Fitness Seller

Ajax en Bayern bereiken akkoord over Vd Wiel

Peter Hoekstra heeft al aangegeven dat hij bij een lucratief offer, een eventuele comeback niet direct van tafel zou vegen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ajax en FC Barcelona hebben overeenstemming bereikt over de transfer van Evander Sno naar de Catalanen. Barcelona betaald naar verluid maarliefst 12 miljoen euro voor de dynamische, ijzersterke, geweldige en bij het publiek-geliefde Evander Sno, die bij Ajax nog een contract had tot de zomer van 2011.

Morgen zal Sno gepresenteerd worden bij Barcelona en even zijn truckendoos laten zien op het veld. Hij is een goedkoper alternatief voor de peperdure Fabregas. "Maar wel van hetzelfde kaliber", alsdus een zegsman van Barcelona.

De Catalanen zijn zeer blij met Sno, die aangetrokken werd door Marco van Basten, aangezien Manchester United, Liverpool en FC Dordrecht ook op het vinkentouw zaten voor de speler, die vorig jaar bij Bristol City topscorer werd met 32 doelpunten uit 28 optredens.

Sno zelf is uitermate blij met zijn transfer: "Ik heb nooit begrepen dat de fans van Ajax het nooit in mij zagen zitten, je ziet toch aan me dat ik geweldig kan voetballen? Ik kan niet wachten om samen met Messi de steunpilaren van het elftal te worden. Voor de rest wil ik het hierbij laten, ik ga mijn voeten laten spreken."

Haha, nice.

hahahahahahaha

Ajax en FC Barcelona hebben overeenstemming bereikt over de transfer van Evander Sno naar de Catalanen. Barcelona betaald naar verluid maarliefst 12 miljoen euro voor de dynamische, ijzersterke, geweldige en bij het publiek-geliefde Evander Sno, die bij Ajax nog een contract had tot de zomer van 2011.

Morgen zal Sno gepresenteerd worden bij Barcelona en even zijn truckendoos laten zien op het veld. Hij is een goedkoper alternatief voor de peperdure Fabregas. "Maar wel van hetzelfde kaliber", alsdus een zegsman van Barcelona.

De Catalanen zijn zeer blij met Sno, die aangetrokken werd door Marco van Basten, aangezien Manchester United, Liverpool en FC Dordrecht ook op het vinkentouw zaten voor de speler, die vorig jaar bij Bristol City topscorer werd met 32 doelpunten uit 28 optredens.

Sno zelf is uitermate blij met zijn transfer: "Ik heb nooit begrepen dat de fans van Ajax het nooit in mij zagen zitten, je ziet toch aan me dat ik geweldig kan voetballen? Ik kan niet wachten om samen met Messi de steunpilaren van het elftal te worden. Voor de rest wil ik het hierbij laten, ik ga mijn voeten laten spreken."
:roflol:

Betekent dit dat de namen van topspitsen als Emile Mpenza, Jack de Gier, Nordin Wooter en Dirk Jan Derksen definitief geschrapt kunnen worden?

Jaa, al heb ik uit betrouwbare bron vernomen dat Angelos Charisteas en Mauro Rosales in de belangstelling staan.

In de belangstelling is de understatement van het jaar. Ze zijn al in vergevorderde onderhandelingen.

In de belangstelling is de understatement van het jaar. Ze zijn al in vergevorderde onderhandelingen.

Ja klopt, ik mag nog niet teveel details prijsgeven.
Maar Charisteas staat op het punt om een 3 jarig contract te tekenen.

Rosales tekent morgenochtend waarschijnlijk voor 2 jaar, met een optie voor nog een jaar.

Ik las net dat Ismael Urzaiz ook gebeld is door Ajax.

• Topic Starter Topic Starter
AMSTERDAM - Nadat Ajax en AZ het al eerder al eens werden over een transfer van Mounir El Hamdaoui naar de Amsterdamse club is de speler zelf nu ook tot overeenstemming gekomen met Ajax. De spits (26) tekent een contract voor vier jaar in Amsterdam en wordt maandagmiddag gekeurd.

