MuscleMeat

Alexander Vinokoerov -positief

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

porterhouse

Colossal Veteran
10 jaar lid
Lid geworden
24 jun 2007
Berichten
17.315
Waardering
699
Lengte
1m74
Massa
101kg
Vetpercentage
10%
nogmaals probeer ik deze topic te plaatsen kon vanaf 17:50 niet plaatsen



Alexander Vinokourov is positief bevonden na tidrit van Zaterdag.


:haha::headbang: dan ben je de *UL
 
:( trieste zaak



dubbel trouwens:
[Link niet meer beschikbaar]
 
:( trieste zaak



dubbel trouwens:
[Link niet meer beschikbaar]

nogmaals probeer ik deze topic te plaatsen kon vanaf 17:50 niet plaatsen


De Rooij oordeelde dat het bericht rond Vinokoerov de wielersport opnieuw grote schade toebrengt. ,,Het dopingsysteem is aan een zeer grondige herziening toe. En dan druk ik me nog voorzichtig uit. Dit kun je onmogelijk overlaten aan wielerploegen die onderling praten over ethiek.'' (ANP)
 
,,Er zijn krachten losgekomen die boven onze hoofden uitstijgen. Het is bizar hoeveel uitslagen van dopingcontroles via de pers naar buiten komen. Dat was ook al zo tijdens de Ronde van Italië. Het gaat maar door. Vooral de Franse pers neemt in de Tour een zeer agressieve houding aan, zo merkten wij aan de benadering van Michael Rasmussen. Die zaak zal nu wel naar de achtergrond worden gedrukt.''


:haha:
 
Alsof Rasmussen clean is. Wat boeit het eigenlijk?

Pereiro was ook niet clean vorig jaar, hij werd 2de vorig jaar en rijd nu als een oud wijf.
 
hahaha tja wat denk je dan denk dat de meeste wel gebruiken maar die gebruiken iets wat ze nog niet kunnen vinden......de gebruikers lopen meestal voor op de controleurs .
 
nogmaals: je moet een uilskuiken zijn om je te laten pakken
En dan nog op BLOEDDOPING hahahaha
 
Nu heeft zich het hele team teruggetrokken uit de Tour ,

zouden er meer hebben gebruikt...?
 
nogmaals: je moet een uilskuiken zijn om je te laten pakken
En dan nog op BLOEDDOPING hahahaha

Zinedine Zidane deed die chizzel ook, hij werd er nooit over aangesproken :scratch:

Bloeddoping verschilt met conventionele vormen van doping doordat er gebruik wordt gemaakt van lichaamseigen stoffen en niet van bijvoorbeeld steroïden of hormonen. Het effect lijkt op dat van epo (Erytropoëtine); het aantal bloedcellen wordt kunstmatig opgedreven om een betere prestatie neer te zetten. Epo echter stimuleert de aanmaak van bloedcellen, bij bloeddoping worden deze simpelweg afgenomen en later weer geïnjecteerd. Bloeddoping is met name effectief bij duursporten, zoals wielrennen en atletiek.

Ben ik de enige die dit niet zo erg vind?
 
Svp verder in het andere topic, dat was er net 10 minuutjes eerder. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven