- Waardering
- 8.737
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben inderdaad een goede 12kg bij gekomen op 12 maanden tijd, leek me niet te hard te gaan was eerste x dat ik bulkte en wou even doorzetten, maar wil nu dus afvallen voor tegen de zomer endan erna weer bulken etc.Je zou minder moeten aankomen in je bulk. Dat zou schelen. 14kg is erg veel voor iemand van 80kg. Vorig jaar was je 80kg, hoeveel kg spieren heb je dan opgebouwd ? Of heb je gejojoot?
Met dezelfde lengte en gewicht val ik af op 2800kcal.
Ja, weeg en tel ook je bakboter. Maar frustrerend inderdaad.Ik hou inderdaad alles bij, maar ik vergeet dan inderdaad de bakboter, voor de rest eet ik geen brood.. de zero saus (6kcal voor 30gr) heb ik ook in schema zitten.
weeg alles af zoals het zou moeten, ik schommel enorm hard zoals je kan zien aan de foto's.. Zou me verbazen dat mijn lichaam nog steeds aan het zoeken is zeg maar?
0,5kg p/w wordt meestal als bovengrens aangehouden voor de bulk. Jij zit op ongeveer de helft, dus daarin zie ik geen probleem (tenzij het enorm op en neer is gegaan). Val je nu wel af, of nog steeds niet?Ben inderdaad een goede 12kg bij gekomen op 12 maanden tijd, leek me niet te hard te gaan was eerste x dat ik bulkte en wou even doorzetten, maar wil nu dus afvallen voor tegen de zomer endan erna weer bulken etc.
Heb ondertussen een cut logje opgemaakt. Ben al wel wat afgevallen ondertussen maar er is iets waardoor ik veel vocht ophoudt.. even zoeken wat dit is 😄0,5kg p/w wordt meestal als bovengrens aangehouden voor de bulk. Jij zit op ongeveer de helft, dus daarin zie ik geen probleem (tenzij het enorm op en neer is gegaan). Val je nu wel af, of nog steeds niet?
Creatine? Veeeel volkoren? Drink je genoeg water? Als je veel koffie drinkt moet je nog meer water drinken.Heb ondertussen een cut logje opgemaakt. Ben al wel wat afgevallen ondertussen maar er is iets waardoor ik veel vocht ophoudt.. even zoeken wat dit is 😄
Jup frituur kan dat doen.Tgoh er is opzich niet veel veranderd met daarvoor, denk dat meer van dat dagje frieten heeft te maken.
Zit aan +2L per dag water en koffie varieert
Ik dronk 2L en raakte verstopt, drink nu minimaal 3-4L. Ik zou idd meer dan 2L drinken, vooral in een cut.Jup frituur kan dat doen.
Twee liter is wel minimaal, ik zelf probeer minimaal drie liter aan te houden (water tijdens sport niet meegeteld). Ook vanwege de grote hoeveelheid eiwitten die we eten, ter bescherming van je nieren op de lange termijn.
Suikervrije limonade is lekkerIndien je water niet lekker vind kan je ook gewoon slimpie pakken maakt niets uit.

ow neen ik denk dat ik soms aan 2liter zit met sporten bij gerekend, dan gaan we dat eens beetje opschroeven.Jup frituur kan dat doen.
Twee liter is wel minimaal, ik zelf probeer minimaal drie liter aan te houden (water tijdens sport niet meegeteld). Ook vanwege de grote hoeveelheid eiwitten die we eten, ter bescherming van je nieren op de lange termijn.
Behalve voor je test levelsIndien je water niet lekker vind kan je ook gewoon slimpie pakken maakt niets uit.

Niet als je beroepsmatig jaren limonade hebt gemaakt (en geproefd
) hahaHuh.... hoe bedoel je ?
Ik heb idd liever Hello Kitty energy.
Malina feijoa..mmmm

Had deze paar jaar geleden uit duitsland genomen. Kan me herinneren dat het zo zoet was dat mijn tanden eruit vielen.
Ik schrok al, plat water is ook al zo plat.