HardaTek
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 60kg
- Vetpercentage
- 16%
Ik heb dus een vraag , is het mogelijk om in 6 maanden een mooi buikje te vormen (6- pack hoeft nog niet)
Ik ben dus 1.72 m en weeg 65 , mijn vet % is 17 % .
Ik doe de volgende oefeningen
Biceps Triceps en Buik 3x20
2de dag Rug, borst en onderarmen.
's zaterdags kuiten en bovenbenen erbij
'smorgens eet ik meestal 1 boterham 2 crackers en een mandarijn , melk
10 u : koekje met chocolade , mandarijn
12 u : 0.2 l cola (niet altijd) 2 boterhammen 2 crackers (cracottes) en kiwi
14 u : clementine en 0.5 l water
17 u 30 : 4 aardappelen , stuk vlees (worst, bief, kipburger) en wat groentjes , melk of ice tea green
19 u appel of ander stuk fruit en wat water
20 u 30 wortel
+ 20 u 30 : water
1 / week frieten
op woensdagmorgen eet ik niks , dan fiets ik ongeveer 45 minuten naar school. Om 10 u heb ik lich opvoeding , vooral gymnastiek en daarna weer 45 min. naar huis . En op zaterdag ga ik een kwartiertje lopen , 5 min traplopen en nog wat steppen (wandelen op zo een apparaat). dus 'smorgens wanneer ik niks gegeten heb.
Is het volgens jullie mogelijk om in juni een mooi buikje te krijgen, of is dit absoluut onmogelijk
Ik heb dus ook mijn BMR berekend dat is 1700 kcal
Ik ben dus 1.72 m en weeg 65 , mijn vet % is 17 % .
Ik doe de volgende oefeningen
Biceps Triceps en Buik 3x20
2de dag Rug, borst en onderarmen.
's zaterdags kuiten en bovenbenen erbij
'smorgens eet ik meestal 1 boterham 2 crackers en een mandarijn , melk
10 u : koekje met chocolade , mandarijn
12 u : 0.2 l cola (niet altijd) 2 boterhammen 2 crackers (cracottes) en kiwi
14 u : clementine en 0.5 l water
17 u 30 : 4 aardappelen , stuk vlees (worst, bief, kipburger) en wat groentjes , melk of ice tea green
19 u appel of ander stuk fruit en wat water
20 u 30 wortel
+ 20 u 30 : water
1 / week frieten
op woensdagmorgen eet ik niks , dan fiets ik ongeveer 45 minuten naar school. Om 10 u heb ik lich opvoeding , vooral gymnastiek en daarna weer 45 min. naar huis . En op zaterdag ga ik een kwartiertje lopen , 5 min traplopen en nog wat steppen (wandelen op zo een apparaat). dus 'smorgens wanneer ik niks gegeten heb.
Is het volgens jullie mogelijk om in juni een mooi buikje te krijgen, of is dit absoluut onmogelijk

Ik heb dus ook mijn BMR berekend dat is 1700 kcal
Laatst bewerkt:

en alleen light frisdrank drinken ) en een beetje krachttraining doet dan val je al heel snel af. En op jouw leeftijd zul je denk ik ook wel wat spiermassa aanzetten.
als je eet zoals wat je had gepost. Naast niet genoeg hoeveelheden ook niet de juiste voedingswaardes. Ik mis heeeeeel wat eiwitten..en lees: EIWITTEN zijn de bouwstoffen van spieren en helpt ook tegen spierafbraak.
. Ook goed voor je weerstand