XXL Nutrition

Afvallen met DR.FRank, Pauw en Witteman

Nitsotov

Competitive Bodybuilder
Elite Member
Waardering
135
Lengte
1m89
Massa
102kg
Zometeen komt Dr. Frank bij Pauw en witteman.
Nederland 1 23:05

Bron pauw en witteman:

Internist Frank van Berkum behandelt al bijna dertig jaar patiënten. Een groot deel van de aandoeningen die hij tegenkomt heeft te maken met overgewicht. Daarom behandelt hij sinds de jaren '80 ook juist dit overgewicht en niet alleen de aandoeningen die hierdoor veroorzaakt worden.

Om mensen met overgewicht te helpen met afvallen heeft Frank van Berkum het Dr. Frank-dieet ontwikkeld. Dit eiwitrijke en koolhydraatarme dieet werd een groot succes en deze week werd het eerste kookboek voor het dieet uitgebracht: Gezond slank met Dr. Frank.

Sorry hoor dit is toch algemeen cut dieet? Of zie ik dit nu verkeerd? Gewoon goedkoop gestolen van DBB? Zit Dr. Frank hier ook toevallig op het forum? :P Discuss

Laatst bewerkt:
Wat ik uit deze beknopte samenvatting kan opmaken is dat het Dr. Frank-dieet gewoon de normale manier van cutten is zoals wij dat hier doen, al weet ik natuurlijk de details er niet van, misschien geeft ie er 'n (flinke) draai aan. :)

Vooralsnog vind ik hem een debiel om het "het Dr. Frank-dieet" te noemen. :o

• Topic Starter Topic Starter
Wat ik uit deze beknopte samenvatting kan opmaken is dat het Dr. Frank-dieet gewoon de normale manier van cutten is zoals wij dat hier doen, al weet ik natuurlijk de details er niet van, misschien geeft ie er 'n (flinke) draai aan. :)

Vooralsnog vind ik hem een debiel om het "het Dr. Frank-dieet" te noemen. :o

Precies wat ik dus ook dacht, helaas kon ik het net niet zien. Dus moet ik maar even op uitzending gemist wachten.

misschien geeft ie er 'n (flinke) draai aan. :)

Ach, het gaat er natuurlijk vooral om dat de grote massa bereikt wordt.
Dan is vooral de verpakking vooral erg belangrijk.
Toch een ander publiek dan de (vaak wat meer gemotiveerde) mensen die zich aanmelden op een bb forum.

Hij is ook actief op zijn website met forum.
http://www.eenkiloperweek.nl/

We mogen weer meerdere eitjes per dag eten, halleluja:D
Zelfs topics over whey shakes:eek:

Laatst bewerkt:
Ook echt die reacties:

Ronnie:

"Ik heb zeven vuilniszakken met kleding weggegooid, van maat XXXL heb ik nu gewoon maat M en mijn trouwring heb ik een maat kleiner moeten laten maken. Ik ben dankzij uw eiwittendieet in vier maanden 40 kilo afgevallen! Hoe ik me voel? Niet te beschrijven, fantastisch gewoon. Ik heb weer energie, ik kan niet meer stil zitten op de bank, terwijl ik daarvoor nauwelijks vooruit te branden was."

:o 40 kilo in vier maanden, 10 kilo per maand, 2,5~ kilo per week, 0,36kg~ per dag aan vet lichter dus. 1 kilo vet is 7000 kcal, 0,36kg is 2500 kcal. Meneer werkte dus 2500 kcal per dag weg :o heel believable

Wat een hufter. Ik heb net nieuwe kleren kleren moeten kopen maat XXXL :(

Mijn jas is maat 3XL :o

Ik heb animal-condoms, maatje 4XL :o

Ook echt die reacties:

:o 40 kilo in vier maanden, 10 kilo per maand, 2,5~ kilo per week, 0,36kg~ per dag aan vet lichter dus. 1 kilo vet is 7000 kcal, 0,36kg is 2500 kcal. Meneer werkte dus 2500 kcal per dag weg :o heel believable

Het is echt zo hoor :sad:

condooms zijn overrated, ik doe al jaren zonder:)

Terug
Naar boven