XXL Nutrition

Vetpercentage moet een stuk omlaag

Ik lach me anders ook kapot om jou,
Je zou verwachten aan je fysiek dat je wel wat meer kennis zou hebben op het gebied van voeding.

Blijkbaar zijn het alleen de roids bij jou dus,

Hier een topic waarin verschillende members het zuivel verhaal bevestigen:
https://forum.bodybuilding.nl/topics/zuivel-producten-wel-of-niet-in-de-cut-fase.64320/

En verder wat ik nog wilde zeggen is maak je niet al te druk, je bent nooit te oud om te leren en blijf er vooral tijd en energie insteken en dan komt het vast wel een keer.
Zal 'm thuis even doornemen. Durf met voorzichtige zekerheid echter te stellen dan jouw niveau van kennis een mooie voedings cursus net kan bijbenen als ik je posts zie over koolhydraten en zuivel etc. Thanks voor noticing the gains though xoxo

Ik vreet al mijn carbs in de avond, ook cookies, snoep, melk.....hoe kan het dat ik nog afval, zonder enige spierverlies?
Jij bent een genetisch wonder. Iedereen weet dat je in de cut geen carbs moet eten en zeker niet savonds, anders heb je d'r niks van begrepen als je het mij vraagt ?!!!!! %%/~¿¡¿!!!

Jij bent een genetisch wonder. Iedereen weet dat je in de cut geen carbs moet eten en zeker niet savonds, anders heb je d'r niks van begrepen als je het mij vraagt ?!!!!! %%/~¿¡¿!!!
Ik heb 20% bodyfat gecut op 300g kip, 500-750g kwark, 400ml melk en 50g whey aan proton. De rest koekjes en chips, maar ik heb dan ook olympia genetics

Start de dag met KH als erergiebron
Bouw dit gedurende de dag af,
Omdat je savonds die kh niet meer nodig heb kun je het best iets eten van vlees of vis met groente/salade.

Genoeg eiwitten en vet, vult goed is lekker licht verteerbaar.

We hebben het hier over cutten he

Als je aan mij vraagt waarom je koolhydraten iname laag moet zijn in een cut dan snap je er niet zo veel van.

Beste groene aap,

IK snap er niks van?.. je snapt er zelf helemaal niks van man.. tis kcal in vs. kcal out en als je anders denkt dan ben je simpelweg een eigenwijs individu en dat is ook prima, maar ga dan geen adviezen lopen geven aan anderen..

Waarom adviseer je zulke kolder aan TS? TS weet niet eens hoeveel kcal die binnenkrijgt op een dag (gezien zijn opsomming aan eten zonder hoeveelheid aan kcal/verdeling e/k/v). Echter jij begint al meteen een low carb schema aan te smeren. TS zal eerst eens moeten weten hoeveel kcal die überhaupt op een dag binnenkrijgt (en tevens de daarbij horende macro's inzichtelijk maken). Vervolgens zal ie moeten uitrekenen (en uitvinden) wat z'n onderhoud is. Als ie dat weet gaat die eerst eens 't totaal aan kcal omlaag schroeven (lees 400 á 500 kcal onder je onderhoud) en niet een van de 3 macro's (in jouw voorbeeld carbs) vrijwel uitsluiten.

Laatst bewerkt:
Je zou verwachten aan je fysiek dat je wel wat meer kennis zou hebben op het gebied van voeding.

https://forum.bodybuilding.nl/topics/zuivel-producten-wel-of-niet-in-de-cut-fase.64320/

En verder wat ik nog wilde zeggen is maak je niet al te druk, je bent nooit te oud om te leren en blijf er vooral tijd en energie insteken en dan komt het vast wel een keer.

Ja, haal een topic van 10 jaar geleden aan waar toen al de meningen sterk neigden dat je gewoon zuivel kan nemen in je cut (in ieder geval tot 8-10%). Enige reden dat je zuivel er uiteindelijk uit zou willen gooien is vanwege de lactose (=suikertjes) en die wil je (als je echt ripped wilt komen te staan) er volledig uit. Tot die tijd geldt heel simpel kcal in vs. kcal out, simpel! Geen discussie over mogelijk.

Ja, haal een topic van 10 jaar geleden aan waar toen al de meningen sterk neigden dat je gewoon zuivel kan nemen in je cut (in ieder geval tot 8-10%). Enige reden dat je zuivel er uiteindelijk uit zou willen gooien is vanwege de lactose (=suikertjes) en die wil je (als je echt ripped wilt komen te staan) er volledig uit. Tot die tijd geldt heel simpel kcal in vs. kcal out, simpel! Geen discussie over mogelijk.

Je geeft het antwoord zelf al, dus ik heb gelijk.

