VStreet
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ah nu eindelijk doen alle foto's het! Wat een buffels allemaal zeg. Own kijkt wel erg moeilijk steeds op de foto's. Lach eens lief!![]()

Ja tuurlijk onderling wel. Ziet er als een gezellige groep uit. Maar precies zoals Vstreet zegt, waar zijn de lijken.![]()

In zoverre dat hij idd best groot aan het worden is, maar alles er 4x beter uit komt als hij een beetje normale poses aanneemt ipv spastische houdingen
nofi Sanca, maar je snapt wat ik bedoel![]()

Dat klinkt als een compliment
Lijkt me echt leuk ook een keer nog keer een meet mee te maken met onze zuiderbuurtjes. Misschien een keer meten op een wat centraler gelegen stekkie. Misschien@basic gym?
begreep dat er al plannen waren voor een opvolger
Zou natuurlijk helemaal top zijn als er ook belgen naar de Overijsselsche meet komen![]()

plannen voor een opvolger waren er nog niet, maar het is een vaststaand feit dat er een opvolger moet komen
meer info over Overijssel![]()

ach ja, als het binnen de 200km ligt wil ik er nog wel eens over nadenken![]()

veel te koud om de bike buiten te halen, en t is maar een kleintje, word gek als ik daar meer dan 100km mee moet doen!

t is maar een kleintje, word gek als ik daar meer dan 100km mee moet doen!

Ha, leuk motoke en pecies goed bewaard gebleven. Die zie je niet zoveel rijden.
Mijn R6'ke heeft al een paar kneuzingskes.![]()