Fitness Seller

Afvallen, vetverlies

MightyMoo

Novice
Waardering
0
Lengte
1m86
Massa
94kg
Vetpercentage
22%
Goodmorning,

Ik ben 18 jaar weeg 93 kg ben 1,86 m lang en mijn vetpercentage is 22%. Ik ben mu een jaar aan het trainen vooral kracht met daarbij cardio. Ik let heel erg op mijn voeding. Ik woog een jaar geleden 125 kg en had haast geen spiermassa.

Ik wil graag weten met welke supplementen ik nou verder kom waarmee ik spier kweek maar snel en effectief vet verbrand?

Thanks

Check even de stickies bij het voeding en training deel van dit forum

Met je eten. Als beginner kun je die shit supplementen vergeten, gaan je niks helpen.
En lees idd ff de stickies

Als beginner inderdaad misschien wat extra eiwitten. Ik als gevorderde werk zelfs niet meer supplementen naar binnen dan eiwtitten. Gewoon goed eten ;)

Enige wat bij afvallen kan helpen is misschien CLA.

Een fat-burner zou misschien wel kunnen helpen. Niet zozeer om vet te verbranden want hier geloof ik niet zo in maar meer om je trek te blokkeren in zoetigheid etc. en je wat meer energie te geven zodat je wat harder kunt knallen in de sportschool.

Dit kun je natuurlijk ook bereiken met een pre-workout.

Goed bezig, al 32 kg eraf dus op een jaar tijd!

Maar wat bovengenoemde zeggen is idd zo, veel supps zijn echt onzinnig. Zou het ook alleen bij whey isolaat houden als aanvulling op je voeding.

Wellicht dat je hier je voeding en training kunt posten, daar zullen nog wel reacties op volgen.

Als je al een jaar traint hoef je de supps helemaal niet meer te vergeten.
En zoals trenny hierboven zegt let op je voeding ofja eet het juiste.
Zorg dat je een aparte cardio dag hebt van 1uur dat heeft bij mij ook geholpen.

Tip: de whey perfection van de body&fit is een zeer goede proteine

Ik heb ook een vraag

Ik ben bezig met afvallen, woog eerst 96 kg en nu 86 kg
Ik fitness al ruim 1,5 jaar.
Nu zou ik graag willen weten wat voor oefeningen goed zijn om buikvet en vooral die "zijkantjes" slanker te krijgen..
En of het verstandig is om whey isolaat erbij te gebruiken om meer spieren te creren en zo ook meer vet te verbranden..
Gebruik nu 3 weken smart protene van body&fitshop en dan 1 shake s'ochtends en 1 shake s'middags en dan komkommer en een appel en s' ochtends een bak yoghurt met havermout af en toe
En s'avonds eet ik vaak groente en vlees..

Hoop dat jullie me verder op weg kunnen helpen om meer af te vallen en een beter lichaam te creren....

Ik heb ook een vraag

Ik ben bezig met afvallen, woog eerst 96 kg en nu 86 kg
Ik fitness al ruim 1,5 jaar.
Nu zou ik graag willen weten wat voor oefeningen goed zijn om buikvet en vooral die "zijkantjes" slanker te krijgen..
En of het verstandig is om whey isolaat erbij te gebruiken om meer spieren te creren en zo ook meer vet te verbranden..
Gebruik nu 3 weken smart protene van body&fitshop en dan 1 shake s'ochtends en 1 shake s'middags en dan komkommer en een appel en s' ochtends een bak yoghurt met havermout af en toe
En s'avonds eet ik vaak groente en vlees..

Hoop dat jullie me verder op weg kunnen helpen om meer af te vallen en een beter lichaam te creren....

Plaatselijk vet verbranden bestaat niet. Ik geloof wel in de voordelen van cardio voor vetverbranden en de algemene gezondheid.

Wat je eten betref, ff stickies lezen.

Plaatselijk vet verbranden bestaat niet. Ik geloof wel in de voordelen van cardio voor vetverbranden en de algemene gezondheid.

Wat je eten betref, ff stickies lezen.

Hoe raak je anders vet kwijt op je buik en zijkanten??
Ik wil doelgerichte oefeningen daarvoor..

Cardio doe ik erbij na krachttraining, en te veel cardio is niet goed, want zoals je weet breekt dat wel vet af maar ook spieren, en spieren opbouwen houd in dat je meer verbrand tijdens trainen en in rust stand en cardio niet... Dus vandaar mijn specifieke vraag, maar sowieso bedankt...

---------- Toegevoegd om 18:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:25 ----------

Owja en ik ben nieuw hier maar wat en waar zijn stickies???

Cardio doe ik erbij na krachttraining, en te veel cardio is niet goed, want zoals je weet breekt dat wel vet af maar ook spieren, en spieren opbouwen houd in dat je meer verbrand tijdens trainen en in rust stand en cardio niet... Dus vandaar mijn specifieke vraag, maar sowieso bedankt...

---------- Toegevoegd om 18:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:25 ----------

Specifiek vet verbranden bestaat niet, specifiek spiergroepen trainen wel. Je dient gewoon een calorie tekort te crieeren doormiddel van sporten en (gezond) eten onder je onderhoud. Op deze manier val je af, en het vet op je (onder)buik zul je als 1 van de laatste verbranden. Helaas zo werkt het nu eenmaal.

Het klopt dat meer spieren in rust ook meer calorieën en dus vet verbranden bij een tekort. Je kunt er dus voor kiezen om per training eerst een uur kracht te trainen en dan daarna nog een half uur cardio op medium tempo.

En stickies is een ander woord voor een topic (zoals dit). Succes ermee!

http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/cutten-begin-112937/

Dat is de sticky die je moet hebben en cardio verbrandt geen spieren.

Terug
Naar boven