AndroidHealthClinic

afvallen

loebas

Novice
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
121kg
goede dag ik zit met een vraagje ik ben 18 jaar oud weeg 120 kilo en ben 1.85 m groot , nu mijn vraag is als ik 5 keer de week naar de fitness zou gaan voor aftevallen hoelang zou dit volgens jullie duren voor naar een redelijk gewicht te gaan alvast bedankt :)

6-8 maanden 100% dedicatie, goed voedings schema en cardio kan je op 85kg zitten

Je kan niet zomaar zeggen hoelang het gaat duren, ieder lichaam reageert anders. Als je clean eet, kracht + daarna +/- 40 minuten cardio doet, zal die eerste 10-20 kilo er wel snel afvliegen denk ik.. Daarna zal het wat langzamer gaan.

Ligt aan je lichaam, voeding, training, inzet etc..

Hey,

Ik was toen ik begon ong hetzelfde als jij (iets zwaarder)
ik ben 1.89 en ik woog 11 maanden geleden 127 KG

nu 11 maanden verder weeg ik 98 kg, en heb ik er ook nog redelijk wat spiermassa bijgekregen. In het begin zal het snel gaan, maar daarna gaat het toch wel een stuk langzamer. Het is niet echt te zeggen hoe lang je er over gaat doen, hangt echt van jezelf af. Ik heb zelf ook nog een dipje gehad na 5 maanden, dus ik had er misschien nog beter voor kunnen staan.

Het belangrijkste is gewoon dat je een schema maakt (zowel voor voeding en sport) en je dat schema volgt. Gewoon een kwestie van discipline, en dan kom je er wel! Ik zelf doe 3/4 dagen in de week kracht, en de andere dagen cardio. Dat heb ik ook de afgelopen maanden gedaan, en als je dat in combinatie doet met goede voeding moet je een heel eind komen!

succes

Goh... Bij mij heeft het exact een jaar geduurd.

MAAR! Ik ben nog maar 8 maanden aan het trainen en ik ben pas een maandje met cardio bezig... Nuja, het ligt er eigenlijk allemaal aan hoe je het aanpakt. Hou het in ieder geval gezond en scrub je huid wekelijks. ;-)

Terug
Naar boven