Ingmar123
Cool Novice
- Waardering
- 4
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 10%
Dag vrienden, Ik ben nu al zo een 2 jaar on,wel tussen door een paar maandjes off geweest na de eerste kuren. Toen dat ik off ging wel even een paar dagen last gehad van erectiestoornis maar dat was met wat nolva zo weer opgelost. Ben nu al wel bijna twee jaar non stop on op lage dosissen van 125 mg test per week tot pieken van 500mg test/400mg deca per week,of test lage dosis tren en af en toe een oral. Kwaliteit van leven is gewoon zwaar gestegen,ik denk dat ik altijd lage test heb gehad. Mentaal ben ik minder onzeker zit beter in mijn vel en kan beter voor mezelf opkomen. Mijn vraag is wat zal er gebeuren als ik in de toekomst toch nog een keer off wil gaan i.v.m. kinderen/ivf test? Ik heb alles qua nakuur in huis,en zal een hcg blast gaan zetten. En de AAS rustig afbouwen. Je leest ook wel eens verhalen van gasten die gewoon on een kind verwekken? Of blijf ik beter gewoon on? Ik moet zeggen mijn noten zijn serieus nog net zo groot als dat ze waren en serieus niet gekrompen. Ik heb het idee dat wanneer ik off ga ik niet direct in zal storten zoals dat voorheen ook niet het geval was. Iemand hier ervaring mee?

..