Fitness Seller

Alcohol en bodybuilding

Ik zie er beter uit met af en toe een biertje dan hij die nooit drinkt maar elke week een spuit in zijn reet zet. Beter traint hij zijn traps eens ff snel, is net een giraf zo.

Heb hem ooit horen zeggen dat hij z'n traps groot genoeg vindt. als hij ze harder aan gaat pakken word hij net een potlood

Volgens mij ownt hij als nog 99% van dit forum.

Hij verteld ergens wel de waarheid denk ik. Ik bedoel, bij mij in de gym traint iemand die regelmatig eentje drinkt maar hij blijft hoe dan ook een satésstokje. Laatst toen ik binnenkwam vertelde hij me nog van "je bent wel wat van je massa kwijt eh". Waarop ik zei "kan wel zijn, maar door jou biergezuip own ik je nog steeds"

En nee dit is geen e-talk, die gast boekt echt bijna geen vooruitgang

Zal wel eerder aan z'n voeding liggen.

Lekker blijven zuipen mensen !

ik vind het toch een goed fysiek hoor

Zuipen en trainen gaat goed imo. Kijk maar naar Kale zijn foto's. Hij kuurt gewoon met bier :D

Hij verteld ergens wel de waarheid denk ik. Ik bedoel, bij mij in de gym traint iemand die regelmatig eentje drinkt maar hij blijft hoe dan ook een satésstokje. Laatst toen ik binnenkwam vertelde hij me nog van "je bent wel wat van je massa kwijt eh". Waarop ik zei "kan wel zijn, maar door jou biergezuip own ik je nog steeds"

En nee dit is geen e-talk, die gast boekt echt bijna geen vooruitgang

Haha ik denk niet dat Alcohol de boosdoener is,kerel.

gewoon een werkloze anabolengebruiker die aan naïevelingen geld probeert te verdienen

Terug
Naar boven