XXL Nutrition

Ajax en Bayern bereiken akkoord over Vd Wiel

De jong mag weg bij m city. Dam'n wat zou ik die graag terug willen zien bij ajax.
Dat doelpunt uit tegen Arsenal staat nog steeds op mijn netvlies. Wat een geweldige ploeg was het toen.

Die odonkor is defensief nog aardig, offencief stel het minder voor, juist snelheid.
Zet hem op de rechtsachter als vervanger van VD Wiel :p
Dan heb je een back met een aardige tackel en die wat offenciefs meebrengt ;)

Vd Wiel blijft gewoon.

Blijven Van der wiel en Suarez eigenlijk?

Had je weer een neefje bij de onderhandelingstafel zitten, Marvin?

De transferperiode is nog lang, ze staan in de kijker.
Ik hoop voor de ajaxieden dat ze hen kunnen houden, maar je weet maar nooit.

Empenza naar ajax vond ik ook wel een goede grap :p
Dat hij in de woestijn nog wat oliedollars kan verdienen, daar geloof ik eerder in ;)

Had je weer een neefje bij de onderhandelingstafel zitten, Marvin?

Nee bij vd Wiel en Suarez niet.

vd Wiel blijft gewoon, daar wordt niet meer over onderhandelt. Suarez staat nog in de belangstelling, maar er is op dit moment niets concreets.

El Hamdoui toch naar Ajax, ik vind het maar niks. Mido ook weer terug naar Ajax, kijken of die nog een beetje kan voetballen. De Ridder vond ik altijd wel een goede voetballer, verbaast me dat er van hem niks geworden is. Ik heb er nog weinig vertrouwen in dit seizoen voor Ajax, in de Eredivisie kunnen ze wel hoog komen maar Europees wordt t niks denk ik.

Laatst bewerkt:
ik denk dat wij een leuke competitie hebben
maar internationaal doen we al heel lang niet meer mee
so what

El Hamdoui toch naar Ajax, ik vind het maar niks. Mido ook weer terug naar Ajax, kijken of die nog een beetje kan voetballen. De Ridder vond ik altijd wel een goede voetballer, verbaast me dat er van hem niks geworden is. Ik heb er nog weinig vertrouwen in dit seizoen voor Ajax, in de Eredivisie kunnen ze wel hoog komen maar Europees wordt t niks denk ik.

Geen vertrouwen in dit seizoen? dat verbaast me wel.

Als Suarez blijft en je hebt die mocro in de spits heb je toch een aardig team staan. De rest blijft toch redelijk ongewijzigd dus staan dezelfde spelers als vorig jaar.

Nu Ajax toch in ieder geval iets aan versterking heeft heb ik wel weer zin in het nieuwe seizoen.

Geen vertrouwen in Ajax dit seizoen. :roflol: Ajax wordt gewoon kampioen, tenzij Berg en Lens elk 30 goals maken bij PSV.

Van der Wiel of Suarez vertrekt gewoon. Ajax wil het verlies weg werken. De transferperiode is nog lang..

Daarom hebben ze zich ook versterkt. Stekelenburg, vd Wiel, Vertonghen, de Zeeuw, Suarez, el Hamdaoui zijn gewoon goede spelers. Waarvan Stekelenburg, vd Wiel en Suarez Europese top zijn. Met spelers als Mido, Anita, Enoh en Alderweireld om die gasten te ondersteunen, denk ik dat je een goede kans maakt om de groepsfase te bereiken.

Laatst bewerkt:
ik denk dat wij een leuke competitie hebben
maar internationaal doen we al heel lang niet meer mee
so what

Toen Koeman nog trainer was rond 2001 was ik ook al niet tevreden dat ze de CL niet wonnen :P. Als ik nu eens kon kiezen voor dat team/die successen..

Geen vertrouwen in Ajax dit seizoen. :roflol: Ajax wordt gewoon kampioen, tenzij Berg en Lens elk 30 goals maken bij PSV.

Heb voor de eredivisie wel vertrouwen erin omdat ik de eredivisie gewoon van laag niveau vind. Maar ik zie het wel gebeuren dat El Hamdoui gaat floppen bij Ajax, zoals zoveel goede spelers doen als ze naar andere clubs gaan. Over Mido heb ik nu weinig te zeggen, heb hem lang niet zien spelen.

Wanneer gaat de transfermarkt dicht?

---------- Toegevoegd om 23:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:33 ----------

Daarom hebben ze zich ook versterkt. Stekelenburg, vd Wiel, Vertonghen, de Zeeuw, Suarez, el Hamdaoui zijn gewoon goede spelers. Waarvan Stekelenburg, vd Wiel en Suarez Europese top zijn. Met spelers als Mido, Anita, Enoh en Alderweireld om die gasten te ondersteunen, denk ik dat je een goede kans maakt om de groepsfase te bereiken.

Enoh blijft ook niet veel jaren meer bij Ajax spelen hoor, goede speler vind ik dat. Zulke felle spelers zie je niet vaak meer. Alderweireld zie ik ook nog wel heel goed worden, ben vorig jaar nog vaak met seizoenskaarten van zijn familie naar Ajax wedstrijden geweest en heb ook nog een broek van hem :p

Terug
Naar boven