rivelino
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 73
Die Mpenza schijnt alleen gebruikt te zijn om de druk richting El Hamdaoui op te voeren. Hij is niet eens officieel benaderd. Wel mooi dat hij meteen niet gespeeld heeft bij FC Sion alleen maar omdat de geruchten gingen dat Ajax hem wilde
Als ik Ajax was, was ik trouwens voor Dembele gegaan in plaats van El Hamdaoui. Ik vind Dembele veel meer een Ajax spits dan El Hamdaoui. Suarez en de Jong maken de goals wel, dat hoeft niet eens perse van de spits te komen. Al denk ik dat een Dembele in de punt van de aanval bij Ajax er ook zo'n 15 kan maken. Ik vrees dat El Hamdaoui en Suarez elkaars ruimte dicht gaan lopen.
Mido vind ik trouwens wel gaaf, alleen omdat het Mido isIk ben benieuwd wat hij nu weer voor streken gaat uithalen. Echt prachtig dat hij destijds een aparte parkeerplek wilde, omdat hij zijn Ferrari niet in de zon wilde zetten.
http://www.youtube.com/watch?v=5g2ggafryic
Mpenza speelde vorig week ook al niet. Omdat hij naar die rijke club in Azerbeidjan wilde gaan. Dus dat is nog steeds niet opgelost daar

Dembele is inderdaad meer een ajax nummer 9. Balvast en sterk. Maar je moet niet vergeten dat Suarez nog steeds kan vertrekken bij Ajax. Met die nieuwe regeling hou ik mijn hart vast tot 31 augustus. El Hamdaoui is toch garantie voor heel veel doelpunten. Suarez heeft de laatste jaren bewezen dat hij ook oog voor zijn medespelers heeft. Door heel veel assists op zijn naam te schrijven. Dus ik zie het positief tegemoet.
Ik vind het ook gaaf dat Mido terug is
Alleen kan je erop wachten dat het mis zal gaan, als hij teveel op de bank zal zitten. Sulejmani gaat nu waarschijnlijk naar West Ham op huurbasis. Ik zou hem eerder bij AZ aanbieden in ruil voor Dembele maar goed. We zullen het zien.