AndroidHealthClinic

afspraak internist

Xtreme_BODY

Freaky Bodybuilder
Foto Contest
R.I.P.
Waardering
134
nou ben vandaag voor de eerste x bij de internist geweest hij viel opzich wel mee. de huisarts kreeg ik een dikke preek van maar deze was wel okey. haha hij vertelde me nog dat sustanon nomraal 250mg in de 3 week word gebruikt. en deca 15mg in de zoveel maanden. hij zei verder dat mijn leverenzymen dus wel te hoog waren. verder heeft hij bloedruk gecontroleerd mijn ballen gewicht ennog een paar dingen. was volgens hem allemaal goed. moest nu nog weer een bloedtest doen ****ing 11 buisjes vorige x was 4. krijg disdag de uitslag dan moet ik even bellen als het nu beter is is klaar en als nog steeds niet goed is moet ik trug komen. dus ik ben benieuwt.

hij vertelde mij trouwens dat stria door cortisol komt!

Laatst bewerkt:
Hoop voor je dat alles meevalt.

Maar zo zie je wel weer, (huis)artsen hebben vaak verdomd weinig verstand van AAS.

ik hoop ook voor je dat de uitslagen positief zijn :) en trouwens het is benieuwd ;)

Jha suc6 bro!!

leverwaardes hoog? ben jij veel moe dan en futloos? dat zijn typische kenmerken van een lever die afziet of niet goed functionneert. was bij mij toch vroeger toen ik gestoorde testen had.

welke levertesten heeft hij gedaan?

4cc

• Topic Starter Topic Starter
dit zijn de restulaten van een dikke maand geleden

hier staan de dingen die niet goed zijn er waren nog wat dingen gecontroleerd maar die waren nog binnen de norm

mijn ASAT was 64 normaal 40
mijn ALAT 81 normaal 45
Y-GT 20 normaal 50
MCV 84 normaal 85/94
alk fosf. 164 normaal 40/120
TSH 5.89 normaal 0,3/4,2
de andere waarden vielen binnen de norm

dinsdag krijg ik de nieuwe uitslag de internist heeft trouwens wel op veel meer dingen later controleren zon 20 a 25 dingen. de huisart had maar op 9 dingen gecontroleerd.

dus we zullen zien

ASAT en ALAT zijn bij krachtsporters altijd verhoogd als de lever harder gaat werken dan komen deze enzymen vrij maar ook als er spierschade optreed--->training dus!!, deze zeggen dus niet veel tenzij je een paar dagen voor de test niet hebt getraind.

YGT is wel een goede indicator voor de lever bij krachtsporters

4cc

4CC zei:
ASAT en ALAT zijn bij krachtsporters altijd verhoogd als de lever harder gaat werken dan komen deze enzymen vrij maar ook als er spierschade optreed--->training dus!!, deze zeggen dus niet veel tenzij je een paar dagen voor de test niet hebt getraind.

YGT is wel een goede indicator voor de lever bij krachtsporters

4cc

weet jij wat die andere dingen inhouden dan?

weet dat ALAT en ASAT leverenzymen zijn
en TSH schildklier

wat zijn die andere dingen precies?

Wat voor een verband heeft cortisol met striae?

M'n striae is op een of andere reden nu aan het weggaan, sinds ik aan het cutten ben.. ofja.. aan het vervagen iig.

MCV 84 normaal 85/94 weet ik niet...als ik tijd heb zoek ik het wel op ...ben nu zelf ook benieuwd

alk fosf. 164 normaal 40/120 = alkaline fosfatase is denk ik ook voor je lever gedaan dit is een enzym dat vrijkomt als weefsel beschadigd wordt of ziek is bijv....je lever

4cc

4CC zei:
MCV 84 normaal 85/94 weet ik niet...als ik tijd heb zoek ik het wel op ...ben nu zelf ook benieuwd

alk fosf. 164 normaal 40/120 = alkaline fosfatase is denk ik ook voor je lever gedaan dit is een enzym dat vrijkomt als weefsel beschadigd wordt of ziek is bijv....je lever

4cc

okey bedankt ben erug benieuwt.

alvast bedankt voor de moeite

:) net met de internist gesproken :) en alles is weer okey! schildklier lever en alle dingen die niet goed waren zijn weer helemaal hersteld :) :) :)

ik ben blij!!!!!!!!!!!

!!BarmaN!! zei:
:) net met de internist gesproken :) en alles is weer okey! schildklier lever en alle dingen die niet goed waren zijn weer helemaal hersteld :) :) :)

ik ben blij!!!!!!!!!!!

Mooi voor je bro, maar blijf nog wel verstandig omgaan met roids he. Dit wil niet zeggen dat je weer keihard kan gaan kuren, zou het toch nog rustig aan doen.

Terug
Naar boven