgen we nou!! :roflol: !!!!!!

en die dikke is ook zoooo lol

Die miriam die eruit vliegt in afl 1 (na een paar uur):rolleyes:, wat een kansloze crackhoer, wat drugsgebruiken naast je kinderen, en drugs boven je kinderen kiezen ik snap niet dat die pa er zo rustig onderblijft. Als het mijn dochter was geweest had ik haar eens goed doorgelaten:mad: vuile junk!

Dit is wat we in België nog missen.

Nee zo'n vermakelijk programma ^^

Ik weet niet hoe het bij jouw zit, maar ik kan hem bij ons tv zien , dus we hoeven helemaal niets te missen ;)

Lekkere heroïne-h**r.

Terug
Naar boven