AndroidHealthClinic

Breaking News Aissati is Ajacied (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Reker maakt PSV kapot dat is duidelijk.
 
Inderdaad , Suarez heeft sinds de winterstop (zelfs ruim ervoor) geen schwalbe meer begaan. Iedere keer maar naar hem wijzen duidt ook op een chromosoom teveel.

Affelay en Valfan die weten er ook wel raad mee. Maar nee meneer Murk is liever een papagaai zonder eigen mening.......:rolleyes:

Ok "Bouwens" leuk dat jij weet zonder me te kennen dat het niet mijn eigen mening is. Het gaat hier toch over ajax en niet over psv? Sorry dat ik op je tere- ajax zieltje ben getrapt.
 
Ok "Bouwens" leuk dat jij weet zonder me te kennen dat het niet mijn eigen mening is. Het gaat hier toch over ajax en niet over psv? Sorry dat ik op je tere- ajax zieltje ben getrapt.

heb
 
Prima aankoop, als hij zich een beetje kan ontwikkelen kan hij van absolute meerwaarde zijn. Er zit nu wel heel erg veel creativiteit voorin met Aissati, Sulejmani en Suarez, en dan Huntelaar als doelpuntenmachine als hij blijft, waar ik nog steeds aan twijfel. Ik ben ook benieuwd naar Cvitanich, ken hem totaal niet en weet ook niet wat hij kan.

Van Basten heeft eerder wel aangegeven dat hij van plan is om 4-3-3 te gaan spelen bij Ajax. Maar ik denk dat hij Europees zeker weleens een 4-2-3-1 erin gaat gooien.

Ik dacht zelf dan aan:

Huntelaar

Sulejmani****Aissati****Suarez

Vertonghen****Lindgren

Emanuelson***Vermaelen***Oleguer?***Silva

Stekelenburg​

Geen Gabri?
 

Ja, die moet er uiteraard in, zat even verkeerd te denken. Emanuelson eruit, Vertonghen linksback en Gabri op het middenveld. Dan is het compleet.
 
Ja, die moet er uiteraard in, zat even verkeerd te denken. Emanuelson eruit, Vertonghen linksback en Gabri op het middenveld. Dan is het compleet.

Ik dacht al :)
 
Wat ik trouwens wel opvallend vind is dat Suarez een hoog rugnummer heeft gekregen (16 geloof ik). Ik ben benieuwd wat van Basten met hem van plan is, het lijkt me niet dat hij op de bank gezet wordt. Ik vond hem toch 1 van de uitblinkers vorig seizoen met zijn creativiteit.
 
Dat is slecht voor het nederlandse voetbal want PSV was de laatste jaren toch de enige club die het Europees aardig deed...
 
Back
Naar boven