Of TS nou ver gevorderd is of beginner maakt geen zak uit.

Feit is dat je goeie (cut) resultaten behaald met
High protein
Normal fat
Low carbs

Edit:
En aan je avatar te zien kan je zelf denk ook beter die zuivel eruit gooien want je bent zelf ook een beetje puffy:roflol:

Je geeft het antwoord zelf al, dus ik heb gelijk.

Of TS nou ver gevorderd is of beginner maakt geen zak uit.

Feit is dat je goeie (cut) resultaten behaald met
High protein
Normal fat
Low carbs

Edit:
En aan je avatar te zien kan je zelf denk ook beter die zuivel eruit gooien want je bent zelf ook een beetje puffy:roflol:

I'm out! Lekker doorgaan met baggeradviezen geven aan mensen. En jij weet niks van mijn achtergrond kerel dus misschien even dimmen.. Maar wel stoer hoor, dat soort opmerkingen.. :dontfeed:

Oh nee hoor..

Hahaha.. gevoelige snaar? Kerel je kent me helemaal niet.. en van opmerkingen zoals jij die maakt wordt ik écht niet warm of koud..

Waar ik me echter wél over irriteer (noem et gevoelige snaar) is dat wanneer je verbeterd wordt je meteen begint mensen persoonlijk aan te vallen/af te vallen. Je beschuldigd iemand van roids-gebruik, niets van voeding afweten, mij val je meteen persoonlijk aan. Beetje onnodig en respectloos vind je niet? Voor de rest zoek je 't maar lekker uit kerel.. :who:

Oh nee hoor..

Hahaha.. gevoelige snaar? Kerel je kent me helemaal niet.. en van opmerkingen zoals jij die maakt wordt ik écht niet warm of koud..

Waar ik me echter wél over irriteer (noem et gevoelige snaar) is dat wanneer je verbeterd wordt je meteen begint mensen persoonlijk aan te vallen/af te vallen. Je beschuldigd iemand van roids-gebruik, niets van voeding afweten, mij val je meteen persoonlijk aan. Beetje onnodig en respectloos vind je niet? Voor de rest zoek je 't maar lekker uit kerel.. :who:

Je was toch out knul?

Zo, even doorgelezen. Is natuurlijk helemaal leuk dat je een topic aanhaalt, maar onderbouwing van niks. Ik kan een topic aanhalen op een vega forum waaruit we kunnen concluderen dat wij allemaal ongezond zijn omdat we niet alleen gras eten, slootwater drinken en CO2 is zuurstof omzetten in zonlicht.

Ik kan ook een topic aanhalen op een alu hoedje forum dat wij alleen in een computerwereld zitten en alles om ons heen geprogrammeerd is.

Zonder bewijzen zegt zo'n forum niks, hoeveel mensen zelf ook claimen dat '' ze een dikke huid krijgen van zuivel''. Als je wat meer in de wetenschap zou duiken in plaats van grote gasten op hun woord geloven zou je zelf ook weten dat er geen enkel bewijs is dat zuivel je huid dik maakt, of dat je in een cut je carbs zo laag mogelijk moet houden.
(Over dat laatste heb ik nog een heel stuk geschreven, MET onderbouwingen vanuit de literatuur. Kan je serieus een hoop van leren als je wilt. Zoals je zelf zegt.. nooit te oud. )

Altijd grappig als er weer iemand uit de anabolen sectie komt rollen om hier bullshit broscience te komen verkopen. En dan boos worden als je zegt dat ie er de ballen verstand van heeft.

Gaat tie tegen JW zeggen dat ie niks van voeding weet :hahaha:
Das bijna hetzelfde als tegen Ronaldo zeggen dat ie niet kan voetballen

Gaat tie tegen JW zeggen dat ie niks van voeding weet :hahaha:
Das bijna hetzelfde als tegen Ronaldo zeggen dat ie niet kan voetballen
shy-kid.jpg

Dat je een voorstander bent van kcal in vs kcal out is me ondertussen duidelijk. Ik zal je topic dringend eens moeten doornemen maar zal mijn vraag al even hier stellen.

Wanneer wordt het volgens jou interessant om bijvoorbeeld low carbs dieet te volgen?
helemaal niet, low carb gaat je trainingen gigantisch verneuken, tenzij je in ketose zit. Verder flat as f**k, etc.
Enige keer dat low carb de voorkeur heeft is als je aan het depleten bent om vervolgens te laden, voor een compo of shoot. Verder echt geen enkele reden om lowcarb te gaan
(tenzij je kanker of epilepsie hebt bijvoorbeeld, schijnt dat low carb bij sommige aandoeningen zeker positief kan werken)

Terug
Naar boven