Fitness Seller

Alcohol en bodybuilding

is al keertje langsgeweest
zn kop doet me denken aan klusmier:lol:

ipv k*tfilmpjes maken, kan hij beter zijn tijd benutten door ff zijn traps te gaan trainen.

Kerel maakt hele goeie filmpjes voor de beginner en heeft een prima fysiek.

Haat tegen iemand die gratis (grappige) nuttige filmpjes maakt is sneue shit.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
45jaar oud en er zo uitzien is gewoon heel goed

Interessant, lijkt net de nerdversie van Arnold.:D

Boner alert!

Tjezus wat een douchebag!

zooo wat praat hij k*t zeg.

haha idd wat een irritante stem , ik ben die gast al beu na 5 seconden

Anaboluh alert!

---------- Toegevoegd om 09:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:30 ----------

douchebag

Someone who has surpassed the levels of jerk and a**hole, however not yet reached ****er or mother****er. Not to be confuzed with douche.

Rob:He kept hitting on my girlfriend at the party, he just wouldnt leave her alone!!
Sam: God, what a douchebag.

:roflol:

Irritant ventje inderdaad. Maar goed, het is algemeen bekend dat alcohol en BB niet de perfecte combinatie vormen. Daarintegen blijf ik gewoon lekker zuipen als ik op stap ga. BB is niet het enige in je leven, absoluut niet zelfs.

Iemand nog de inhoud bekeken? Hij zegt wel een aantal interessante dingen voor de beginner.

Voor beginnners is hij zeker handig. En hij owned 99% van DBB :o

---------- Toegevoegd om 11:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:02 ----------

Ik vind zijn chest ook niet echt mooi trouwens. Zijn hele fysiek ziet er maf uit.

Door Amsterdam lopen is ook slecht voor je, er zijn meer dingen slecht voor je die je ook gwoon doet. En bier is gewoon lekker.

Voor beginnners is hij zeker handig. En hij owned 99% van DBB :o

---------- Toegevoegd om 11:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:02 ----------

Ik vind zijn chest ook niet echt mooi trouwens. Zijn hele fysiek ziet er maf uit.

Gyno ftw.

Wat een nerd,ik laat er m'n biertjes niet voor. Trouwens het komt vooral van al die vettige troep die je naar binnen werkt als je gezopen hebt dat je bijkomt. Van die ene pint per dag kom je echt geen 15 pond bij zoals hij zegt hoor.

Terug
Naar boven