Fitness Seller

Afkicken op BNN; die shit moet je zien!

Afkicken, verslavingen,...
Ik zeg dat het gewoon een bende pubers met capsones is.

Dat wijffie in het geel.. :roflol: Die dikke wordt nog wel de nieuwe terror Jaap.. :o

Die Niels is koning.

Heb de eerste paar afelveringen week terug ofzo gekeken, zal die anderen binnenkort ook is kijken. Is wel tof altijd ja, vorige seizoen was ook wel lachen.
Vind die therapuiten trouwens wel altijd slappe hap, ze toleren alles maar en verdienen daarom ook geen respect van die junks.

Dit kijk ik elke zondag met een jointje.

Idd ****ing grappig. Die dikke helemaal. Wel jammer dat hij er uit ligt

lachen dit

Ik vind die GHB addict nog het normaalste :dunno:

niels die was er geen eens echt verslaafd aan alleen als hij ging halen haalde hij 500ml en nam het tot het op was. hij stopte daarom ook cold turkey

Was hij dan een enorme egoistische kl***zak?
Zijn vrouwtje ging er aan kapot omdat hij niet kon stoppen en die gozer nam het ook om zijn problemen te vergeten, volgens mij is dat verslaafd zijn hoor.

Was hij dan een enorme egoistische kl***zak?
Zijn vrouwtje ging er aan kapot omdat hij niet kon stoppen en die gozer nam het ook om zijn problemen te vergeten, volgens mij is dat verslaafd zijn hoor.

ja oke is wel waar, vooral ging hij helemaal slecht door steeds de combi coke en ghb te nemen hij had eens voor 2500 euro coke gehaald en maar een deel verhandeld

Eer een cokeverslaving zou ik het nemen

te cool dat!ik ben vooral fan van die uitgeleefde heroine junk!die door haar oncontroleerbare spierkrampen regelmatig in een halve split op de grond ligt!

hahaha die papz*k

ik volg ze allemaal maar echt heftig wat die drugs allemaal met je leven doet. het maakt echt alles kapot. die gast die aan de ghb zat, niet normaal zoiets. beter blijf je van die rotzooi af want je schiet er echt niets mee op.

Terug
Naar boven