XXL Nutrition

alcohol tijdens en na uitgaan

Mijn "oplossing" tegen alcohol: Als ik zaterdag flink alcohol gedronken heb, dan ga ik zondag altijd iets lager in kcal, en eet ik bijna alleen eiwitten en vetten. Ook ga ik dan een uurtje cardio doen. Doe het nu een aantal maanden zo, en gaat perfect.

Mijn "oplossing" tegen alcohol: Als ik zaterdag flink alcohol gedronken heb, dan ga ik zondag altijd iets lager in kcal, en eet ik bijna alleen eiwitten en vetten. Ook ga ik dan een uurtje cardio doen. Doe het nu een aantal maanden zo, en gaat perfect.
Beter op de dag zelf dat je alcohol drinkt minder carbs en minder vet, en je voeding vooral uit mager vlees, whey, kwark, groente etc laten bestaan en de volgende dag weer gewoon verder met hoe je normaal eet.

GHB nemen. zelfde effect, volgende dag nergens last van. En geen negatief effect op je spieren. Véél goedkoper ook.

Als je dan toch besluit te drinken, dan moet je niet zo'n ****ing jankbal zijn en je beperken tot wijn. Neem dan maar bacardi ook.

GHB nemen. zelfde effect, volgende dag nergens last van. En geen negatief effect op je spieren. Véél goedkoper ook.

Als je dan toch besluit te drinken, dan moet je niet zo'n ****ing jankbal zijn en je beperken tot wijn. Neem dan maar bacardi ook.

Bacardi kan ook prima idd of whisky etc. Beter dan bier en mixdrankjes etc.

Drink iedere zaterdag vrij veel, /care.

Lol Vraag maar eens in een discotheek een glas rode wijn xD
Zieje daar al lopen tussen iedereen hun bier en alleen de chicks die het drinken.

Geef mij maar Bacardi, Tijdens cut zou ik misschien die wijn drinken..

Ik sta gewoon met een glas rode wijn. Guess hoeveel chickies al zijn komen vragen waarom ik geen bier drink en wat ik aan het drinken ben en waarom...

Anders zijn als de rest is de ideale opening, heb je tenminste iets om over te lullen. Being average = boring.

Ik sta gewoon met een glas rode wijn. Guess hoeveel chickies al zijn komen vragen waarom ik geen bier drink en wat ik aan het drinken ben en waarom...

Anders zijn als de rest is de ideale opening, heb je tenminste iets om over te lullen. Being average = boring.

Als je gespierd bent onderscheid je je toch wel van de rest, helemaal in van die toko's waar het stikt van de 16 a 20-jarigen, zoals de toko's waar ik dus kom. :)

Als je gespierd bent onderscheid je je toch wel van de rest, helemaal in van die toko's waar het stikt van de 16 a 20-jarigen, zoals de toko's waar ik dus kom. :)

ik ben afgelijnd, én breed, én heb smalle taille, én groot, én heb een grote bek, én drink rode wijn.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
Beter op de dag zelf dat je alcohol drinkt minder carbs en minder vet, en je voeding vooral uit mager vlees, whey, kwark, groente etc laten bestaan en de volgende dag weer gewoon verder met hoe je normaal eet.

Hoezo moet je voordat je gaat zuipen minder vet en carbs eten? Het was toch juist zo dat je juist nadat je gaat zuipen niet veel vet spul moet eten?

boeie,ik drink om de 2 weken 1 dag flink wat alcohol..en merk geen verschil dus waarom zal ik dit opgeven

Als je water drinkt vragen de chiks ook: waarom drink je water?

1 Side tricep en ze soppen

Bacardi kan ook prima idd of whisky etc. Beter dan bier en mixdrankjes etc.

ja joh prima!!

---------- Toegevoegd om 22:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:23 ----------

Alleen bevat bacardi nog meer kcal en sowieso is veel alcohol een no go wat betreft vertraagde vetafbraak

Verkeerd gebruik

GHB staat bij het grote publiek vooral bekend als een date rape drug. Het middel wordt wel gebruikt om de ander te verdoven en dan te verkrachten. Het wordt bij het uitgaan onopvallend toegediend in een drankje waardoor het slachtoffer na inname snel slaperig en suf wordt en zich na het ontwaken ook vaak niet goed kan herinneren wat er is gebeurd. Hierdoor is de bewijsvoering en de identificatie van de dader na een verkrachting vaak lastig.

