XXL Nutrition

Agenda sterkste Man 2012

Ben het Max hier eens. Verdeel jij je over alle inschrijvingen heeft men meer kans om te kwalificeren. Focus jij je op minder wedstrijden heb je in aantal kansen minder, maar ben je waarschijnlijk fitter dan diegene die twee dagen van te voren mee hebben gedaan.

Daarnaast denk ik dat dit voor Gijs de uitgelezen mogelijkheid is. Normaal gesproken draait hij de dag na een wedstrijd voor de fun een training van wedstrijd intensiteit ;)

Wat wel vervelend is, dat wanneer je geblesseerd bent. je er meteen 2 mist.

Maar goed, snap het van de organisatie ook wel. Wanneer er een organiserende optie is, dan grijp je deze met beide handen aan. En dan kan het zijn dat data dicht bij elkaar ligt. Bovendien moeten we niet klagen. Het wordt voor ons georganiseerd. In verhouding met andere landen hebben we het relatief goed met de sport. Daarnaast worden er wel vaker wedstrijden op 2 dagen georganiseerd. Laten we bv WSM niet vergeten. Waar finalisten misschien wel 5 dagen achtereen met de wedstrijd bezig zijn

Idd maximus ! :cool:

Mooi herhaald!

Ik ben alleen van mening dat als je kijkt naar vorig jaar waarin 4 voorrondes in 2,5 maand 'uitgevochten' werden. En je dan steeds beter in ritme komt of terug kan komen van een blessure is nu alles in 3 weken tijd wat kort!!

Maar goed ik zal me richten op me wedstrijden....

Ben het Max hier eens. Verdeel jij je over alle inschrijvingen heeft men meer kans om te kwalificeren. Focus jij je op minder wedstrijden heb je in aantal kansen minder, maar ben je waarschijnlijk fitter dan diegene die twee dagen van te voren mee hebben gedaan.

Daarnaast denk ik dat dit voor Gijs de uitgelezen mogelijkheid is. Normaal gesproken draait hij de dag na een wedstrijd voor de fun een training van wedstrijd intensiteit ;)

Wat wel vervelend is, dat wanneer je geblesseerd bent. je er meteen 2 mist.

Maar goed, snap het van de organisatie ook wel. Wanneer er een organiserende optie is, dan grijp je deze met beide handen aan. En dan kan het zijn dat data dicht bij elkaar ligt. Bovendien moeten we niet klagen. Het wordt voor ons georganiseerd. In verhouding met andere landen hebben we het relatief goed met de sport. Daarnaast worden er wel vaker wedstrijden op 2 dagen georganiseerd. Laten we bv WSM niet vergeten. Waar finalisten misschien wel 5 dagen achtereen met de wedstrijd bezig zijn

Je hebt een punt maar het is makkelijk gemaakt als je je niet hoeft te kwalificeren. Niet vervelend bedoeld daarvoor ken je me wel te goed.
Ik heb er wel meer over te zeggen maar dat is niet voor een forum en daar hebben we het nog wel eens over. We zien elkaar toch snel. Ik ben altijd bezig met de sport verbeteren en daarbij hoort ook een kritische evaluatie.

Het enige dat ik wilde suggereren is dat wanneer je zo'n quote in je handtekening zet je er ook naar moet leven..

Tja dat kun je natuurlijk bij alles neerzetten Maxxie, je oversimplificeert het nu.

Gijsje, wanneer ik mee zou doen zou ik er precies zo over denken. Dat heeft er niets mee te maken. Maar goed, ik ken je al langer idd. Er zal wel een constructieve beredenering achter zitten. Lees goed! Ik vind het ook niet ideaal. We zien ons over een paar dagen, het gaat echt gebeuren. Ik kom er aan! ;)

Sterkste man van Nederland in Kerkrade..334 km, 3 uur 21 min. :(

Vorig jaar was het andersom !! :D

voor mij maar 210 km...:)

al bekend wie waar meedoet?

Ik kom jullie aanmoedigen haha

Lekker centraal. Kwalificaties in uithoeken van het land kan ik begrijpen maar een finale zou imo toch centraal in het land moeten plaatsvinden.

hoelaat begindt die op 30april in wapenveld?

en wie doen er allemaal mee vant forum?

niet zeuren jongens:P als het ieder jaar in nijmegen was vond ik het ook goed, maar als het in Friesland kan moet in Limburg ook kunnen... die 3 uur en 21 minuten hebben wij afgelopen jaar ook met 2 busjes gereden!:) (was nog gezellig ook)

Ik kom zaterdag met het OV en ben aan het zoeken naar het correcte adres. Voor de eerste kwali wordt het volgende aangegeven:

ten eerste is er geen Pr. Bernhardstraat...alleen een Pr. Bernhardlaan. Op nummer 2 staat een woonhuis en dat is midden in een wijk. Sportveld de Engh kan ik ook niet vinden. Wel gebied Eng, maar dat zijn akkers.

Volgens mij ligt het veld waar het gehouden wordt tussen de Pr. Bernhardlaan, Soesterengweg en Talmalaan. Kan iemand dit bevestigen?

Volgens mij reed ik vorig jaar naar de Soesterengweg ja. Dat veld is het idd

Kan nergens info vinden over 3de voorronde @ lobith. Wat zijn de onderdelen, adres??

Terug
Naar boven