- Waardering
- 2.126
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 84kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
+1, btw the voice sux net als al die zing zooi programma'sMensen die zeggen dat ze zonder alcohol lol kunnen hebben verstaan onder lol op vrijdag met een kop thee naar The voice kijken.
ben ik niet met je eens, over dat katabooi idk. maar ik vind joint geen fl**ker aan. maar ieder zijn eige dingWat een massa volgende onzin, met een joint heb je veel meer pret en niet katabool zoals alcohol.

hahahha inderdaad jippie een joint met oud en nieuw, word vast een groot feestPret met een joint met oud en nieuw. Just gtfo troll

Ik vind het onzin als ouders er alles aan proberen te doen om je van de alcohol af te houden, zolang je niet met enige regelmaat een comaatje meepakt is er toch niks aan de hand..? Ben blij dat mijn ouders 'open minded' zijn en het prima vinden wat ik in het weekend naar binnen werk.ben het wel met je eens ruud, alleen vier ik nieuwjaar toch ook gewoon bij vrienden thuis enzo, ouders zijn best aware als ik dronken thuis zou komen, trouwens ben ik 15 en probeer ik er zoveel mogelijk van af teblijven
Maar niet zoveel lol als met.
Ja, ik zuip me de pl**ris en eet oliebollen voor het leven. Hoor ik hier nu niet thuis?
Dan word ik de volgende dag wakker in een sloot in Hank, kots op mn shirt, broek volgescheten en een been die ik kwijt ben. Neen, drinken is niets voor mij.
Dan word ik de volgende dag wakker in een sloot in Hank, kots op mn shirt, broek volgescheten en een been die ik kwijt ben. Neen, drinken is niets voor mij.

Dat zeg ik, meer lol dus dan nuchter. In jouw geval voor de omstanders, dat dan weer wel.Dan word ik de volgende dag wakker in een sloot in Hank, kots op mn shirt, broek volgescheten en een been die ik kwijt ben. Neen, drinken is niets voor mij.
Vind alcohol persoonlijk niet super lekker meer. Word er zelf niet meer echt aangeschoten van, maar meer een zatte slome aap. Behalve van goldstrike en dat sterke spul ga ik wel gekke dingen doen. Doe mij maar een lekker rood eekhoorntje![]()

Btje sos niets mis mee om op de been te blijven met oud en nieuw.