Fitness Seller

Alcohol

:roflol: ben het wel met je eens ruud, alleen vier ik nieuwjaar toch ook gewoon bij vrienden thuis enzo, ouders zijn best aware als ik dronken thuis zou komen, trouwens ben ik 15 en probeer ik er zoveel mogelijk van af teblijven

Mensen die zeggen dat ze zonder alcohol lol kunnen hebben verstaan onder lol op vrijdag met een kop thee naar The voice kijken.

Wat een massa volgende onzin, met een joint heb je veel meer pret en niet katabool zoals alcohol.

Pret met een joint met oud en nieuw. Just gtfo troll

:roflol: ben het wel met je eens ruud, alleen vier ik nieuwjaar toch ook gewoon bij vrienden thuis enzo, ouders zijn best aware als ik dronken thuis zou komen, trouwens ben ik 15 en probeer ik er zoveel mogelijk van af teblijven
Ik vind het onzin als ouders er alles aan proberen te doen om je van de alcohol af te houden, zolang je niet met enige regelmaat een comaatje meepakt is er toch niks aan de hand..? Ben blij dat mijn ouders 'open minded' zijn en het prima vinden wat ik in het weekend naar binnen werk.

jezus ik zuip me te pletter op NYE.
Gewoon omdat het kan

ja maar met mate, die ene keer in het jaar mag dat wel.

Vind alcohol persoonlijk niet super lekker meer. Word er zelf niet meer echt aangeschoten van, maar meer een zatte slome aap. Behalve van goldstrike en dat sterke spul ga ik wel gekke dingen doen. Doe mij maar een lekker rood eekhoorntje:D

Fokking verleidelijk dit :D Al 7,5 maand geen drupje aangeraakt, en op stap gaan wordt er helemaal nie minder leuk of boeiend op :) Als ik met mn vrienden weg ben, is het altijd lachen, alcohol of niet ;).

Vind alcohol persoonlijk niet super lekker meer. Word er zelf niet meer echt aangeschoten van, maar meer een zatte slome aap. Behalve van goldstrike en dat sterke spul ga ik wel gekke dingen doen. Doe mij maar een lekker rood eekhoorntje:D

Kom effe zuipen een keer dan, kijken of je na 30 bier nog steeds niet aangeschoten bent.

Bier kan ik oneindig nemen, ik ben wel lam op een gegeven moment, maar niet dat ik gaten heb. Zodra ik op sterk over ga heb ik dat wel.

Gelukkig hebben ze daar middeltjes voor :)

cocaine.jpg

Btje sos niets mis mee om op de been te blijven met oud en nieuw.

Terug
Naar boven