MuscleMeat

Ajax en Bayern bereiken akkoord over Vd Wiel

Salaris van Kezman is niet te betalen. Daarnaast heeft hij na PSV nooit meer iets laten zien, haha.

---------- Toegevoegd om 12:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:51 ----------

Zou dit jaar dan Geoffry Castillion doorbreken?

Misschien kunnen ze de Spartaanse redder "Darko Bodul" terughalen.

Maakt geen donder uit. Daley is rechts back. Vervanger is al in huis.

Daley wordt nog beter als van der wiel.

• Topic Starter Topic Starter
Salaris van Kezman is niet te betalen. Daarnaast heeft hij na PSV nooit meer iets laten zien, haha.

---------- Toegevoegd om 12:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:51 ----------

Haha Bodul kan echt niet voetballen. Jol zal dit seizoen noodgedwongen enkele jeugdspelers moeten inpassen. Bonavacia en Castillion zullen denk ik wel de kans krijgen.

Als Suarez weg gaat is de vervanger ook al in huis, de man van 17 miljoen.

:roflol:

Die gast was echt slecht. Ik denk de slechtste speler van de eredivisie. 3 goals bij Sparta?

---------- Toegevoegd om 13:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:00 ----------

Ik heb hem overschat. Hij maakte één goal.

Totaal geen rare prijzen hoor. Wat wel raar is, is dat ze 40 miljoen als vraagprijs voor Suarez hadden en dat daarna David Villa voor 40 mil wordt verkocht.

Ik vind vd Wiel wel minstens 25 waard.
Er zijn weinig betere rechtsbacks van zijn soort hoor.
Maicon en Ramos.. dan houdt het ook wel op.

En Stekelenburg kan je ook makkelijk 22 voor vragen.

wat hebben die ajacieden het toch altijd hoog in hun bol:o
22 miljoen:p PSV kreeg ongeveer 9 mil voor een veel betere keeper Gomes.
vind 14 mil een betere prijs.

En Van der Wiel is ook een uitstekende prijs, het is een rechtsback en speelt pas 2 seizoenen bij ajax.

Voor keepers wordt nooit zoveel neergelegd en voor rechtsbacks ook niet. Bosingwa was paar jaar terug de grote aankoop van Chelsea en dat was 20 mil, hij werd toen gezien als wellicht de beste van de wereld.

Voor keepers wordt nooit zoveel neergelegd en voor rechtsbacks ook niet. Bosingwa was paar jaar terug de grote aankoop van Chelsea en dat was 20 mil, hij werd toen gezien als wellicht de beste van de wereld.

Een paar jaar terug werd voor de beste spitsen van de wereld ook geen 100 miljoen neergelegd.

Dat is waar, heb je gelijk in.

Die regel is veranderd vanaf dit jaar. Spelers die in de voorronde van de Champions League bij een club hebben gespeeld, mogen daarna nog bij een andere club in de Champions League spelen.

Als Ajax in de groepsfase van de Champions League komt, verdienen ze zo'n 15-20 miljoen euro door alle premies/tv gelden/kaartverkoop. Daarom zie ik ze liever eerst met hun sterkste team de Champions League voorronde in gaan.

Van Ajaxnetwerk.

Blijkbaar is de leegloop nu echt begonnen. Nu is het afwachten op de geruchten over Suarez.

Ajax heeft eindelijk weer eens een aardige ploeg en een goede trainer, en dan wordt het team weer uit elkaar gekocht.

Er wordt geopperd dat Stekelenburg eerst nog een jaar in dienst blijft bij Ajax en na het vertrek van Edwin van der Sar wordt hij dan ingelijfd bij Man United.
Er zijn diverse mogelijkheden.

Jol vindt Vermeer een hele goede 2de keuze dus hij zal niet rouwig zijn als Stekelburg voor een aanzienlijk bedrag vertrekt.

Probleem ligt hem bij Ajax in het aankoopbeleid.

wat hebben die ajacieden het toch altijd hoog in hun bol:o
22 miljoen:p PSV kreeg ongeveer 9 mil voor een veel betere keeper Gomes.
vind 14 mil een betere prijs.

En Van der Wiel is ook een uitstekende prijs, het is een rechtsback en speelt pas 2 seizoenen bij ajax.

Wordt Gomes uitgeroepen tot beste keeper van het WK?

Wordt Gomes uitgeroepen tot beste keeper van het WK?

Tja, kom op. Het niveau ligt ook wel erg laag qua keepers. Ik vind Stekelenburg echt een uitstekende keeper. Maar als objectieve ajacied moet je toch bekennen dat de 2e doelman van Brazilie een niveau hoger zit dan de 1e keeper van onze Holland.
Stekelenburg is trouwens wel een uitstekende keeper maar met deze crisis en het gegeven dat er nooit veel wordt betaald voor keepers mag je 14 mil voor ajax toch een prima bedrag vinden. Bovendien heeft die jullie clubkleuren jarenlang verdedigt. Door onacceptabele bedragen te vragen verkoop je hem ook niet zo snel.

Tja, kom op. Het niveau ligt ook wel erg laag qua keepers. Ik vind Stekelenburg echt een uitstekende keeper. Maar als objectieve ajacied moet je toch bekennen dat de 2e doelman van Brazilie een niveau hoger zit dan de 1e keeper van onze Holland.
Stekelenburg is trouwens wel een uitstekende keeper maar met deze crisis en het gegeven dat er nooit veel wordt betaald voor keepers mag je 14 mil voor ajax toch een prima bedrag vinden. Bovendien heeft die jullie clubkleuren jarenlang verdedigt. Door onacceptabele bedragen te vragen verkoop je hem ook niet zo snel.

