Shreds
Cool Novice
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 10%
Blast je altijd hCG testoflesje? Of alleen als je koters wilt maken?
lmao
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Blast je altijd hCG testoflesje? Of alleen als je koters wilt maken?
Off gaan moet niet voor terug vruchtbaar te worden, maar natuurlijk wel aan te raden. Hou er rekening mee dat de kans op een mongooltje en dergelijke X malen groter is als je ON bent
Ik snap niet waarom je je dan nog zorgen maakt terwijl medisch opgeleid personeel je zegt dat het geen afwijkingen kan veroorzaken. Dat komt op hetzelfde neer als wanneer iemand zegt dat ie maar voor de zekerheid in een god gelooft omdat ie bang is anders naar de hel te gaan, toch ?
---------- Toegevoegd om 16:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:17 ----------
Dat is wel zo idd. Als ik erover zou twijfelen had ik absoluut gestopt met alles.
wat een onzin gooi jij eruit man? Zeg aub niets als je niets ervan afweet...
---------- Toegevoegd om 16:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:10 ----------
lees dit maar eens eerst ...
http://www.eigenkracht.nl/publicaties/sport-fitness/2003/onvruchtbaarheid
Korte vraag tussendoor:
Ik zit nu al bijna een jaar aan de test, varierend van 250 tot 500 (blast cruise) met als enige zijsubstantie nu 10 weken tren op 450 per week. Is het zo dat ik nu tijdens deze on periode totaal onvruchtbaar ben?
Niet totaal, maar wel (sterk) verminderd.Korte vraag tussendoor:
Ik zit nu al bijna een jaar aan de test, varierend van 250 tot 500 (blast cruise) met als enige zijsubstantie nu 10 weken tren op 450 per week. Is het zo dat ik nu tijdens deze on periode totaal onvruchtbaar ben?
dag vrienden, ik ben nu al zo een 2 jaar on,wel tussen door een paar maandjes off geweest na de eerste kuren. Toen dat ik off ging wel even een paar dagen last gehad van erectiestoornis maar dat was met wat nolva zo weer opgelost. Ben nu al wel bijna twee jaar non stop on op lage dosissen van 125 mg test per week tot pieken van 500mg test/400mg deca per week,of test lage dosis tren en af en toe een oral. Kwaliteit van leven is gewoon zwaar gestegen,ik denk dat ik altijd lage test heb gehad. Mentaal ben ik minder onzeker zit beter in mijn vel en kan beter voor mezelf opkomen. Mijn vraag is wat zal er gebeuren als ik in de toekomst toch nog een keer off wil gaan i.v.m. Kinderen/ivf test? Ik heb alles qua nakuur in huis,en zal een hcg blast gaan zetten. En de aas rustig afbouwen. Je leest ook wel eens verhalen van gasten die gewoon on een kind verwekken? Of blijf ik beter gewoon on? Ik moet zeggen mijn noten zijn serieus nog net zo groot als dat ze waren en serieus niet gekrompen. Ik heb het idee dat wanneer ik off ga ik niet direct in zal storten zoals dat voorheen ook niet het geval was. Iemand hier ervaring mee?

Een zaadcel draagt natuurlijk wel het genetisch materiaal voor o.a. de hersenen, dit kan beschadigd worden (zowel genetisch als epigenetisch). Bij sommige substanties bestaat er zelfs directe toxiciteit door aanwezigheid van de substantie in het seminale vocht.
Voor AAS geldt dit uiteraard niet, maar dat terzijde.

mag ik vragen of jou stats kloppen ?? Als je bijna 2 jaar on bent met zulke doseringen moet je meer gains hebben![]()
Weet niet zeker meer of het dit forum of een ander was, maar heb deze week gelezen dat een kerel tijdens een zeer lange kuur geen enkele levende zaadcel produceerde.
Dit zal na HCG gebruik mogelijk verbeteren maar dat antwoord laat ik liever aan Galen of BigCat over.
Ik denk het persoonlijk niet, kuur verminderd het aantal zaadcellen niet de kwaliteit.
Neig eerder naar dat z'n zaad sowieso al niet op en top was.
Maar idd benieuwd wat Galen hier van zegt.
Met geen enkele levende zaadcel doel ik inderdaad ook op het aantal, niet op een kwaliteits- issue.
Zover mijn kennis reikt vormt het geen mutaties.