XXL Nutrition

All Time Dutch Record Powerlifting by Jordi Snijders

Bezoekers in dit topic

Huggy, wanneer is er iemand gepakt de laatste jaren bij de npb dan? :)
Maargoed, inderdaad super prestatie van Jordy en de dopingdiscussie is in deze niet gepast.
 
Huggy, wanneer is er iemand gepakt de laatste jaren bij de npb dan? :)
Maargoed, inderdaad super prestatie van Jordy en de dopingdiscussie is in deze niet gepast.
Toevallig dit seizoen nog twee lifters die ook internationaal meededen...kun je allemaal lezen op de site van de IPF bij testing rapports.

Klopt dat de dopingdiscussie in deze niet op zijn plaats is, maar er werd een vraag over gesteld en aangezien ik dit topic geplaatst heb voelde ik me geroepen om te reageren.
 
Ik heb stukje van de stream gezien.

Gewoon 350 squat als opener :roflol:

Fucking sterk
 
Je hebt altijd personen die door de mazen weten te kruipen maar vroeg of laat lopen ze tegen de lamp. Ieder jaar worden er sporters betrapt op het niet naleven van de dopingregels. Tegenwoordig zie je zelfs dat sporters na diverse jaren alsnog hun titel en medailles mogen inleveren omdat met de huidige verbeterde methoden alsnog kan worden aangetoond dat iemand iets gebruikt heeft. En zoals gezegd wordt er niet alleen op wedstrijden gecontroleerd maar ook thuis buiten het wedstrijdseizoen. Zo moeten toppers altijd aangeven waar ze zich bevinden en kunnen dus b.v. ook tijdens een vakantie een controle krijgen.

De enige in Nederland die bij mijn weten buiten competitie gecontroleerd wordt is Ielja Strik. Vanuit Nederland testen ze helemaal niet buiten de competitie voor zover ik weet. Alleen voor internationale wedstrijden heb ik ook whereabouts moeten opgeven bij de IPF, nog nooit bij de NPB. Hopelijk kunnen ze dat met meer leden en dus meer geld wat beter betalen.

Overigens zieke prestatie van Jordi inderdaad, mooi om te zien.
 
Laatst bewerkt:
De enige in Nederland die bij mijn weten buiten competitie gecontroleerd wordt is Ielja Strik. Vanuit Nederland testen ze helemaal niet buiten de competitie voor zover ik weet. Alleen voor itnernationale wedstrijden heb ik ook whereabouts moeten opgeven bij de IPF, nog nooit bij de NPB. Hopelijk kunnen ze dat met meer leden en dus meer geld wat beter betalen.

Overigens zieke prestatie van Jordi inderdaad, mooi om te zien.
Vond het wel een fijne gedachte dat de dopingautoriteit de hele dag daar aanwezig was en er aardig wat mensen ook daadwerkelijk getest zijn i.t.t. de sbd.
 
De enige in Nederland die bij mijn weten buiten competitie gecontroleerd wordt is Ielja Strik. Vanuit Nederland testen ze helemaal niet buiten de competitie voor zover ik weet. Alleen voor itnernationale wedstrijden heb ik ook whereabouts moeten opgeven bij de IPF, nog nooit bij de NPB. Hopelijk kunnen ze dat met meer leden en dus meer geld wat beter betalen.

Overigens zieke prestatie van Jordi inderdaad, mooi om te zien.


Wat ik kon vinden zijn er in 2016 43 nederlanders getest, ong 50/50 vrouw man,
Allemaal binnen competitie en uiteindelijk 4 positief.

Kan alleen niet vinden wie op wat.

Wel grappig want 43 is best veel als je het vergelijkt met 62 voor de hele USA.
 
Vond het wel een fijne gedachte dat de dopingautoriteit de hele dag daar aanwezig was en er aardig wat mensen ook daadwerkelijk getest zijn i.t.t. de sbd.

Ja sowieso. Zou ook absurd zijn op een NK als er niet getest werd. Op de SAP cup hadden ze ook veel testen gedaan.
 
Mooie prestatie en zelfs met Gear (zeg niet dat het zo is) zeer indrukwekkend. Gefeliciteerd Jordi!

Jordi's reactie op fb:
Mooie topic over mijn 1005 kg. Toch de onvermijdelijke dopingdiscussie. Wil ik gelijk ff het volgende op zeggen:

Dit is de link: All Time Dutch Record Powerlifting by Jordi Snijders

1. Afgelopen zondag ben ik direct na afloop door de dopingautoriteit gecontroleerd.

2. Nog nooit heb ik doping gebruikt.

3. Tnx voor de leuke reacties!​
 
het ging toch helemaal niet over of jordi wat gebruikt of niet :lol:
 
het ging toch helemaal niet over of jordi wat gebruikt of niet :lol:

Nee, maar het melden van PL prestaties an sich, roept altijd een soort Pavlov achtige reactie op t.a.v. de doping gebruik discussie. (althans bij een aantal mensen :))
 
ik vind het een bizarre prestatie! groot respect!
 
het ging toch helemaal niet over of jordi wat gebruikt of niet :lol:
Nee, juist dat het fijn was dat de doping organisatie eens zichtbaar aanwezig was tijdens die wedstrijd en de sap cup tov de drc en de sbd.
 
Ben zelf best tegen equipment, maar het is heel simpel: Jordi is de beste in zijn sport in deze generatie. Drugs of suits is een non-issue: hij tilt meer dan iedereen op hetzelfde speelveld. Net als Wulfse in zijn generatie de beste was.

Kortom: gefeliciteerd.
 
Ben zelf best tegen equipment, maar het is heel simpel: Jordi is de beste in zijn sport in deze generatie. Drugs of suits is een non-issue: hij tilt meer dan iedereen op hetzelfde speelveld. Net als Wulfse in zijn generatie de beste was.

Kortom: gefeliciteerd.

Pjotr van der Hoek heeft wel meer wilks punten dan Jordi nog steeds ;)

Des alnietemin een hele prestatie om de 1000 te halen. Hij hing al een tijdje in de lucht maar nu was het eindelijk zo ver :D Hulde aan Jordi.
 
Niet overdrijven:D qua wilks is het in classic een mooie strijd tussen pjotr Chreiz jordi en inmiddels ook AlexV ..

Allemaal way out of my league uiteraard..
 
Netjes.

Vraag me af hoe hij het zo doen bij de DBB-chin up challenge!
 
Huggy, wanneer is er iemand gepakt de laatste jaren bij de npb dan? :)
Maargoed, inderdaad super prestatie van Jordy en de dopingdiscussie is in deze niet gepast.

De man van de putpower racks en zn zoon zijn een paar jaar geleden allebei betrapt geloof ik

Wel nice van Jordi, van zulke kilo's kan ik alleen maar dromen. Gefeliciteerd!
 
supervette prestatie. gefeliciteerd!
 
Mijn excuses als ik een irritante discussie had gestart haha. Mijn vraag was meer bedoeld om gewoon een idee te krijgen van wat ik bij zulke gewichten moet gaan denken. Dit vroeg ik omdat ik hier nog niet heel bekend mee was :D.
 
Mijn excuses als ik een irritante discussie had gestart haha. Mijn vraag was meer bedoeld om gewoon een idee te krijgen van wat ik bij zulke gewichten moet gaan denken. Dit vroeg ik omdat ik hier nog niet heel bekend mee was :D.
"Fuck, dat wil ik ook."
 
Back
Naar boven