Fitness Seller

Agmatine - Body & Fit Sports Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: NO (Nitric Oxide)
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? -Houd je spieren de klok rond volgepompt!
    -Presteer beter en bouw spiermassa!

    Agmatine is een Super Bodybuilding en Nitric Oxide ingredient voor spiermassa en constante pomps! Agmatine heeft vele krachtige voordelen, het stimuleert o.a. Nitric Oxide aanmaak via verschillende wegen en het zorgt voor verhoogde Growth hormone, LH en IGF-1 aanmaak. Agmatine helpt je spiermassa opbouwen en vet verbranden!


    Het meest krachtige totale Nitric Oxide ingredient voor spieren
    Agmatine is een veel sterker NO ingredient als andere producten! Het verhoogt niet alleen de vrijgave van NO maar het voorkomt ook de afbraak van NO. (Agmatine hindert enzymen die NO afbreken). Hierdoor werkt het veel langer en sterker als andere bekende ingredienten.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 14 dagen
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Niet van toepassing (capsules)
  • Welke dosis heb je gebruikt? Zowel 2 caps in de ochtend en 2 caps 30 min voor training. Als 4 caps 30 min voor training.
  • Waar heb je het supplement gekocht? www.bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis levering, gratis samples + goodies, uitleg en advies,
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? €19,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja: Massieve pomps en volle spieren.

Mijn review:

Dit product krijgt van mij een dikke 10. De reden hiervoor is simpel. Het product doet echt wat ervan beloofd wordt.

Ik ben nu halverwege mijn periode met Agmatine. Met de pot die €19,90 kost kom je 35 dagen toe als je de aanbevolen dosis van 4 caps per dag volgt.

Het aanbevolen gebruik is 2 caps in de ochtend en 2 caps +/- 30 min voor de training.

Deze combinatie gaf me al een zeer goede pomp gedurende de training. Maar toen ik eens 4 caps 30 min voor de training nam merkte ik dat de pomp nog veel feller was. Dus deze manier is zeker en vast aan te raden voor iedereen die graag een keiharde pomp heeft.

Gedurende deze 14 dagen merk ik echt dat mijn spieren er constant veel voller uitzien dan ervoor. De pomp na de training blijft dan nog uren zichtbaar.

De trainingen gaan op zich ook beter. Ik merk dat ik sneller herstel tussen de sets en dat ik net dat tikkeltje meer kan geven.

Voordelen:

- Massieve pomp
- Vollere look
- Beter herstel

Nadelen:

- Geen enkel nadeel.

Nota:

Momenteel zijn er nog verschillende logs over dit product te vinden. Dus deze bevatten ook de ervaringen van andere leden die dit product gebruiken.



1zgu643.jpg


Agmatine.jpg
 
Absoluut!
En weet je wat het grappige is?
Agmatine kost maar 9,95 voor 60 doseringen! :laugh:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Bart


top, ik ben er ook bijna weer doorheen. Geeft zeker een goeie pomp tijdens het trainen. Super product.
 
Kan dit in combinatie met unstoppable?
 
Vandaag binnengekregen. Nu kijken of het wat is!
 
Vandaag binnengekregen. Nu kijken of het wat is!

Kan prima samen met unstopable. Beetje citrulline erbij en je hebt een monsterpomp ;)
 
Kan prima samen met unstopable. Beetje citrulline erbij en je hebt een monsterpomp ;)

Hmm citrulline maakt dat de pomp nog groter?

Even checken hoe en wat, want voor me wedstr neem ik sowieso Agmatine zodat de pomp groter is en langer blijft zitten. ff checken wat die citrulline precies doet dan :)
 
2 gram voor elke training naast pre bevalt erg goed :D
 
Hmm citrulline maakt dat de pomp nog groter?

Even checken hoe en wat, want voor me wedstr neem ik sowieso Agmatine zodat de pomp groter is en langer blijft zitten. ff checken wat die citrulline precies doet dan :)

Citrulline malaat is de malaatzuur versie van citrulline, een natuurlijk voorkomend niet essentieel alpha aminozuur. Citrulline wordt niet direct gebruikt in de vorming van weefsel eiwitten, in tegenstelling tot de andere 20 aminozuren. Wel heeft een belangrijke functie in het verwijderen van metabole bijproducten en het speelt een rol in de cellulaire energie voorziening. Citrulline is aanwezig in vele soorten fruit, maar vooral in watermeloen. In Europa wordt citrulline verkocht als medicinaal product onder de naam ‘Stimol’ (Gentilly, Frankrijk). Het wordt veel toegepast tegen vermoeidheid en als energizer. In sterke sportsupplementen markten zoals de V.S. wordt citrulline gebruikt om de spier- en aerobe uithouding te vergroten.

Om te begrijpen hoe citrulline malaat werkt moeten we naar de twee afzonderlijke componenten kijken; citrulline en malaatzuur.

Citrulline

Citrulline is een tussenproduct in de ureumcyclus. Deze cyclus is nodig voor de verwijdering van ammonia, een toxisch bijproduct van de anaerobe verbranding. Citrulline is tevens een precursor van arginine, die waarschijnlijk een rol speelt bij vasodilatatie1). Deze eigenschap helpt mogelijk bij het vergroten van de bloedtoevoer naar de spieren, hierbij extra zuurstof en nutriënten aanleverend.

Malaatzuur

Malaatzuur is een actief component in de citroenzuurcyclus, een systeem die essentieel is voor het aerobe metabolisme en de omzetting van eiwitten, vetten en koolhydraten in ATP.

