Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beter op de dag zelf dat je alcohol drinkt minder carbs en minder vet, en je voeding vooral uit mager vlees, whey, kwark, groente etc laten bestaan en de volgende dag weer gewoon verder met hoe je normaal eet.Mijn "oplossing" tegen alcohol: Als ik zaterdag flink alcohol gedronken heb, dan ga ik zondag altijd iets lager in kcal, en eet ik bijna alleen eiwitten en vetten. Ook ga ik dan een uurtje cardio doen. Doe het nu een aantal maanden zo, en gaat perfect.
GHB nemen. zelfde effect, volgende dag nergens last van. En geen negatief effect op je spieren. Véél goedkoper ook.
Als je dan toch besluit te drinken, dan moet je niet zo'n ****ing jankbal zijn en je beperken tot wijn. Neem dan maar bacardi ook.
Lol Vraag maar eens in een discotheek een glas rode wijn xD
Zieje daar al lopen tussen iedereen hun bier en alleen de chicks die het drinken.
Geef mij maar Bacardi, Tijdens cut zou ik misschien die wijn drinken..
Ik sta gewoon met een glas rode wijn. Guess hoeveel chickies al zijn komen vragen waarom ik geen bier drink en wat ik aan het drinken ben en waarom...
Anders zijn als de rest is de ideale opening, heb je tenminste iets om over te lullen. Being average = boring.

Als je gespierd bent onderscheid je je toch wel van de rest, helemaal in van die toko's waar het stikt van de 16 a 20-jarigen, zoals de toko's waar ik dus kom.![]()
ik ben afgelijnd, én breed, én groot, én heb een grote bek, én drink rode wijn.

Hej, I'm an alpha!

Beter op de dag zelf dat je alcohol drinkt minder carbs en minder vet, en je voeding vooral uit mager vlees, whey, kwark, groente etc laten bestaan en de volgende dag weer gewoon verder met hoe je normaal eet.
Lees dat artikel nog maar eensHoezo moet je voordat je gaat zuipen minder vet en carbs eten? Het was toch juist zo dat je juist nadat je gaat zuipen niet veel vet spul moet eten?

Bacardi kan ook prima idd of whisky etc. Beter dan bier en mixdrankjes etc.
Verkeerd gebruikGHB nemen. zelfde effect, volgende dag nergens last van. En geen negatief effect op je spieren. Véél goedkoper ook.
Als je dan toch besluit te drinken, dan moet je niet zo'n ****ing jankbal zijn en je beperken tot wijn. Neem dan maar bacardi ook.
Ik sta gewoon met een glas rode wijn. Guess hoeveel chickies al zijn komen vragen waarom ik geen bier drink en wat ik aan het drinken ben en waarom...
Anders zijn als de rest is de ideale opening, heb je tenminste iets om over te lullen. Being average = boring.

rum, gin, scotch, vodka en whiskey bevatten zero carbs, een biertje daarentegen al gauw 13 gram carbs. Als je rekening met het aantal kcal haalt in je voeding dan kan je alsnog gewoon vet verliezen of in ieder geval geen vet aankomen.ja joh prima!!
---------- Toegevoegd om 22:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:23 ----------
Alleen bevat bacardi nog meer kcal en sowieso is veel alcohol een no go wat betreft vertraagde vetafbraak
rum, gin, scotch, vodka en whiskey bevatten zero carbs, een biertje daarentegen al gauw 13 gram carbs. Als je rekening met het aantal kcal haalt in je voeding dan kan je alsnog gewoon vet verliezen of in ieder geval geen vet aankomen.
Alleen de manier waarop sommigen het maken..
Wc-ontstoppers en zo ..