- Waardering
- 234
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 118kg
Als PSV-fan vind ik het geweldig dat Van Basten nieuwe trainer van Ajax is. Die man gaat heerlijk falen daar en daar is dit het eerste bewijs van.
Wat is er mis met deze beslissing dan? Alleen Perez is discutabel, de rest is niet van Ajax niveau. Het is juist goed dat Ajax een trainer heeft die zulke beslissingen neemt, Ajax heeft te veel net-niet spelers, en wat mij betreft passen al deze spelers in dat rijtje.
Ik snap het niet die Perez hou je gewoon op de bank tot er iemand geblesseerd is. So what als die Deen niet op de bank wilt zitten dan zeg je gewoon" Wil jij niet op de bank dan ga je mee als water drager kneusje". Zo hoor je die tjappies aan te pakken. Als je de manager bent moet je laten zien wie de baas is.
Ohja, en door te zeggen dat hij zich maar bij het tweede elftal moet melden laat van Basten inderdaad totaal niet zien wie de baas is
Ik denk dat hij de boodschap niet duidelijker had kunnen overbrengen. Wat is er nou beter, een ongemotiveerde speler op de bank die de groep negatief beinvloed of dat je die speler kwijt bent? Als van Basten geen toekomst in hem ziet en hem dus toch niet op gaat stellen, kunnen ze hem beter helemaal wegsturen.Maar als daarmee kwaliteit verliest op het veld schiet je der ook geen hol mee op. Natuurlijk is hij in principe de baas, maar hij moet niet mensen 'buitenspel' zetten omdat hij met die persoon mogelijk een confrontatie kan krijgen.
Ik vind het beste bij Perez er ondertussen ook wel af. Het laatste halve seizoen dat hij bij Ajax speelde heeft hij te weinig laten zien. Ik ben zelf een fan van Perez zijn speelwijze en kwaliteiten, maar ik kan me wel vinden in de beslissing van Van Basten eigenlijk.