MuscleMeat

alistair overeem dangerous low level of t

dankjewel getxxl, maar vind je het ook niet knap dat die met 180 testosterone heeft gevochten? dat is toch absurd laag?
en dat van dat die express laag heeft gehouden lijkt me onwaarschijnlijk want hij is getest vlak voor het gevecht en zo,n lage test niveau beinvloed je gevecht toch zwaar nadelig. was ook wel te zien in gevecht met big foot silva, minder agressie, oogte minder hard, verminderde conditie.
Want Alistair is een heilig boontje die niks anders gebruikt wat de AR kan activeren? Notabene speelt test niveau op korte termijn nauwelijks een rol voor prestaties.

• Topic Starter Topic Starter
hij heb gewoon geen risk genomen alles op safe anders einde carriere

ik snap wat je bedoelt maar persoonlijk denk ik van niet, ik zelf denk dat die jaren on is geweest en gewoon on moest blijven en toen uiteindelijk is gepakt bij de silva fight. en nu oogt op testosterone replacement therapy.

als je ook ziet hoe hij in k1 jaren terug uitzag toen was die zeker al jaren on.
maarja we zullen het zien volgens mij moet die vanavond tegen travis browne

---------- Post added 17 August 2013 at 18:28 ----------

Want Alistair is een heilig boontje die niks anders gebruikt wat de AR kan activeren? Notabene speelt test niveau op korte termijn nauwelijks een rol voor prestaties.

ja hij zou heus wel meer gebruiken maar ik zelf denk dat bijna elke top sporter dat doet vooral vechters

Uit dit gegeven kun je dat uiteraard niet concluderen, al kan AAS gebruik wel permanent je eigen aanmaak verminderen.

Helemaal mee eens, maar iedereen loopt zichzelf hier goed te praten dat er ook enkele waren die jaren lang ON waren, en nu ook gewoon weer hersteld zijn. Ook al duurde het herstel een paar jaar.... Uhuh

wie waren hier jaren on e zijn herstelt dan hebben ze ook bloedonderzoek enz

http://www.mmafighting.com/2013/2/2...stosterone-level-at-dangerously-low-levels-in

voor mensen die hem niet kennen k1 champ en vecht nu in de ufc. half jaar terug gepakt met 14;1 ratio . en heeft nu nog maar 180 nanograms per deciliters extreem weinig? kan je hieruit concluderen dat als je gewoon veel steroide gebruikt je eigen aanmaak permanent beschadigt of? ben hier niet echt op de hoogte van daarom dat ik deze vraag stel

of dat hij TRT wou aanvragen.

Snap niet wat test:epitest ratio met total t te maken heeft trouwens.

verrassend..we hebben hier toch al eerder posts voorbij zien komen van jongens die in dezelfde gym als badr trainden en dit hier al op dit forum schreven.. :p

ik moet zo lachen op de US forums daar noemen ze overeem > overroid.. xD

verrassend..we hebben hier toch al eerder posts voorbij zien komen van jongens die in dezelfde gym als badr trainden en dit hier al op dit forum schreven.. :p

ik moet zo lachen op de US forums daar noemen ze overeem > overroid.. xD

Ja? Moet je om die hypocriete Amerikanen lachen? Over die volgespoten brock lesnar hoorde je ze nooit, nee want die kwam ook uit hun favoriete debiele nep worstelen.

Maarja hier in Nederland doen ze het ook daar niet van.

Laatst het boek gelezen van Leontine van Moorsel, die werd ook eerst aanbeden na al dat goud wat ze haalde.
Totdat ze anorexia kreeg omdat ze zoveel offerde voor d'r sport en haar lichaam na weer normaal beginnen te eten doorsloeg naar de andere kant en ze dik werd.
Toen ze weer aan de start verscheen maakte de zogenaamde fans die haar eerst bejubelde haar uit voor vette zeug en dat soort dingen.

Zij zei het treffend.."fans zijn niet je vrienden, als je wint staan ze zelfs voor je deur maar owee als je verliest dan kotsen en schelden ze je uit"

Ja? Moet je om die hypocriete Amerikanen lachen? Over die volgespoten brock lesnar hoorde je ze nooit, nee want die kwam ook uit hun favoriete debiele nep worstelen.

Maarja hier in Nederland doen ze het ook daar niet van.

Laatst het boek gelezen van Leontine van Moorsel, die werd ook eerst aanbeden na al dat goud wat ze haalde.
Totdat ze anorexia kreeg omdat ze zoveel offerde voor d'r sport en haar lichaam na weer normaal beginnen te eten doorsloeg naar de andere kant en ze dik werd.
Toen ze weer aan de start verscheen maakte de zogenaamde fans die haar eerst bejubelde haar uit voor vette zeug en dat soort dingen.

Zij zei het treffend.."fans zijn niet je vrienden, als je wint staan ze zelfs voor je deur maar owee als je verliest dan kotsen en schelden ze je uit"

idd brock overal vertellen ik heb nooit gebruikt hij stond al stijf van de doop toen die 16 was

ze nippels zo stijf als me lul

2hdbcya.jpg

Kan ik hieruit concluderen dat jij aan de trt zit?

Hoiiiiii

Echt niet! Ik hou gewoon me 4 maanden rust tussen me kuurtjes in!
Alhoewel ik sinds dit jaar 3 weken winny+hgh tussen me kuren in doe. Staat me herstel totaal niet in de weg en zorgt meteen weer voor bolheid.

Terug
Naar boven