Shampoo83
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 69
Ben het Max hier eens. Verdeel jij je over alle inschrijvingen heeft men meer kans om te kwalificeren. Focus jij je op minder wedstrijden heb je in aantal kansen minder, maar ben je waarschijnlijk fitter dan diegene die twee dagen van te voren mee hebben gedaan.
Daarnaast denk ik dat dit voor Gijs de uitgelezen mogelijkheid is. Normaal gesproken draait hij de dag na een wedstrijd voor de fun een training van wedstrijd intensiteit
Wat wel vervelend is, dat wanneer je geblesseerd bent. je er meteen 2 mist.
Maar goed, snap het van de organisatie ook wel. Wanneer er een organiserende optie is, dan grijp je deze met beide handen aan. En dan kan het zijn dat data dicht bij elkaar ligt. Bovendien moeten we niet klagen. Het wordt voor ons georganiseerd. In verhouding met andere landen hebben we het relatief goed met de sport. Daarnaast worden er wel vaker wedstrijden op 2 dagen georganiseerd. Laten we bv WSM niet vergeten. Waar finalisten misschien wel 5 dagen achtereen met de wedstrijd bezig zijn
Daarnaast denk ik dat dit voor Gijs de uitgelezen mogelijkheid is. Normaal gesproken draait hij de dag na een wedstrijd voor de fun een training van wedstrijd intensiteit

Wat wel vervelend is, dat wanneer je geblesseerd bent. je er meteen 2 mist.
Maar goed, snap het van de organisatie ook wel. Wanneer er een organiserende optie is, dan grijp je deze met beide handen aan. En dan kan het zijn dat data dicht bij elkaar ligt. Bovendien moeten we niet klagen. Het wordt voor ons georganiseerd. In verhouding met andere landen hebben we het relatief goed met de sport. Daarnaast worden er wel vaker wedstrijden op 2 dagen georganiseerd. Laten we bv WSM niet vergeten. Waar finalisten misschien wel 5 dagen achtereen met de wedstrijd bezig zijn

als het ieder jaar in nijmegen was vond ik het ook goed, maar als het in Friesland kan moet in Limburg ook kunnen... die 3 uur en 21 minuten hebben wij afgelopen jaar ook met 2 busjes gereden!