AndroidHealthClinic

Kenneth Perez uit de Ajax selectie gezet

• Topic Starter Topic Starter
Als PSV-fan vind ik het geweldig dat Van Basten nieuwe trainer van Ajax is. Die man gaat heerlijk falen daar en daar is dit het eerste bewijs van.

Wat is er mis met deze beslissing dan? Alleen Perez is discutabel, de rest is niet van Ajax niveau. Het is juist goed dat Ajax een trainer heeft die zulke beslissingen neemt, Ajax heeft te veel net-niet spelers, en wat mij betreft passen al deze spelers in dat rijtje.

Ik snap het niet die Perez hou je gewoon op de bank tot er iemand geblesseerd is. So what als die Deen niet op de bank wilt zitten dan zeg je gewoon" Wil jij niet op de bank dan ga je mee als water drager kneusje". Zo hoor je die tjappies aan te pakken. Als je de manager bent moet je laten zien wie de baas is.

Ohja, en door te zeggen dat hij zich maar bij het tweede elftal moet melden laat van Basten inderdaad totaal niet zien wie de baas is :D Ik denk dat hij de boodschap niet duidelijker had kunnen overbrengen. Wat is er nou beter, een ongemotiveerde speler op de bank die de groep negatief beinvloed of dat je die speler kwijt bent? Als van Basten geen toekomst in hem ziet en hem dus toch niet op gaat stellen, kunnen ze hem beter helemaal wegsturen.

Maar als daarmee kwaliteit verliest op het veld schiet je der ook geen hol mee op. Natuurlijk is hij in principe de baas, maar hij moet niet mensen 'buitenspel' zetten omdat hij met die persoon mogelijk een confrontatie kan krijgen.

Ik vind het beste bij Perez er ondertussen ook wel af. Het laatste halve seizoen dat hij bij Ajax speelde heeft hij te weinig laten zien. Ik ben zelf een fan van Perez zijn speelwijze en kwaliteiten, maar ik kan me wel vinden in de beslissing van Van Basten eigenlijk.

Hebben ze die Colin mooi een oor aangenaaid :D Contract verlengen en toch niet verder gaan met 'm.

Ajax wil nog steeds Wielaert hebben, ze proberen nu een speler naar twente te krijgen plus wat geld en dat Ajax Wielart dan krijgt

van Bommel naar ajax?

Belachelijk. Perez is een goede voetballer. Die gewoon moet blijven. Hij is ook gewoon basis imo. Ik zie hem nu overigens wel vertrekken naar Twente bij een deal icm Wielaert.

Perez naar twente is wel logisch ja

Robbie Wielaert blijft bij FC Twente. De club uit Enschede heeft een laatste bod van Ajax op de verdediger dinsdagmiddag afgewezen. "En daarmee is een overgang definitief van de baan", benadrukt FC Twente-voorzitter Joop Munsterman tegenover TC/Tubantia. Anderhalve week geleden bood Ajax nog twee miljoen euro om het contract van Wielaert af te kopen. Twente ging niet akkoord met dat transferbedrag. "Ik kan me niet voorstellen dat Ajax een week voordat wij in de Champions League moeten voetballen alsnog belt", zo vertelde Munsterman destijds. "Dat zou niet heel netjes zijn, denk ik."

Ajax dacht de Tukkers eventueel te kunnen verleiden door naast een transferbedrag een speler aan te bieden die niet in de plannen van Marco van Basten past. Om in te spelen op het vertrek van Wielaert en/of bepalende spelers als Karim El Ahmadi (naar Feyenoord) en Orlando Engelaar (naar Schalke 04) dacht Ajax spelers als Jurgen Colin, George Ogararu of Kenneth Perez te kunnen aanbieden.

Wielaert speelde zich vooral de laatste twee jaar bij Twente in de kijker. Hij bleek zowel in defensief als offensief opzicht een meer dan bruikbare kracht. Dat succes kostte Wielaert zijn plek in de olympische selectie van bondscoach Foppe de Haan. Twente weigert hem af te staan als dispensatiespeler omdat het met Wielaert, die tot medio 2010 onder contract staat, in de derde voorronde van de Champions League wil spelen.

Ajax moet dus verder gaan zoeken naar een andere verdediger. Nu maar hopen dat ze niet zoals voorgaande jaren de laatste week nog iemand kopen die prut is.

Wat is er mis met deze beslissing dan? Alleen Perez is discutabel, de rest is niet van Ajax niveau. Het is juist goed dat Ajax een trainer heeft die zulke beslissingen neemt, Ajax heeft te veel net-niet spelers, en wat mij betreft passen al deze spelers in dat rijtje.
QUOTE]

Wanneer houden jullie Ajax-fans nou eens op te spreken over jullie club alsof het een topploeg is? Word wakker, dat zijn ze al jaren niet meer. Er is maar één grote club in Nederland de laatste tien jaar, en dat is PSV. Wat ik wil zeggen: Als je zegt dat een speler niet van 'Ajax-niveau' is, zeg je wat mij betreft dat het geen NEC, Feyenoord, Heerenveen of Twente niveau is. En dat is bullshit.

Het is geen PSV niveau. Al zou ik Perez graag terugzien :)

QUOTE]

Wanneer houden jullie Ajax-fans nou eens op te spreken over jullie club alsof het een topploeg is? Word wakker, dat zijn ze al jaren niet meer. Er is maar één grote club in Nederland de laatste tien jaar, en dat is PSV. Wat ik wil zeggen: Als je zegt dat een speler niet van 'Ajax-niveau' is, zeg je wat mij betreft dat het geen NEC, Feyenoord, Heerenveen of Twente niveau is. En dat is bullshit.

Dus jij vind spelers zoals Ogararu, Colin en Delorge wel Ajax-waardige spelers? Ik denk dat de huidige spelerselectie van Ajax de beste is van heel Nederland, puur naar de kwaliteit van de individuele voetballers gekeken. Alleen de spelopvatting van PSV is totaal anders en het elftal was/is veel hechter dan dat van Ajax, waardoor PSV nou eenmaal betere resultaten boekt. Maar als ik eerlijk ben kan ik het echt niet aanzien om een hele wedstrijd van PSV te kijken, na 30-40 minuten val ik in slaap.

:roflol: :haha:

Goed dat Delorge er ook uit gezet is. Na het chinese omkoopschandaal in België, zou hij nergens meer aan de bak mogen komen.

Het is nu wel duidelijk dat Aisatti zal spelen!

Ik kan maar 1 ding zeggen over Ajax:
In het verleden behaalde rendementen bieden geen garantie voor de toekomst.
Laat Ajax het nu maar weer een keer waarmaken.

Elk jaar een grote mond. Zogenaamd de beste selecties enz enz.
Maar dan komt die provincieclub uit Brabant, verkoop tde helft, koopt niks fatsoenlijks terug en worden weer kampioen:D

Ik ben trouwens geen PSV-fan:)

Perez is gewoon een goede voor elk team in NL. Echter word ie nu wel oud. Ik vind ook wel dat Ajax schandalig met hem om is gegaan, maar ook stom van hem zelf.

Terug
Naar boven