XXL Nutrition

Afvallen lukt niet

Ik zou je koolhydraatinname drastisch omlaag gooien. Werkt voor mij erg goed! Zit rond de 30% (voor mij is dat 160 gram).

Ik eet ook weinig koolhydraten na maaltijd 3 (behalve in de kwark dan voor het slapen gaan en de groentes).

Idd dat werkt erg goed alleen krachttraining word dan best zwaar, snel uitgeblust. Maarja no pain no gain.:cool:

Idd dat werkt erg goed alleen krachttraining word dan best zwaar, snel uitgeblust. Maarja no pain no gain.:cool:
Hehe inderdaad, niet piepen maar pompen! :D

De zwaarte valt in mijn geval best mee, ik train altijd al zwaar, dus nog iets zwaarder is dan relatief uiteraard. Verschilt natuurlijk ook per dag. En om de paar dagen een refeed (met rijst, wat eitjes en gebraden kippenvleugeltjes jammie! :meal:) helpt ook goed. Daarnaast train ik altijd begin van de middag, dus heb daarvoor al het grootste deel van m'n carbs binnen. Gebruik overigens ook de recovery formula + dextrojuice pro van XXL voor, tijdens (2 slokken halverwege de KT) en na de workout. Merk wel dat ik soms tijdens de training er al meer behoefte aan heb dan de andere dag. Voel me direct een stuk beter als ik een paar slokken van dat heerlijke spul op heb(wellicht mentaal hehe). Kan er dan meteen weer tegenaan. :)

Terug
Naar boven