Fitness Seller

afvallen en spieren aankomen tegelijk

• Topic Starter Topic Starter
met cutten moet je toch op BMR constant eten?

met cutten moet je toch op BMR constant eten?

Onder onderhoud eten. Op BMR is te weinig. Stel BMR is 2100, dan is onderhoud, met voldoende sport en beweging, 3000. Je gaat dan 2500 eten. Dit is fictief. Maar zo is het de beste manier.

Met bulken eet je boven onderhoud. >500kcals boven onderhoud. Kan minder maar dan is het niet meer echt bulken.

oke dus als ik in mijn voedinsschema gwn de chocolade melk door iets anders vervang zoe ik een goed cut-schema hebben.

oke dus als ik in mijn voedinsschema gwn de chocolade melk door iets anders vervang zoe ik een goed cut-schema hebben.

Heb ff snel gekeken. Zie ook pindakaas. Chocomel en pindakaas is eigenlijk bulkvoer, tenzij je een rete hoog metabolisme hebt. Maar de chocomel er gewoon uit en niet vervangen en de pindakaas eruit en mager eiwit op je brood.

Veranderen en kijken wat er gebeurd.

moet toch wat te drinken hebben xD

Heb ff snel gekeken. Zie ook pindakaas. Chocomel en pindakaas is eigenlijk bulkvoer, tenzij je een rete hoog metabolisme hebt. Maar de chocomel er gewoon uit en niet vervangen en de pindakaas eruit en mager eiwit op je brood.

Veranderen en kijken wat er gebeurd.

Wat is er mis met pindakaas. De chocomel snap ik, maar pindakaas zit vol met vetten, wat juist goed is in de avond. Overdag de meeste koolhydraten nuttigen, en 's avonds over gaan op vetten ipv kh. Eiwitten gewoon goed over je dag verdelen, en 's avonds voor het slapen gaan of een casseine shake, of zoals jij ook al doet, een bak kwark. Voor de rest netjes schema, maar waarom geen groente? En waarom zo veel melk.

Vervang de melk door iets anders. Neem eventueel een stukje brood meer in bijvoorbeeld de ochtend. Waarom start je je dag niet met iets als brinta. Heb je dat gek*t met brood niet, en kan je gemakkelijk een ochtend starten. Water+shake+brinta (bij elkaar doen)

's avonds dus ook geen brood meer nemen eigenlijk! 's avonds zijn de kh veel moeilijker weg te krijgen. Daarom doe je in de cut ook geen zoetstof door je kwark heen o.i.d..

Als je echt brood wilt, dan kan je dat natuurlijk doen. Je kan ook bijvoorbeeld 50 gram ongezouten cashewnoten, pinda's of hazelnoten oid nemen. Hoop vetten dus!

Hoop dat je er wat aan hebt zo!

Wat is er mis met pindakaas. De chocomel snap ik, maar pindakaas zit vol met vetten, wat juist goed is in de avond

Hij neemt melk, brood, pindakaas. Je wilt toch liever ook wat mager eiwit? Met of zonder pindakaas maakt niet uit. Tenzij je wilt afvallen. Je zit met pindakaas snel aan aardig wat kcal. Zo fantastisch zijn die vetten niet. Ik zou eerder kiezen voor lijnzaadolie of olijfolie i.p.v. pindakaas.
Maar goed, als het werkt dan werkt het. En pindakaas is lekker.

ik start nu de ochtend met 3 gebakken eieren, is toch goed? maar wat moet ik anders door me kwark doen ipv multi vitamine

ik start nu de ochtend met 3 gebakken eieren, is toch goed? maar wat moet ik anders door me kwark doen ipv multi vitamine

Bijvoorbeeld van die druppels. Van die zoetstof spulletjes.

Ook kan je bijvoorbeeld slimpie siroop erdoor doen!

---------- Toegevoegd om 21:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:20 ----------

bove onderhoud als je kt doet

Waar slaat dat nou weer op? Hij wil afvallen! En met afvallen doe je ook kt

ma KT
di roeien 30 min
wo KT
do roeien 30 min
vr KT
za roeien 30 min
zo roeien 30 min

zo goed? en dan drink ipv chocomelk en melk , water?

Bij mij zou zo'n schema erg snel gaan vervelen, alleen maar roeien als cardio. Ik wissel cardio meestal af, dan ga ik weer roeien, dan weer crosstrainen, dan weer buiten hardlopen. Dat laatste doe ik het liefste, heerlijk buiten in de omgeving rennen. Dit laatste kan je prima combineren met HIIT.

Terug
Naar boven