rivelino
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 73
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Misschien kan Ajax zijn interesse kenbaar maken voor Koevermans en Toivonen, dan twee dagen wachten om te zien welke spits PSV als vervanger op het oog heeft, dan kan Ajax zijn interesse verleggen naar de spits die PSV gescout heeft.

kunnen ze Maicon niet huren voor een paar tientjes?

GVD nu ook dit. Hoop zooo dat het een onzin bericht is
Engelse media melden vertrek Jol naar Fulham
17-07-10
Steeds meer Engelse media berichten over onderhandelingen tussen Martin Jol en Fulham. De trainer zou ontevreden zijn over het transferbeleid bij Ajax en ziet in een overgang naar Fulham een mooie uitweg. Jol is volgens de Daily Mail vrijdag naar Londen gevlogen. Volgens The Mirror is Jol persoonlijk gisteravond al rondgekomen met Fulham! De deal zou komende week afgerond moeten worden, zo hoopt Jol volgende week mee te kunnen met Fulham op een 10-daagse trip naar Zweden, aldus de Engelsen. Jol zou bij Fulham 1,5 miljoen pond per jaar kunnen gaan verdienen
AjaxF-side.NL
Zelfs de doorgaans betowubare krant The Guardianmeldt de interesse van Fulham inmiddels. Beide clubs en Jol zelf zwijgen vooralsnog in alle toonaarden.
Mocht Jol inderdaad vertrekken dan moet Fulham aan Ajax nog wel transfergeld betalen omdat Jol nog onder contract staat in Amsterdam. Volgens de Engelse media zouden hier nu al onderhandelingen met Ajax over gevoerd worden.
AjaxF-side.NL
Daarbij wil ik aan toevoegenAjax had afgelopen seizoen hoeveel treffers tegen?
Wie is er startende keeper van een WK finalist?
Nuff said. Next topic please.
GVD hoop toch niet dat werkelijk word.
Zou fijn zijn als ajax met een officele verklaring komt, dat het gewoon bullshit is.

Volgens mij haalt Ajax de cl niet als het zo doorgaat.
Helemaal waar.
Ik snap het bestuur ook. Het bestuur wil van ajax weer een gezonde club maken. En dat zal jaren in beslag nemen. En jaren zijn erg lang in voetbal.