Beide componenten spelen hun rol in het metabolisme en versterken elkaar waarschijnlijk.

Veel van de heilzame effecten van citrulline malaat zijn goed onderbouwd. Als voorbeeld, het effect van citrulline malaat op het tegengaan van algemene vermoeidheid in mensen is goed onderzocht2). Ook zou het een stabiliserend effect hebben op de zuur/base balans3), wat spieren zou helpen om in de juiste pH range te blijven. Ook blijkt dat met suppletie van citrulline malaat de opbouw van ammonia en lactaat in de sportende spieren minder snel gaat4). Ook kan suppletie de cellulaire ATP voorraad vergroten, de belangrijkste vorm van opgeslagen energie. Sportprestaties zouden hierdoor kunnen verbeteren door een optimale energie productie. Kort gezegd, citrulline malaat is een veelbelovend ergogeen supplement onder zowel aerobe als anaerobe condities.
 
Mooie uitleg Bartels! Icm Agmatine dus werkelijk een topper als ik het zo lees :D
 
Kan prima samen met unstopable. Beetje citrulline erbij en je hebt een monsterpomp ;)

Pff ik vond dat die agmatine alleen al zo'n gigantische pomps gaf dat ik niet meer kon trainen.. vind agmatine toch een van de supps waarvan je zkr merkt dat het iets doet.
 
Pff ik vond dat die agmatine alleen al zo'n gigantische pomps gaf dat ik niet meer kon trainen.. vind agmatine toch een van de supps waarvan je zkr merkt dat het iets doet.

Zeker merkbaar inderdaad vanaf de eerste keer. Ik had het toen geprobeerd met bi/tri training. Ik had toen echt zon pomp in mn biceps dat hij pijn deed zelfs. Geen grap. 2gr was mijn dosering toen. i.c.m. citrulline heb je echt 1 vd beste N.O. combi's die er zijn. Agmatine en Vasotropin van gaspari samen was ook top, maar aangezien citrulline en agmatine samen een zelfde effect geven en dus ook een goedkopere optie is, gaat hier mijn voorkeur naar uit ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Pff ik vond dat die agmatine alleen al zo'n gigantische pomps gaf dat ik niet meer kon trainen.. vind agmatine toch een van de supps waarvan je zkr merkt dat het iets doet.

Zeker merkbaar inderdaad vanaf de eerste keer. Ik had het toen geprobeerd met bi/tri training. Ik had toen echt zon pomp in mn biceps dat hij pijn deed zelfs. Geen grap. 2gr was mijn dosering toen. i.c.m. citrulline heb je echt 1 vd beste N.O. combi's die er zijn. Agmatine en Vasotropin van gaspari samen was ook top, maar aangezien citrulline en agmatine samen een zelfde effect geven en dus ook een goedkopere optie is, gaat hier mijn voorkeur naar uit ;)

Agmatine is inderdaad een topper! Zeker gezien de prijs een aanrader, mocht je voor een absolute pomp willen gaan :cool: Standaard in mijn stack te vinden.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Al verkrijgbaar voor 9,90! :)

Bart
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zeker merkbaar inderdaad vanaf de eerste keer. Ik had het toen geprobeerd met bi/tri training. Ik had toen echt zon pomp in mn biceps dat hij pijn deed zelfs. Geen grap. 2gr was mijn dosering toen. i.c.m. citrulline heb je echt 1 vd beste N.O. combi's die er zijn. Agmatine en Vasotropin van gaspari samen was ook top, maar aangezien citrulline en agmatine samen een zelfde effect geven en dus ook een goedkopere optie is, gaat hier mijn voorkeur naar uit ;)

Blijft een dure hobby hè ;)
Daarom idd die combi. Blijft het betaalbaar :)
 
Agmatine is inderdaad een topper! Zeker gezien de prijs een aanrader, mocht je voor een absolute pomp willen gaan :cool: Standaard in mijn stack te vinden.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Al verkrijgbaar voor 9,90! :)

Bart

Zag hem net in de marathon voor 7,50 :eek::eek:

Danku B&F, gelijk 2 potjes weer besteld haha!
 
Zag hem net in de marathon voor 7,50 :eek::eek: Danku B&F, gelijk 2 potjes weer besteld haha!

Ja voor die prijzen hoef je het in ieder geval niet te laten staan.
Zag agmatine ergens anders voorbij komen voor €25 ..... Lekker verschilletje :D
 
Ik heb een vraag:

Op de site staat 60 doseringen met als aanbevolen gebruik 1 maatschep. Maar ik doe er VEEL en VEEL langer mee.
Moet ik dan toch meer doseren?
 
Ik heb een vraag:

Op de site staat 60 doseringen met als aanbevolen gebruik 1 maatschep. Maar ik doe er VEEL en VEEL langer mee.
Moet ik dan toch meer doseren?


Als je het gewenste effect (pomp) krijgt van 1 maatschep, waarom zou je dan meer willen doseren? Ikzelf neem meestal een scoop met een degelijke berg erop, het kost toch amper iets :D
 
Als je het gewenste effect (pomp) krijgt van 1 maatschep, waarom zou je dan meer willen doseren? Ikzelf neem meestal een scoop met een degelijke berg erop, het kost toch amper iets :D

Ja ik vraag me ook altijd af hoeveel extra die berg is. Al mijn scheppen zijn met berg ongeacht supplement :D
 
Back
Naar boven