Verslaving

GHB is bij regelmatig gebruik zowel lichamelijk als psychisch ernstig verslavend. Onthoudingssymptomen zijn met name slaapstoornissen, gespannenheid, angstklachten, zweten, trillen, spierpijn en depressieve gevoelens. Acute onthouding kan aanleiding geven tot het ontstaan van ernstige symptomen zoals een epileptisch insult en/of hallucinaties of psychose.
Ontgiftiging (detoxificatie) wordt in Nederland bij voorkeur klinisch doorgevoerd. Gebleken is dat poliklinisch ontgiften erg moeilijk gaat en ook niet zonder risico is omdat de ontwenningsverschijnselen niet geheel tegen te gaan zijn door middel van medicijnen (met name benzodiazepines). Het risico op epilepsie of psychose en het optreden van ontwenningsverschijnselen wordt het best beperkt door middel van het langzaam afbouwen met behulp van GHB zelf. Bij een aantal verslavingszorginstellingen bestaat een klinische detox behandeling waarbij middels een GHB-afbouwschema ontgift wordt. Vanwege de psychische afhankelijkheid is nabehandeling na een ongiftiging over het algemeen noodzakelijk. Ook het mogelijk nut en\of toevoeging van het medicijn Baclofen bij GHB-GBL-ontwenning wordt momenteel onderzocht.[5][6]
[bewerken] Gebruikersdosering

Het doseren van GHB is moeilijk en gaat vaak mis. Dit heeft verschillende oorzaken. Ten eerste is de bandbreedte van de dosis die het gewenste effect geeft klein. Het verschil tussen een roes en een coma kan soms slechts enkele milliliters uit elkaar liggen. Ten tweede is de exacte samenstelling van de gebruikte GHB vaak onbekend en/of onbetrouwbaar. Het maakt uiteraard groot verschil of de maker van de GHB bijvoorbeeld 500 of 1000 milligram per milliliter heeft weten op te lossen. Ook maakt het groot verschil of er nog resten van één van de grondstoffen (GBL) in zit (de ervaren gebruiker zal dit proeven). Ten derde speelt interactie met andere middelen (en dan met name alcohol) een rol in het uiteindelijke effect van de GHB-inname. Onder andere het slaapgevend effect en de remming op de ademhaling van GHB wordt door alcohol versterkt. Ten vierde is het per individu verschillend welke dosis tot het gewenste effect leidt. Het lichaamsgewicht speelt hierbij een rol, maar ook de individuele gevoeligheid voor het middel.
Een evaluatie van 194 fatale overdoseringen over een tijdsspanne van tien jaar, toonde aan dat de meeste sterfgevallen te wijten waren aan GHB-inname in combinatie met andere drugs (met name sedativa zoals alcohol).[7]

Alleen de manier waarop sommigen het maken..
Wc-ontstoppers en zo ..

---------- Toegevoegd om 23:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:28 ----------

:sd:
Als ik een chick zie vraag ik wil je me ballen zien?
Zegt ze neen toon ik zowiezo mijn kerstballen als achtergrond op mijn Gsm :cool:

Laatst bewerkt:
ja joh prima!!

---------- Toegevoegd om 22:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:23 ----------

Alleen bevat bacardi nog meer kcal en sowieso is veel alcohol een no go wat betreft vertraagde vetafbraak
rum, gin, scotch, vodka en whiskey bevatten zero carbs, een biertje daarentegen al gauw 13 gram carbs. Als je rekening met het aantal kcal haalt in je voeding dan kan je alsnog gewoon vet verliezen of in ieder geval geen vet aankomen.

rum, gin, scotch, vodka en whiskey bevatten zero carbs, een biertje daarentegen al gauw 13 gram carbs. Als je rekening met het aantal kcal haalt in je voeding dan kan je alsnog gewoon vet verliezen of in ieder geval geen vet aankomen.

Je houd daarbij geen rekening met het effect dat alcohol heeft op de vetverbranding, deze vertraagt door alcoholgebruik. Nu is er niet veel mis met een enkel glaasje, maar in de tijd dat ik het nog op een drinken zette, gingen er zo 20 glazen doorheen. Dat is gewoon erg slecht voor de anabole toestand in je lichaam.
Verder trekt alcohol vocht uit je lichaam en zijn het veel onnodige calorieeen, je krijgt zin in vet eten etc.
Bij mezelf is mn alcoholconsumptie langzaamaan steeds minder geworden. Heb nu bv al 4.5 maand geen druppel meer gedronken, maar dat is voor iedereen persoonlijk.

Alleen de manier waarop sommigen het maken..
Wc-ontstoppers en zo ..

:rolleyes:

WC-ontstopper = natriumhydroxide en dat wordt gebruikt in vele farmaceutische producten. Laatst nog zag ik het staan als ingrediënt van mijn oogdruppels.

Ik haat het hoe de onwetende massa doet alsof we gewoon wc-ontstopper aan het drinken zijn. Mocht je dat doen, dan brandt dat recht door je lichaam, hoor. ;)

Het zou me niet verbazen mocht je ook nog een paar vriendinnetjes hebben die claimen ghb in hun drankje gehad gewoon omdat ze niet tegen de drank kunnen. :rolleyes:

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven