- Waardering
- 912
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 16%
Ik heb nog steeds stille hoop op Yannis Anastasiou, dé stormram bij uitstek.
El hamdaoui komt waarschijnlijk toch.
Evenals Mido en de Ridder.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb nog steeds stille hoop op Yannis Anastasiou, dé stormram bij uitstek.
El hamdaoui komt waarschijnlijk toch.
Evenals Mido en de Ridder.
Ajax en FC Barcelona hebben overeenstemming bereikt over de transfer van Evander Sno naar de Catalanen. Barcelona betaald naar verluid maarliefst 12 miljoen euro voor de dynamische, ijzersterke, geweldige en bij het publiek-geliefde Evander Sno, die bij Ajax nog een contract had tot de zomer van 2011.
Morgen zal Sno gepresenteerd worden bij Barcelona en even zijn truckendoos laten zien op het veld. Hij is een goedkoper alternatief voor de peperdure Fabregas. "Maar wel van hetzelfde kaliber", alsdus een zegsman van Barcelona.
De Catalanen zijn zeer blij met Sno, die aangetrokken werd door Marco van Basten, aangezien Manchester United, Liverpool en FC Dordrecht ook op het vinkentouw zaten voor de speler, die vorig jaar bij Bristol City topscorer werd met 32 doelpunten uit 28 optredens.
Sno zelf is uitermate blij met zijn transfer: "Ik heb nooit begrepen dat de fans van Ajax het nooit in mij zagen zitten, je ziet toch aan me dat ik geweldig kan voetballen? Ik kan niet wachten om samen met Messi de steunpilaren van het elftal te worden. Voor de rest wil ik het hierbij laten, ik ga mijn voeten laten spreken."

Betekent dit dat de namen van topspitsen als Emile Mpenza, Jack de Gier, Nordin Wooter en Dirk Jan Derksen definitief geschrapt kunnen worden?
In de belangstelling is de understatement van het jaar. Ze zijn al in vergevorderde onderhandelingen.
Ik las net dat Ismael Urzaiz ook gebeld is door Ajax.

Ik ben benieuwd wat hij nu weer voor streken gaat uithalen. Echt prachtig dat hij destijds een aparte parkeerplek wilde, omdat hij zijn Ferrari niet in de zon wilde zetten.