Fitness Seller

Ajax en Bayern bereiken akkoord over Vd Wiel

• Topic Starter Topic Starter
Die Mpenza schijnt alleen gebruikt te zijn om de druk richting El Hamdaoui op te voeren. Hij is niet eens officieel benaderd. Wel mooi dat hij meteen niet gespeeld heeft bij FC Sion alleen maar omdat de geruchten gingen dat Ajax hem wilde :roflol:

Als ik Ajax was, was ik trouwens voor Dembele gegaan in plaats van El Hamdaoui. Ik vind Dembele veel meer een Ajax spits dan El Hamdaoui. Suarez en de Jong maken de goals wel, dat hoeft niet eens perse van de spits te komen. Al denk ik dat een Dembele in de punt van de aanval bij Ajax er ook zo'n 15 kan maken. Ik vrees dat El Hamdaoui en Suarez elkaars ruimte dicht gaan lopen.

Mido vind ik trouwens wel gaaf, alleen omdat het Mido is :D Ik ben benieuwd wat hij nu weer voor streken gaat uithalen. Echt prachtig dat hij destijds een aparte parkeerplek wilde, omdat hij zijn Ferrari niet in de zon wilde zetten.

http://www.youtube.com/watch?v=5g2ggafryic

Mpenza speelde vorig week ook al niet. Omdat hij naar die rijke club in Azerbeidjan wilde gaan. Dus dat is nog steeds niet opgelost daar:D

Dembele is inderdaad meer een ajax nummer 9. Balvast en sterk. Maar je moet niet vergeten dat Suarez nog steeds kan vertrekken bij Ajax. Met die nieuwe regeling hou ik mijn hart vast tot 31 augustus. El Hamdaoui is toch garantie voor heel veel doelpunten. Suarez heeft de laatste jaren bewezen dat hij ook oog voor zijn medespelers heeft. Door heel veel assists op zijn naam te schrijven. Dus ik zie het positief tegemoet.

Ik vind het ook gaaf dat Mido terug is:D Alleen kan je erop wachten dat het mis zal gaan, als hij teveel op de bank zal zitten. Sulejmani gaat nu waarschijnlijk naar West Ham op huurbasis. Ik zou hem eerder bij AZ aanbieden in ruil voor Dembele maar goed. We zullen het zien.

Twee goede aankopen, alleen is het met Mido afwachten hoe dat afloopt. :D

Als er niemand verkocht wordt heeft Ajax wel een hele sterke selectie.

Dani schijnt ook benaderd te zijn voor een eventuele basisplaats.

Heb je straks 3 spelers die op 9/10 spelen. Spelers die gezien hun leeftijd na hun ajax periode niet voor grote bedragen verkocht gaan worden.

Forums van Ajax sites zeker? Daar haal ik ook altijd nieuws vandaan over Cambuur. Nog voordat het ergens anders staat.

Hamdouai vind ik wel echt een goede aankoop. Als Suarez nu niet weggaat, dan zal het in de winterstop wel gebeuren. En dan heb je gewoon een goede vervanger in huis, die je waarschijnlijk met winst doorverkoopt aan een Europese subtopper.

Mido en de Ridder.. tsja :roflol:

En daar is de grootste Ajax fan uit Zeeland ook weer :D

En daar is de grootste Ajax fan uit Zeeland ook weer :D

Haha dat zit je nog diep he.
Luister ik heb genoeg vrienden die op 410 zitten. Ik misschien niet. Maar heb genoeg wedstrijden bezocht in mijn jonge leven, daarnaast volg ik alles omtrent ajax.

Ik ben daarnaast geen zeeuw, spreek geen zeeuws heb een schijt hekel aan boeren. Snap je broeder?:)

Stop de persen. Vreugde in het Ajax kamp. Paniek in Barcelona, Manchester, London, Milaan en Munchen. Een nieuwe Amsterdamse topaankoop in wording!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Powel en ADO Den Haag per direct uit elkaar
Berry Powel en ADO Den Haag hebben besloten hun samenwerking per direct te verbreken. Op verzoek van Powel is de club akkoord gegaan met de ontbinding van zijn lopende verbintenis.
Powel had in Den Haag nog een contract met de duur van één jaar. In de voorbereiding op het nieuwe seizoen is echter gebleken dat de spits niet kan rekenen op een basisplek onder de nieuwe trainer John van den Brom. Daarop verzocht hij de clubleiding zijn verbintenis te ontbinden. ADO Den Haag laat op de officiële website weten hiermee akkoord te zijn gegaan.

De spits stond ook afgelopen seizoen al onder contract bij de eredivisionist, maar werd verhuurd aan De Graafschap. Met die club dwong hij promotie naar de Eredivisie af. Doordat zijn contract ontbonden is, kan Powel nu transfervrij overstappen naar een nieuwe werkgever.

http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuws/138217/Powel_en_ADO_Den_Haag_per_direct_uit_elkaar.html

Haha dat zit je nog diep he.
Luister ik heb genoeg vrienden die op 410 zitten. Ik misschien niet. Maar heb genoeg wedstrijden bezocht in mijn jonge leven, daarnaast volg ik alles omtrent ajax.

Ik ben daarnaast geen zeeuw, spreek geen zeeuws heb een schijt hekel aan boeren. Snap je broeder?:)

Haha het zit niet diep, maar ik vind het wel leuk om mensen op de kast te jagen. Bij jou gaat dat bijna vanzelf als je zo'n opmerking maakt :D

'Sulejmani vertrekt alsnog naar West Ham United'
Uitgegeven: 26 juli 2010 14:56
Laatst gewijzigd: 26 juli 2010 14:56

AMSTERDAM - Als gevolg van de komst van Mounir El Hamdaoui en Mido laat Ajax Miralem Sulejmani alsnog op huurbasis naar West Ham United vertrekken.
Zeljko Petrovic, de nieuwe assistent-trainer van de Londense club, laat tegenover Elf Voetbal weten dat de overgang later deze week wordt afgerond.

Eerder hield Ajax-trainer Martin Jol een tijdelijk vertrek van Sulejmani naar West Ham nog tegen. De Serviër liet daarop in het AD optekenen dat Jol zijn carrière 'wil vernietigen'.

De trainer reageerde tegenover NUsport dat Sulejmani kwaad moet zijn op zichzelf en niet op hem. ''Een speler die zoveel geld gekost heeft zou ook eens de schuld bij zichzelf moeten zoeken.''

Jol sloot toen al niet uit dat Sulejmani alsnog zou vertrekken. Nu Ajax twee nieuwe aanvallers zo goed als binnen heeft - en waarschijnlijk komt daar nog een derde bij - mag de Serviër de tijdelijke overstap maken.

Terug
Naar boven