Zondagvond werden de onderhandelingen afgebroken. Ajax gaf de spits toen nog een paar uur de tijd om toch met de voorwaarden van de Amsterdammers in te stemmen. Uiteindelijk belde El Hamdaoui Ajax op en kwam het alsnog tot een akkoord. Eerder waren de salariseisen van de aanvaller Ajax te gortig.
Ajax moest voor dinsdagavond een akkoord bereiken met El Hamdaoui anders zou AZ de transfer helemaal afblazen.
El Hamdaoui kwam in zijn loopbaan eerder uit voor AZ, Willem II, Derby County, Tottenham Hotspur en Excelsior.

El Hamdaoui eindelijk rond:D

Mido ook terug naar ajax. Geen slechte voetballer natuurlijk. Maar zijn karakter daarintegen..
We zullen het zien dit seizoen;)

Laatst bewerkt:
Ik geloof het pas als het op VI en Ajax.nl staat :)

• Topic Starter Topic Starter
Hij moet nog gekeurd worden dus dat verschijnt later wel. Het staat inmiddels op voetbalzone. Wat doorgaans wel een goede bron is. En het is bevestigd door sportjournalist Mike Verweij die doorgaans wel goed geinformeerd is als het om Ajax is.

Als Mounir El Hamdaoui (26) vandaag de keuring in Amsterdam met goed gevolg doorstaat en Ajax hem voor morgen aanmeldt bij de UEFA, mag hij woensdagavond al uitkomen tegen PAOK Saloniki in de Champions League. De Amsterdamse club moest afgelopen week al een voorlopige spelerslijst inleveren, maar mocht één plek openhouden. De andere aanwinst Mido, is er tegen de Grieken (aanvang 20.45 uur) zeker nog niet bij. De Egyptenaar is in afwachting van zijn werkvergunning en visum

Laatst bewerkt:
jezus ook mido naar ajax. Het is echt serieus allemaal om te huilen.

Mido, El "handjes gevouwen" Hamdaoui en de Ridder?

Ajax zal binnen no-time de aansluiting met de top in het Europese voetbal gevonden hebben.

Die Mpenza schijnt alleen gebruikt te zijn om de druk richting El Hamdaoui op te voeren. Hij is niet eens officieel benaderd. Wel mooi dat hij meteen niet gespeeld heeft bij FC Sion alleen maar omdat de geruchten gingen dat Ajax hem wilde :roflol:

Als ik Ajax was, was ik trouwens voor Dembele gegaan in plaats van El Hamdaoui. Ik vind Dembele veel meer een Ajax spits dan El Hamdaoui. Suarez en de Jong maken de goals wel, dat hoeft niet eens perse van de spits te komen. Al denk ik dat een Dembele in de punt van de aanval bij Ajax er ook zo'n 15 kan maken. Ik vrees dat El Hamdaoui en Suarez elkaars ruimte dicht gaan lopen.

Mido vind ik trouwens wel gaaf, alleen omdat het Mido is :D Ik ben benieuwd wat hij nu weer voor streken gaat uithalen. Echt prachtig dat hij destijds een aparte parkeerplek wilde, omdat hij zijn Ferrari niet in de zon wilde zetten.

Hij heeft ook nog weleens met Ibrahimovic afgesproken. Gingen ze 's ochtends vroeg met z'n 2en de snelweg op, Ibrahimovic in z'n Porsche en Mido in z'n Ferrari, en dan een potje racen tegen elkaar :D

http://www.youtube.com/watch?v=5g2ggafryic

Die Odonkor schijnt ook nog steeds in de belangstelling te staan. Ook echt een simpele speler, het enige wat die kan is de bal hard langs de verdediger schieten en er dan zelf keihard achteraan rennen.

http://www.youtube.com/watch?v=gXv1GgUT4l8

Laatst bewerkt:
Dat weet ik nog wel tijdens de Africa cup. Zijn vervanger maakte toen de winnende treffer :roflol:

Terug
Naar boven