Fitness Seller

Alcohol

Party91Boy

Cool Novice
Waardering
4
Lengte
1m93
Massa
84kg
Vetpercentage
11%
Alcohol is voor een BB'er best te vermijden
Everybody knows that..
maar wat ik me dus afvroeg
waarom is alcohol nu zo slecht? zijn het de cal die het doen? of gaat alcohol een mega super slechte reactie aan met u spieren waardoor ze afbreken fzoiet
Iemand een antwoord hierop?

Weet niet wat het met de spieren doet..
volgens mij doet het niks met je spieren maar is het toch echt de calorieën..

ik drink zelf in het weekend vaak wel een paar biertjes.. tja dat is een keuze die je maakt.
Goed is het niet, maar je zult er niet van achteruit gaan.

Wat wel zou kunnen is dat het in combinatie met sommige suplementen rare reacties kan gaan geven..!

• Topic Starter Topic Starter
ja ik vind het ook moeilijk om int weekend van het bier af te blijven
k moet eerlijk zeggen als ik de dag voor het trainen ben uitgeweest (=bier gedronken) dan voel ik me de volgende dag echt veel slapper op de fitness

Ja daar zul je wel gelijk in kunnen hebben, maar dat heeft niets te maken met de invloed van alcohol op je spieren, maar dat is een reactie van je lichaam op alcohol.
Hoe dat precies zit weet ik niet, maar je bent niet op je best na een avondje stappen (ook als je GEEN kater hebt :P)

• Topic Starter Topic Starter
Ja daar zul je wel gelijk in kunnen hebben, maar dat heeft niets te maken met de invloed van alcohol op je spieren, maar dat is een reactie van je lichaam op alcohol.
Hoe dat precies zit weet ik niet, maar je bent niet op je best na een avondje stappen (ook als je GEEN kater hebt :P)

ja voila dat bedoelde ik :p
tja zoals je al zei, het is een keuze die je maakt

alcohol wordt afgebroken in de lever. Hierdoor is je lever bezig met het afbreken van alcohol, dit houd de eiwitsynthese tegen, want er worden prioriteiten gesteld. Alcohol wordt door het lichaam gezien als een vergif. Om de alcohol af te breken heeft het lichaam ook veel water nodig. Hierdoor moet je zoveel zeiken en heb je 's ochtends een kater. Ook wordt door dat vele gezeik een deel van je mineralen en in water oplosbare vitamine uitgezeken.

Beter dus maar niet drinken, net zoals ik van plan ben. Als je toch drinkt, drink dan met mate, neem genoeg water, vul je vitaminen en mineralen aan. Ook liefst niet drinken op een trainingsdag, want als je lichaam aan het herstellen is moet de eiwitsynthese namelijk goed verlopen.

Terug
Naar boven