AndroidHealthClinic

Breaking News Aissati is Ajacied

Bezoekers in dit topic

Cvitanich is ook een buitenspeler geloof ik, die ook in de spits kan.
Dunno hoe goed die is, maar dan zou ik die duikelaar suarez toch op de bank houden... afentoe als wissel is goed genoeg voor hem.
 
EN ze moeten bij Ajax eens aan verplichte krachttraining doen... Sneijder en Van Der Vaart waren vet slap en ontwijkten duels. Na een seizoen in het buitenland schuwen ze die duels niet meer en vliegen er in. Dat geldt voor meer Ajax-talenten...
 
Uhhhm en Dario Cvitanich dan ???

Die zit naast het veld, op de bank. Voor zover ik weet is hij gehaald als tweede spits achter Huntelaar, en secundair als buitenspeler. Ik weet niet wat hij kan, dus in mijn opstelling van nu zou hij niet spelen.

Cvitanich is ook een buitenspeler geloof ik, die ook in de spits kan.
Dunno hoe goed die is, maar dan zou ik die duikelaar suarez toch op de bank houden... afentoe als wissel is goed genoeg voor hem.

Suarez is wel iemand die met een actie een wedstrijd kan beslissen. Hij heeft van zijn fouten geleerd (sinds de winterstop vorig jaar geen duikelingen meer gemaakt in de competitie) en ik vind dat Huntelaar en Suarez elkaar goed aanvoelen.
 
Maar af en toe Suarez op de bank zetten is best goed voor hem, zo wordt hij niet lui en blijft hij gretig...
 
Suarez is wel iemand die met een actie een wedstrijd kan beslissen. Hij heeft van zijn fouten geleerd (sinds de winterstop vorig jaar geen duikelingen meer gemaakt in de competitie) en ik vind dat Huntelaar en Suarez elkaar goed aanvoelen.

Inderdaad , Suarez heeft sinds de winterstop (zelfs ruim ervoor) geen schwalbe meer begaan. Iedere keer maar naar hem wijzen duidt ook op een chromosoom teveel.

Affelay en Valfan die weten er ook wel raad mee. Maar nee meneer Murk is liever een papagaai zonder eigen mening.......:rolleyes:
 
Wat moeten wij met hem? :mad: Doorverhuren aan Cambuur :roflol:

Ten eerste, beledig Cambuur niet. Ten tweede, Aissati is een prima aankoop, dom van Psv om hem te laten gaan. Hij wordt onderschat.
 
Cvitanich kan misschien beter een jaar worden verhuurd aan een middenmoter in de Eredivisie
 
Cvitanich kan misschien beter een jaar worden verhuurd aan een middenmoter in de Eredivisie

Zodat je geen goede spits achter Huntelaar hebt? Goed plan!
 
Suarez of Sulejamni kan best in de spits...
 
Hoe wil je gaan zeggen tegen een 24 jarige spits die naar Italiaanse, Spaanse en Engelse subtoppers kon dat hij nog een jaartje moet rijpen bij NAC? :roflol:
 
Suarez of Sulejamni kan best in de spits...

Ja, en dan moet je ineens weer met een heel ander systeem spelen, of tweederangs spelers als Rommedahl en Kennedy opstellen.

Met andere woorden, onzin.
 
dom van Psv om hem te laten gaan. Hij wordt onderschat.


Inderdaad , hij is pas 19! Om dan al een talent af te schrijven tja typisch PSV...................
 
Cvitanich kan misschien beter een jaar worden verhuurd aan een middenmoter in de Eredivisie

Ik denk dat niemand hier op dit forum hem een wedstrijd heeft zien spelen. Niemand weet wat hij kan. Is het een doelpuntenmaker? Misschien, aangezien hij topscorer was in de Argentijnse competitie. Maar er wordt hier heel anders gespeeld, misschien komt hij bij Ajax wel veel meer tot z'n recht vanaf de zijkant. Sowieso kan je hem niet verhuren, aangezien er achter Huntelaar geen centrumspits is bij Ajax. Sulejmani en Suarez kunnen ook in de spits, maar beide spelers zijn geen spits zoals Huntelaar. Huntelaar is een aanspeelpunt geworden centraal voorin die aan een halve kans genoeg heeft om te scoren. Sulejmani en Suarez zijn geen aanspeelpunten en hebben veel meer kansen nodig om te scoren. Ik hoop dat Cvitanich een spits is die weinig kansen nodig heeft, aangezien het rendement van de aanvallen bij Ajax over het algemeen erg laag is. Als Huntelaar zijn dag niet heeft, zijn er weinig mensen die makkelijk een goal kunnen maken.

