MuscleMeat

Afvallen

Achillis786

Cool Novice
Waardering
0
Ik ben van plan om te gaan kuren in januari. Maar ik wil nu eerst wat killos v et verliezen! heeft iemand wat advies hoe ik dat het beste zou kunne doen ik heb maar 1 maandje kan dat met HGH of igf wat zou het beste zijn,zijn er geen producten heb van zaditen gehoord maar weet er niet veel van.
helpe meeeeeee plzzzzzzzz

Wat denkt u van een streng dieet en veel cardio?

Hoeveel BF heb je? Daar moet echt wel wat van af kunnen hoor...

4wkn dieten op naturel basis kan goed zijn voor zo'n 2-4% vetverlies. Ligt ook aan je eigen stofwisseling en nog andere factoren maar het is haalbaar. Ik zou niet gelijk grijpen naar middelen.

Zeer verstandig antwoord Suat.
Met een strict dieet kom je een heel eind.

Je hebt maar 1 maand dat begrijp ik niet zo goed kun je dan niet beter een maandje langer cutten want een maand daar bereik je niet heel veel mee denk ik waarschijnlijk ga je dan ook nog eens veel te laag zitten waardoor je te veel spiermassa gaat door verliezen.
Clen is goed maar is wel hevig en ook geen wondermiddel nou toch alvast succes ;)

Ik ben van plan om te gaan kuren in januari. Maar ik wil nu eerst wat killos v et verliezen! heeft iemand wat advies hoe ik dat het beste zou kunne doen ik heb maar 1 maandje kan dat met HGH of igf wat zou het beste zijn,zijn er geen producten heb van zaditen gehoord maar weet er niet veel van.
helpe meeeeeee plzzzzzzzz

Vanwaar die haast? Ga je trouwen en pas je niet in het pak?

Jij zou niet moeten kuren, dat zie ik zo al.

Ik zou je aanraden eerst je kuur te doen en flink te bulken. Dan pas tijdje na je kuur en nakuur cutten door je dieet aan te passen. Denk dat je dan meer hebt aan je kuur en je meer tevreden zult zijn met het resultaat.

Terug
Naar boven