Fitness Seller

Ajax en Bayern bereiken akkoord over Vd Wiel

• Topic Starter Topic Starter
Ronnie Stam is in beeld als opvolger:roflol: :roflol: :roflol:

Waar gaat het heen jongens???

De nieuwe Wielaert. :roflol:

De namen die nu worden genoemd zijn Ronnie Stam, Zdenek Grygera en Roberto Rosales. Laatstgenoemde zou trouwens de opvolger van Ronnie Stam moeten worden als Stam naar Ajax vertrekt. Aparte berichtgevingen. Ajax maakt eerst z'n interesse kenbaar voor Stam, de volgende dag staat er dan Twente interesse heeft in Rosales, en weer de dag daarna heeft Ajax plots interesse in Rosales :D Misschien kan Ajax zijn interesse kenbaar maken voor Koevermans en Toivonen, dan twee dagen wachten om te zien welke spits PSV als vervanger op het oog heeft, dan kan Ajax zijn interesse verleggen naar de spits die PSV gescout heeft.

De scouting van Ajax is wel erg zwak momenteel. Ronnie Stam, veel gekker moet het niet worden :D

Ondanks de gayness die hij uitstraalt, vond ik Stam wel een goed seizoen spelen. Denk ook niet dat hij een nieuw Wielaert-fiasco zou worden..
Als ik zou moeten kiezen tussen Stam en Rosales, zou ik zonder twijfel voor Stam gaan. Ondanks t feit dat ik een Gent-supporter ben, vind ik Rosales echt geen speler om ervoor naart stadion te trekken. On the other hand, als hij verkocht zou raken, zouden we er maar mooi van af zijn :D

Laatst bewerkt:
kunnen ze Maicon niet huren voor een paar tientjes?

GVD nu ook dit. Hoop zooo dat het een onzin bericht is :(

Engelse media melden vertrek Jol naar Fulham
17-07-10

Steeds meer Engelse media berichten over onderhandelingen tussen Martin Jol en Fulham. De trainer zou ontevreden zijn over het transferbeleid bij Ajax en ziet in een overgang naar Fulham een mooie uitweg. Jol is volgens de Daily Mail vrijdag naar Londen gevlogen. Volgens The Mirror is Jol persoonlijk gisteravond al rondgekomen met Fulham! De deal zou komende week afgerond moeten worden, zo hoopt Jol volgende week mee te kunnen met Fulham op een 10-daagse trip naar Zweden, aldus de Engelsen. Jol zou bij Fulham 1,5 miljoen pond per jaar kunnen gaan verdienen
AjaxF-side.NL
Zelfs de doorgaans betowubare krant The Guardianmeldt de interesse van Fulham inmiddels. Beide clubs en Jol zelf zwijgen vooralsnog in alle toonaarden.

Mocht Jol inderdaad vertrekken dan moet Fulham aan Ajax nog wel transfergeld betalen omdat Jol nog onder contract staat in Amsterdam. Volgens de Engelse media zouden hier nu al onderhandelingen met Ajax over gevoerd worden.
AjaxF-side.NL

GVD nu ook dit. Hoop zooo dat het een onzin bericht is :(

Engelse media melden vertrek Jol naar Fulham
17-07-10

Steeds meer Engelse media berichten over onderhandelingen tussen Martin Jol en Fulham. De trainer zou ontevreden zijn over het transferbeleid bij Ajax en ziet in een overgang naar Fulham een mooie uitweg. Jol is volgens de Daily Mail vrijdag naar Londen gevlogen. Volgens The Mirror is Jol persoonlijk gisteravond al rondgekomen met Fulham! De deal zou komende week afgerond moeten worden, zo hoopt Jol volgende week mee te kunnen met Fulham op een 10-daagse trip naar Zweden, aldus de Engelsen. Jol zou bij Fulham 1,5 miljoen pond per jaar kunnen gaan verdienen
AjaxF-side.NL
Zelfs de doorgaans betowubare krant The Guardianmeldt de interesse van Fulham inmiddels. Beide clubs en Jol zelf zwijgen vooralsnog in alle toonaarden.

Mocht Jol inderdaad vertrekken dan moet Fulham aan Ajax nog wel transfergeld betalen omdat Jol nog onder contract staat in Amsterdam. Volgens de Engelse media zouden hier nu al onderhandelingen met Ajax over gevoerd worden.
AjaxF-side.NL

Jol blijft!
heb hem donderdagavond nog gesproken bij de oefenwedstrijd tegen Fc Horst.

ik zou het wel snappen van jol

stekelenburg, vd wiel, rommedahl, suarez, pantelic allemaal weg.

je houdt niks over van het superieure team uit de 2e seizoenshelft van vorig seizoen.

keep on dreaming

Heb zelf het idee dat er toch het nodige onrust is binnen in ajax.

Er zijn de nodige spelers weg gegaan, wel is waar B spelers.
Maar er is bijvoorbeeld geen opvolger van Panti. Nu loopt PSV al weg met Berg.

Ook zijn 5 belangrijke WK spelers nog niet terug.

Jol mag aan de andere kant geen spelers aantrekken, om het team te versterken.

prognose
psv 1
twente 2
feyenoord 3
ajax 4

Het staat nu zelfs op RTL nieuws etc.

GVD hoop toch niet dat werkelijk word.
Zou fijn zijn als ajax met een officele verklaring komt, dat het gewoon bullshit is.

GVD hoop toch niet dat werkelijk word.
Zou fijn zijn als ajax met een officele verklaring komt, dat het gewoon bullshit is.

Toch snap ik het wel als Jol weggaat.
Het bestuur luistert totaal niet naar hem.
Rommedahl en Pantelic zijn weg, waarschijnlijk Steek, vd Wiel en Suarez ook.
En hij kan niemand terug halen..

Jaa Ronnie stam :rolleyes:

Helemaal waar.

Ik snap het bestuur ook. Het bestuur wil van ajax weer een gezonde club maken. En dat zal jaren in beslag nemen. En jaren zijn erg lang in voetbal.

Volgens mij haalt Ajax de cl niet als het zo doorgaat.

Helemaal waar.

Ik snap het bestuur ook. Het bestuur wil van ajax weer een gezonde club maken. En dat zal jaren in beslag nemen. En jaren zijn erg lang in voetbal.

Ajax moet gewoon van die achterlijke beurs afgaan.
CL halen, en zo die 21 miljoen schuld wegwerken.

Ze waren op de goede weg met die B spelers te laten gaan

Terug
Naar boven