- Waardering
- 234
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 118kg
Dani schijnt ook benaderd te zijn voor een eventuele basisplaats.
Heeft hij zijn baan als weerman inmiddels opgegeven?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dani schijnt ook benaderd te zijn voor een eventuele basisplaats.
Had je weer een neefje bij de onderhandelingstafel zitten, Marvin?
ok

Inderdaad, maar het bestuur wilt hem niet laten gaan.Empenza naar ajax vond ik ook wel een goede grap
Dat hij in de woestijn nog wat oliedollars kan verdienen, daar geloof ik eerder in![]()

El Hamdoui toch naar Ajax, ik vind het maar niks. Mido ook weer terug naar Ajax, kijken of die nog een beetje kan voetballen. De Ridder vond ik altijd wel een goede voetballer, verbaast me dat er van hem niks geworden is. Ik heb er nog weinig vertrouwen in dit seizoen voor Ajax, in de Eredivisie kunnen ze wel hoog komen maar Europees wordt t niks denk ik.
Van der Wiel of Suarez vertrekt gewoon. Ajax wil het verlies weg werken. De transferperiode is nog lang..
ik denk dat wij een leuke competitie hebben
maar internationaal doen we al heel lang niet meer mee
so what
. Als ik nu eens kon kiezen voor dat team/die successen..Geen vertrouwen in Ajax dit seizoen.Ajax wordt gewoon kampioen, tenzij Berg en Lens elk 30 goals maken bij PSV.
Daarom hebben ze zich ook versterkt. Stekelenburg, vd Wiel, Vertonghen, de Zeeuw, Suarez, el Hamdaoui zijn gewoon goede spelers. Waarvan Stekelenburg, vd Wiel en Suarez Europese top zijn. Met spelers als Mido, Anita, Enoh en Alderweireld om die gasten te ondersteunen, denk ik dat je een goede kans maakt om de groepsfase te bereiken.