AndroidHealthClinic

Afvallen lijkt niet te lukken?

Bezoekers in dit topic

Als je alles goed doet... heb niet alle replies hier gelezen... slaap je goed? Train je goed genoeg? Doe je cardio? Heb je geen testosteron tekort? Gebruik je nog andere medicatie of drugs, drink je alcohol?
 
Als je alles goed doet... heb niet alle replies hier gelezen... slaap je goed? Train je goed genoeg? Doe je cardio? Heb je geen testosteron tekort? Gebruik je nog andere medicatie of drugs, drink je alcohol?
Ondertussen gaat alles goed 😉
 
  • Like
Waarderingen: 777
Valt me reuze mee, als ik een avond op pad ga (vrijdag toevallig gedaan) ziet ie er zo uit:
12x 0.33L bavaria pils
225g lays cheese & onion
30cm New York Pizza 4 Cheese

Bij thuiskomt:
6 eieren + 6 boterhammen in de hoop geen monster kater te pakken...

Maar terug naar het punt:
2100kcal moet echt genoeg zijn om af te vallen met jouw stats, dus ik begrijp wel waarom veel mensen hier meteen beginnen over dat het "moet dat je iets vergeet te tracken". Niemand bedoelt dit vervelend hoor, maar een strict 2100 kcal dieet, wat ook echt iedere dag 2100kcal is, moet meer dan voldoende resultaat geven.
Wat wel nog een goede toevoeging kan zijn aan je track routine? Middelomtrek eens per week opmeten, of de plekken waar je wat vet hebt zitten.
Ik ben laatste 2 weken ook amper gewicht kwijt geraakt maar wel centimeters rond m'n middel, dus dat is ook winst :)
Gewoon niet uitgaan tijdens de cut
 
Dit valt me echt enorm van je tegen!
Bavaria, neem dan eerst iets lekkers! :p
Haha dat spul wordt hier bijna om de hoek gemaakt joh :) Maar ben niet zo picky qua bier.

Laatste tijd neem ik graag Affligem Blond voor die paar biertjes die er per maand doorheen gaan.
 
Haha dat spul wordt hier bijna om de hoek gemaakt joh :) Maar ben niet zo picky qua bier.

Laatste tijd neem ik graag Affligem Blond voor die paar biertjes die er per maand doorheen gaan.
Blond bier is niet mijn ding, ik ben wel van de zware bieren. Paar maanden geleden in belgie 10 speciaal soort bieren op, nadeel is dat het alcohol percentage hoger ligt maar 'zwaar' bier ook echt vult. Laten we het maar niet over de kcal hebben want jezus..
 
Vind alcohol tijdens de cut een no go. Hoe lang is het nou om even 3-4maandjes als een kluizenaar te leven🤪
Zoals je zegt 3-4 maand =) hangt er ook vanaf wat je doel is zeker? Podium of geen podium 😉
 
Zoals je zegt 3-4 maand =) hangt er ook vanaf wat je doel is zeker? Podium of geen podium 😉
Fotoshoot is mijn doel. Als je 3-4maand niet zonder uitgaan kan heb je echt een probleem
 
Blond bier is niet mijn ding, ik ben wel van de zware bieren. Paar maanden geleden in belgie 10 speciaal soort bieren op, nadeel is dat het alcohol percentage hoger ligt maar 'zwaar' bier ook echt vult. Laten we het maar niet over de kcal hebben want jezus..
Na 4 trippeltjes ben ik in coma:roflol:
 
Oei.. dan heb ik een probleem 🦸‍♂️
FB_IMG_1650109697101.jpg
 
Ik houd het bij alcoholvrij gember bier
 
Back
Naar boven