Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
All Time Dutch Record Powerlifting by Jordi Snijders
Mijn excuses als ik een irritante discussie had gestart haha. Mijn vraag was meer bedoeld om gewoon een idee te krijgen van wat ik bij zulke gewichten moet gaan denken. Dit vroeg ik omdat ik hier nog niet heel bekend mee was .
Je hoeft je niet te excuseren. Een terechte vraag daar het zeer uitzonderlijk is en liefst 30 jaar geduurd heeft voordat iemand dit wist te evenaren. Het is dus zeker niet voor iedereen weggelegd. Maar Jordi is niet de eerste de beste en timmerd al paar jaar op zeer professionele wijze aan de weg als krachtsporter en is uitzonderlijk getalenteerd, heeft een uitstekende techniek en is gewoon beresterk. Dit suc6 zorgt soms ook voor nijd en afgunst en dan wordt vooral door mindere goden al snel beweerd dat het op eigen kracht onmogelijk is. En ik zeg:NIETS IS ONMOGELIJK.
Dit suc6 zorgt soms ook voor nijd en afgunst en dan wordt vooral door mindere goden al snel beweerd dat het op eigen kracht onmogelijk is. En ik zeg:NIETS IS ONMOGELIJK.