Fitness Seller

Nieuws "Allah dwong Morel tot hoofddoek en straft haar in hellevuur"

Jammer dat mensen zonder kennis even gaan vertellen wat de islaam wel niet is.

sweethart, goed engels bro.
toch agree ik met biggie T.

1. '''god'' bestaat niet imo, why? als hij van de mensheid houdt, waarom laat ''hij'' zoveel mensen dood gaan met aardbevingen/tsunami die ''hij'' laat komen?

2. moslims zoals dat moeten gewoon het land uit, ben ik mee eens, overdrijven is ook een vak

Bedankt voor het compliment over mijn engels bro i apperaciati it alot bro
U mad dat ik appreciate ook al verkeerd schreef?:D

1. Dat betekent niet dat je dan gelijk iemand moet beledigen vind ik. Ook al gelooft iemand dat een varken god is respecteer ik hem daar voor. Dit heb ik tenminste geleerd tijdens mijn opvoeding, always respect!

2.Hier ben ik het met je eens, moslims zoals dat maar er zijn genoeg moslims die echt toffe peren zijn en waar ik rustig mee kan leven.

Laatst bewerkt:
Bedankt voor het compliment over mijn engels bro i apperaciati it alot bro
U mad dat ik appreciate ook al verkeerd schreef?:D

1. Dat betekent niet dat je dan gelijk iemand moet beledigen vind ik. Ook al gelooft iemand dat een varken god is respecteer ik hem daar voor. Dit heb ik tenminste geleerd tijdens mijn opvoeding, always respect!

2.Hier ben ik het met je eens, moslims zoals dat maar er zijn genoeg moslims die echt toffe peren zijn en waar ik rustig mee kan leven.

tuurlijk zijn er toffe moslims, ik heb er zo ook een paar vrienden die moslim zijn, goeie lui, alleen mense nzoals dit zijn een beetje te..

---------- Toegevoegd om 23:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:41 ----------

allah is ook een islamiet toch?

want christenen hebben ook ''god''
en als allah god is, heeft hij dus 2 geloven uitgebracht?
waarom 2? dus is er 1 fout en 1 goed, of ben ik fout

Inderdaad, jij hebt het helemaal verkeerd.

tuurlijk zijn er toffe moslims, ik heb er zo ook een paar vrienden die moslim zijn, goeie lui, alleen mense nzoals dit zijn een beetje te..

---------- Toegevoegd om 23:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:41 ----------

Waarom geef je dan je mening over iets waar je niks over weet?

Google het maar als je het echt wilt weten ;)
Daar is dit topic niet voor.....

wtf wat zeg je man ?
je zit er helemaal naast brah

Ben het wel met T eens.

Wtf man wie denk jij dat je bent om zomaar een heel volk van zoveel mensen en hun religie zomaar achterlijk te noemen?

Heb je nooit van je ouders geleerd om iedereen te respecteren? Hoe raar sommige dingen ook zijn?Je mag van mij je mening geven ( voordat we weer zoon k*t discussie krijgen ) maar de manier waarop jij hem geeft bevalt me niet. Om zomaar een volk en religie van miljoenen mensen achterlijk te noemen.

Mijn mening ;)
Tel me if ur mad sweethart
Obvious-troll-is-obvious-atsof-17301744-702-475.jpg

1. '''god'' bestaat niet imo, why? als hij van de mensheid houdt, waarom laat ''hij'' zoveel mensen dood gaan met aardbevingen/tsunami die ''hij'' laat komen?

2. moslims zoals dat moeten gewoon het land uit, ben ik mee eens, overdrijven is ook een vak

1. Je bent de eerste die die vraag stelt en die is nog nooit beantwoord door gelovigen!!! Het lijkt mij vrij onverstandig om mensen op hun geloof af te rekenen. Niks is zwart of wit, zeker de interpratie van een geloof niet. Moslimextremisten lijken misschien dikke mong*len als we ze bekijken vanuit onze maatschappij, maar uiteindelijk kan 99% van ons zo gebrainwashed worden als die mong*len. Het is dan eerder de vraag of wij als uber-mensch westerlingen die brainwashpraktijken moeten stopzetten of niet.

2. Ja, alle goeie en die wij vinden passen in onze samenleving mogen blijven en degene die we niet zo leuk vinden moeten weer weg. Gewoon 2 jaartjus screenen en dan wegsturen. En dan ook meteen belgen die we niet vinden passen bij ons wegsturen, het is toch potverdomme ons land zeker!!

Allah, God, Jahweh.. dezelfde benaming voor 'God'.
Ons testament, Koran, Thora bevatten veel overeenkomsten,
alleen een ietwat andere opvatting, andere levenswijze etc.

Denk wel dat het steeds moeilijker wordt voor jullie om als ''normaal'' aan gezien te worden? Door die mong*len die hun vreemde uitspraken de wereld in gooien tenminste. No offence.

Enkel onder de simpelen :)

---------- Toegevoegd om 01:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:19 ----------

Is leget onze board theoloog ?

---------- Toegevoegd om 01:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:21 ----------

1. Je bent de eerste die die vraag stelt en die is nog nooit beantwoord door gelovigen!!! Het lijkt mij vrij onverstandig om mensen op hun geloof af te rekenen. Niks is zwart of wit, zeker de interpratie van een geloof niet. Moslimextremisten lijken misschien dikke mong*len als we ze bekijken vanuit onze maatschappij, maar uiteindelijk kan 99% van ons zo gebrainwashed worden als die mong*len. Het is dan eerder de vraag of wij als uber-mensch westerlingen die brainwashpraktijken moeten stopzetten of niet.

2. Ja, alle goeie en die wij vinden passen in onze samenleving mogen blijven en degene die we niet zo leuk vinden moeten weer weg. Gewoon 2 jaartjus screenen en dan wegsturen. En dan ook meteen belgen die we niet vinden passen bij ons wegsturen, het is toch potverdomme ons land zeker!!

Ga met je post modernistisch geneuzel een ander lastig vallen

Allah, God, Jahweh.. dezelfde benaming voor 'God'.
Ons testament, Koran, Thora bevatten veel overeenkomsten,
alleen een ietwat andere opvatting, andere levenswijze etc.

waarom maakt jullie ''god'' zoveel geloven dan en niet 1?
en hoezo veel overeenkomsten, als dat zo is waarom nog steeds ruzie over dat moslim beter is of christenen ofzo

Terug
Naar boven