Sorry? niveau hoger? Heb je z'n redding gezien tegen schot van Kaka? zijn diverse reddingen tegen slowakijen? Zijn seizoen bij Ajax is briljant geweest. Gomes mag niet eens in de schaduw van Maarten staan.

• Topic Starter Topic Starter
Ajax zegt nog geen bod binnen te hebben op Gregory van der Wiel. Woensdag werd gemeld dat Bayern München zeventien miljoen euro zou hebben geboden op de international.

Maar directeur Rik van den Boog ontkent die berichtgeving in het Algemeen Dagblad. Wel geeft Van den Boog aan dat de Duitse club geïnteresseerd is in Van der Wiel. Tot een concreet bod zou het nog niet zijn gekomen daarentegen. Ook Barcelona zou de rechtsback van Oranje willen strikken.

Een eventuele transfer kan hoe dan ook pas na het WK afgerond worden. Van der Wiel (22) zal ook zijn goedkeuring aan de deal moeten geven en de speler verblijft tot begin volgende week in Zuid-Afrika. Naar verluidt ligt bij Bayern een contract voor drie seizoenen voor hem klaar.

Jaa tuurlijk Gomes is van een heel hoger niveau dan Steek:rolleyes:
Daarom keept Gomes bij Tottenham, en gaat Steek waarschijnlijk naar Manchester United.
Daarom zit Gomes op de bank bij de kwartfinalist van het WK, en keept Steek in de basis bij de finalist! Logisch:)

Sorry? niveau hoger? Heb je z'n redding gezien tegen schot van Kaka? zijn diverse reddingen tegen slowakijen? Zijn seizoen bij Ajax is briljant geweest. Gomes mag niet eens in de schaduw van Maarten staan.

1 redding:o:rolleyes: Gomes blonk week in week uit op de Nederlandse velden. Dat heb ik Stekelenburg nog geen seizoen zien doen. Hij heeft een redelijk seizoen gedraaid, maar voor die mooie redding kun je ook 1 á 2 fouten tegenover zetten tegen Uruguay.
En mocht je het niet weten, maar Gomes heeft een topseizoen gedraaid bij Tottenham hotspur. En een record verbroken. Jullie Ajacieden beweerden altijd dat Gomes ons persoonlijk kampioen maakte, maar nu valt het allemaal wel mee en mag die nog niet in de schaduw staan.
Ik vind Stekelenburg een uitstekende keeper, maar reddingen zoals Gomes die maakt verricht Stekelenburg niet.

---------- Toegevoegd om 18:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:36 ----------

Jaa tuurlijk Gomes is van een heel hoger niveau dan Steek:rolleyes:
Daarom keept Gomes bij Tottenham, en gaat Steek waarschijnlijk naar Manchester United.
Daarom zit Gomes op de bank bij de kwartfinalist van het WK, en keept Steek in de basis bij de finalist! Logisch:)

Haha funny:D laten we er maar over op houden, we gaan een beetje off topic:p

Bayern München gaat aan de haal met Gregory van der Wiel. Volgens Voetbal International heeft Ajax een zeer aantrekkelijk bod van de Beierse club op haar rechtsback geaccepteerd. Volgens het weekblad zeiden de Amsterdammers ‘ja’ toen Bayern met een bod van zeventien miljoen euro voor Van der Wiel op de proppen kwam.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Van der Wiel heeft er twee sterke jaren in het eerste van Ajax opzitten. In het seizoen 2008/09 gaf toenmalig hoofdtrainer Marco van Basten hem het vertrouwen in de basis; diens opvolger Martin Jol zag het ook zitten in de aanvallend ingestelde rechtervleugelverdediger. Door zijn sterke optredens op het WK in Zuid-Afrika komt de carrière van de 22-jarige Amsterdammer in een stroomversnelling. Meerdere Europese topclubs dongen naar zijn hand, maar Louis van Gaal zou namens Bayern al de winnaar zijn geworden.

Volgens Voetbal International wordt de transfer van Van der Wiel na afloop van het WK definitief. Bayern heeft een akkoord met Ajax over de transfervoorwaarden. De Beierse club maakt zeventien miljoen euro over naar Amsterdam. Bij elke nationale titel komt er nog één miljoen bij, terwijl een Bayern-winst van de Champions League Ajax nog eens drie miljoen euro extra oplevert. Van der Wiel zelf heeft echter het laatste woord in de transfer.

Gemengde gevoelens hierover. Aan de ene kant jammer dat hij weggaat. Maar aan de andere kant zou dit waarschijnlijk betekenen dat Suarez dit seizoen niet meer verkocht gaat worden.
Jammer, maar ik sta er niet van te kijken, maar goed dat er veel belgen bij Ajax zitten anders waren we die ook kwijt.

1 redding:o:rolleyes: Gomes blonk week in week uit op de Nederlandse velden. Dat heb ik Stekelenburg nog geen seizoen zien doen. Hij heeft een redelijk seizoen gedraaid, maar voor die mooie redding kun je ook 1 á 2 fouten tegenover zetten tegen Uruguay.
En mocht je het niet weten, maar Gomes heeft een topseizoen gedraaid bij Tottenham hotspur. En een record verbroken. Jullie Ajacieden beweerden altijd dat Gomes ons persoonlijk kampioen maakte, maar nu valt het allemaal wel mee en mag die nog niet in de schaduw staan.
Ik vind Stekelenburg een uitstekende keeper, maar reddingen zoals Gomes die maakt verricht Stekelenburg niet.

---------- Toegevoegd om 18:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:36 ----------

Haha funny:D laten we er maar over op houden, we gaan een beetje off topic:p

Ajax had afgelopen seizoen hoeveel treffers tegen?
Wie is er startende keeper van een WK finalist?

Nuff said. Next topic please.

Terug
Naar boven