MuscleMeat

Agmatine - Body & Fit Sports Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: NO (Nitric Oxide)
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? -Houd je spieren de klok rond volgepompt!
    -Presteer beter en bouw spiermassa!

    Agmatine is een Super Bodybuilding en Nitric Oxide ingredient voor spiermassa en constante pomps! Agmatine heeft vele krachtige voordelen, het stimuleert o.a. Nitric Oxide aanmaak via verschillende wegen en het zorgt voor verhoogde Growth hormone, LH en IGF-1 aanmaak. Agmatine helpt je spiermassa opbouwen en vet verbranden!


    Het meest krachtige totale Nitric Oxide ingredient voor spieren
    Agmatine is een veel sterker NO ingredient als andere producten! Het verhoogt niet alleen de vrijgave van NO maar het voorkomt ook de afbraak van NO. (Agmatine hindert enzymen die NO afbreken). Hierdoor werkt het veel langer en sterker als andere bekende ingredienten.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 14 dagen
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Niet van toepassing (capsules)
  • Welke dosis heb je gebruikt? Zowel 2 caps in de ochtend en 2 caps 30 min voor training. Als 4 caps 30 min voor training.
  • Waar heb je het supplement gekocht? www.bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis levering, gratis samples + goodies, uitleg en advies,
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? €19,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja: Massieve pomps en volle spieren.

Mijn review:

Dit product krijgt van mij een dikke 10. De reden hiervoor is simpel. Het product doet echt wat ervan beloofd wordt.

Ik ben nu halverwege mijn periode met Agmatine. Met de pot die €19,90 kost kom je 35 dagen toe als je de aanbevolen dosis van 4 caps per dag volgt.

Het aanbevolen gebruik is 2 caps in de ochtend en 2 caps +/- 30 min voor de training.

Deze combinatie gaf me al een zeer goede pomp gedurende de training. Maar toen ik eens 4 caps 30 min voor de training nam merkte ik dat de pomp nog veel feller was. Dus deze manier is zeker en vast aan te raden voor iedereen die graag een keiharde pomp heeft.

Gedurende deze 14 dagen merk ik echt dat mijn spieren er constant veel voller uitzien dan ervoor. De pomp na de training blijft dan nog uren zichtbaar.

De trainingen gaan op zich ook beter. Ik merk dat ik sneller herstel tussen de sets en dat ik net dat tikkeltje meer kan geven.

Voordelen:

- Massieve pomp
- Vollere look
- Beter herstel

Nadelen:

- Geen enkel nadeel.

Nota:

Momenteel zijn er nog verschillende logs over dit product te vinden. Dus deze bevatten ook de ervaringen van andere leden die dit product gebruiken.



1zgu643.jpg


Agmatine.jpg
 
Ja ik vraag me ook altijd af hoeveel extra die berg is. Al mijn scheppen zijn met berg ongeacht supplement :D

Wahahah same here! Little is good, so more must be better!
 
ik ben van plan om Agmatine, Citrulline en Creatine te nemen als "pre-workout" iemand ervaring mee?
 
ik ben van plan om Agmatine, Citrulline en Creatine te nemen als "pre-workout" iemand ervaring mee?

Werkt prima. Gooi er nog een schep beta-alanine bij en je bent klaar om te gaan (eventueel nog wat cafeine).
PS: creatine hoeft niet perse pre workout maar kan ook op een ander tijdstip. Als je toch aan het mixen bent is het wel makkelijk.
 
Thanks! wat doen jullie met de dosering, aangezien citrulline en agmatine allebei voor pomp zorgen, nemen jullie van allebei wat minder of gewoon de normale dosering aanhouden?
 
Thanks! wat doen jullie met de dosering, aangezien citrulline en agmatine allebei voor pomp zorgen, nemen jullie van allebei wat minder of gewoon de normale dosering aanhouden?
Ik raad aan vaak te beginnen met de dosering. Per lichaam (afhankelijk van gewicht, lengte, grootte etc) is het vaak verschillend hoeveel je nodig hebt. Vanuit daar kan je makkelijk bepalen hoeveel je neemt.

Ralf
 
Citrulline Malaat: 4 tot 6 gram.
Beta Alanine: 3 tot 5 gram.
Agmatine: 750 tot 1500 milligram
Caffene: 150 tot 200 milligram

Uiteraard kun je ook meer nemen als je dat wilt. Dit werkt voor mij 9/10 keer prima.
 
Thanks voor de reacties, krijg het hopelijk vanmiddag binnen, morgen mee trainen:thumb:
 
Thanks! wat doen jullie met de dosering, aangezien citrulline en agmatine allebei voor pomp zorgen, nemen jullie van allebei wat minder of gewoon de normale dosering aanhouden?

Ik doe van allemaal wat meer ;)
No such thing as too much pump ;)
 
Werkt prima inderdaad! Vooral met biceps training veel meer reps kunnen pakken en ook zwaarder. Volgende keer wel iets zwaarder doseren, had me nu aan de dosering van B&F zelf gehouden maar de extreme pomp bleef uit.
 
Werkt prima inderdaad! Vooral met biceps training veel meer reps kunnen pakken en ook zwaarder. Volgende keer wel iets zwaarder doseren, had me nu aan de dosering van B&F zelf gehouden maar de extreme pomp bleef uit.

Inderdaad een prima product! Je kunt spelen met de dosering, de dosering die we aangeven is vaak een richtlijn bij dit soort producten :)

Bart
 
Inderdaad een prima product! Je kunt spelen met de dosering, de dosering die we aangeven is vaak een richtlijn bij dit soort producten :) Bart

jep inderdaad een goede richtlijn om mee te beginnen, denk dat ik ook wat meer moet supplementeren gezien mn lengte/gewicht.

Overigens wel leuk om te zien hoe sommige aderen welke nog nooit door mijn 18-19% heen zijn gekomen omhoog komen met biceps ;)
 
Werkt prima inderdaad! Vooral met biceps training veel meer reps kunnen pakken en ook zwaarder. Volgende keer wel iets zwaarder doseren, had me nu aan de dosering van B&F zelf gehouden maar de extreme pomp bleef uit.

Ik neem er 8 voor mijn training. Extreme pomp sowieso aanwezig :D:D:D:D
 
Ik neem er 8 voor mijn training. Extreme pomp sowieso aanwezig :D:D:D:D

Jij bent ook 120kg schoon aan de haak vriend. Voor ons normale mensen volstaat 2 caps gewoon hoor :D
 
Agmatine

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Voor slechts 9,90!
 
Toppp!! Kan het iedereen aanraden dit door je PRE te mixen op 1.5gr. Knoertharde pomps!

Inderdaad! Agmatine hoort standaard in je stack te zitten vind ik :D
 
Back
Naar boven