AndroidHealthClinic

Alcohol

Cnctema

Cool Novice
Waardering
3
Lengte
1m88
Massa
90kg
Vetpercentage
8%
Broedersssss,

Gaan jullie ook alcohol nuttigen tijdens oud en nieuw?
Ik ga nu net zo lekker, ik weet niet of ik me wel aan een slokje vodka moet wagen(slokje worden glazen)...

What about you guyss?

o lawd

Tuurlijk kga helemaal naar de klote

Ja, ik zuip me de pl**ris en eet oliebollen voor het leven. Hoor ik hier nu niet thuis?

• Topic Starter Topic Starter
oo, dan heb je wel grote bicep man

Ja, & ik nuttig elke week alcohol en ga altijd lekker.

Duh, beetje coke erbij, hoppa!

ja, en dan ook echt helemaal naar de klote. Flesje Johnny Walker en grote fles Cola en die gaat op :D

Zit alleen thuis met kop koffie...

idk :(. operatie gehad en weet niet of ik er goed aan toe ben en of ik uberhaupt wel weg ga :/
anders ja ofc ;P

Als je serieus bezig bent en lekker knalt zou ik het niet doen. Straks maak je elke week een speciale gelegenheid om te drinken. Ja oud en nieuw, waarom drinken dan? Hartstikke katabool is het als je de volgende dag met een kater wakker wordt, je lichaam is dan gewoon ziek en dit belemmert groei en herstel. Als je er dan toch erbij wilt horen met de drinkenrs kun je champagne zonder alcohol nemen of alocohlvrij bier. Ik zelf drink veel water met koolzuur omdat dit het gevoel van bier drinken geeft maar het niet is en gezonder is. Na een dag hard werken dus lekker een Spa rood.
Maarja, ik zou het dus niet doen en ook niet te laat naar bed gaan omdat je slaap belangrijk is voor herstel van spieren. Hetzelfde voor koninginnedag, dat zien mensen ook als een dag om helemaal ´los´ te gaan.

Gister te hard gegaan, vandaag de hele dag brak. Ik denk dat ik oud&nieuw maar even rustig aan doe

• Topic Starter Topic Starter
Dankjewel koreaan, hier heb ik wat aan ;)
Ik weet wat ik moet doen.

1 dag boeit toch niet? als je nu wedstrijd etc doet maar verder heb ik er schijt aan. ecto ftw

Nee .

Als je serieus bezig bent en lekker knalt zou ik het niet doen. Straks maak je elke week een speciale gelegenheid om te drinken. Ja oud en nieuw, waarom drinken dan? Hartstikke katabool is het als je de volgende dag met een kater wakker wordt, je lichaam is dan gewoon ziek en dit belemmert groei en herstel. Als je er dan toch erbij wilt horen met de drinkenrs kun je champagne zonder alcohol nemen of alocohlvrij bier. Ik zelf drink veel water met koolzuur omdat dit het gevoel van bier drinken geeft maar het niet is en gezonder is. Na een dag hard werken dus lekker een Spa rood.
Maarja, ik zou het dus niet doen en ook niet te laat naar bed gaan omdat je slaap belangrijk is voor herstel van spieren. Hetzelfde voor koninginnedag, dat zien mensen ook als een dag om helemaal ´los´ te gaan.

Weer zo'n lul verhaal, en leer eens alinea's te gebruiken.

Ten eerste weeg je amper 70 kilo, ten tweede is oud en nieuw maar 1 keer per jaar. Het leven bestaat niet alleen maar uit bodybuilding (wat 98% hier niet eens doet). Alcohol hoort er gewoon bij, klaar. Alleen als je aan wedstrijden doet moet je je druk maken om dat soort dingen.

---------- Post toegevoegd Tue 27 Dec 2011 om 22:15 ----------

Grappig dat altijd de mensen met de minste spieren het hardst roepen hoe slecht en katabool alles wel niet voor je is.

Terug
Naar boven