Wat ik wel hoop is dat Suarez dit jaar fatsoenlijk wordt behandeld door de scheidsrechters. Ja, hij heeft het aan zichzelf te danken door vaak te vallen, maar het is wel heel erg overdreven in de media vind ik. Jongens als Farfan, Mols en Lazovic vallen ook vaak voor niks, maar als die het doen is het opeens "slim". Als Suarez echt onderuit werd geschopt (bijvoorbeeld door Sander Boschker) wordt er niet eens een vrije trap gegeven, terwijl Boschker na de wedstrijd toegaf dat hij Suarez zowat onder de zoden schopte. Belachelijk, elke speler dient hetzelfde beoordeeld te worden.

Ik hoop wel dat Ajax ook eens gaat verkopen, zodat er nog iets van geld binnen komt. Tot nu toe heb ik alleen gehoord dat Mitea met een andere club aan het onderhandelen is, maar voor de rest hoor ik niks. Jongens als Colin en Rommedahl hoef ik echt niet te zien volgend jaar, wat een drama spelers vind ik dat.
 
Ajax kampioene!!!!!
 
Ik denk dat niemand hier op dit forum hem een wedstrijd heeft zien spelen. Niemand weet wat hij kan. Is het een doelpuntenmaker? Misschien, aangezien hij topscorer was in de Argentijnse competitie. Maar er wordt hier heel anders gespeeld, misschien komt hij bij Ajax wel veel meer tot z'n recht vanaf de zijkant. Sowieso kan je hem niet verhuren, aangezien er achter Huntelaar geen centrumspits is bij Ajax. Sulejmani en Suarez kunnen ook in de spits, maar beide spelers zijn geen spits zoals Huntelaar. Huntelaar is een aanspeelpunt geworden centraal voorin die aan een halve kans genoeg heeft om te scoren. Sulejmani en Suarez zijn geen aanspeelpunten en hebben veel meer kansen nodig om te scoren. Ik hoop dat Cvitanich een spits is die weinig kansen nodig heeft, aangezien het rendement van de aanvallen bij Ajax over het algemeen erg laag is. Als Huntelaar zijn dag niet heeft, zijn er weinig mensen die makkelijk een goal kunnen maken.

Wat ik wel hoop is dat Suarez dit jaar fatsoenlijk wordt behandeld door de scheidsrechters. Ja, hij heeft het aan zichzelf te danken door vaak te vallen, maar het is wel heel erg overdreven in de media vind ik. Jongens als Farfan, Mols en Lazovic vallen ook vaak voor niks, maar als die het doen is het opeens "slim". Als Suarez echt onderuit werd geschopt (bijvoorbeeld door Sander Boschker) wordt er niet eens een vrije trap gegeven, terwijl Boschker na de wedstrijd toegaf dat hij Suarez zowat onder de zoden schopte. Belachelijk, elke speler dient hetzelfde beoordeeld te worden.

http://youtube.com/watch?v=iybnOUBXV7I

Haha die commentator GOOOOOAAAAAALLLLLL, goeie kopper imo :)
 
Haha die commentator GOOOOOAAAAAALLLLLL, goeie kopper imo :)

Ik heb die you-tube filmpjes ook gezien, maar is altijd maar een moment opname van een paar goede acties. Zo'n filmpje kan je van mij ook nog wel maken, en ik kan voor geen meter voetballen. Ze laten zien dat hij goed kan koppen, maar als hij net daarvoor 4 kansen voor open doel en een penalty heeft gemist, dat zie je dan weer niet. Het is toch altijd afwachten, sowieso wordt dit denk ik een jaar waar je nog niet al te veel mag verwachten, zulke jongens hebben altijd wat meer tijd nodig om zich aan te passen. Wat me wel enigsinds geruststeld is dat Hans van der Zee hem gescout en aanbevolen heeft, dat geeft wel vertrouwen. Ik ben in ieder geval zeer benieuwd naar aankomend seizoen, met zo'n aanval moet er toch wel vuurwerk komen.

En inderdaad, die commentators uit Zuid-Amerika zijn geweldig :D Check dit filmpje, wel verder kijken dan het goaaaal geschreeuw:

http://youtube.com/watch?v=4ubMzqIPss4
 
Het is afwachten idd maar volgens mij toch wel een goede kopper, net als Huntelaar.
 
Back
Naar boven