Fitness Seller

Nieuws "Allah dwong Morel tot hoofddoek en straft haar in hellevuur"

waarom maakt jullie ''god'' zoveel geloven dan en niet 1?
en hoezo veel overeenkomsten, als dat zo is waarom nog steeds ruzie over dat moslim beter is of christenen ofzo

Religie is niet de oorzaak om een oorlog te voeren. Armoede en onderdrukking vaak wel. Religie wordt dan als excuus aangevoerd.

Het is gemakkelijker om mensen van een ander geloof aan of af te vallen dan gelijkgezinden.

allah is ook een islamiet toch?

want christenen hebben ook ''god''
en als allah god is, heeft hij dus 2 geloven uitgebracht?
waarom 2? dus is er 1 fout en 1 goed, of ben ik fout
Allah een islamiet?? "Allah" is gewoon "god" in het arabisch.

Er zitten nog fouten in je redenatie. Om te beginnen bestaat God hoogstwaarschijnlijk niet eens, dus kan hij ook geen geloven uitbrengen. Bovendien, als God wel zou bestaan, dan is de kans klein dat eender welk geloof gelijk heeft, dus zijn ze alletwee fout.

Ik ben het overigens met Big-T eens dat heel dat sharia4belgium volk achterlijk is.

Hier heb ik geen mening over. Ben geen fan van beide, Fawaz of die sharia4belgium. Wat ik veel lees nu is dat er velen zijn die van mening zijn dat de uitspraken van sharia4belgium slechts ervoor zorgen dat veel mensen hun negatieve gedachten omtrent de islaam en moslims bevestigd zien. Terwijl deze club niet de islaam is.

Zoals dat bij iedere religie is, moet je kijken naar wat de religie is en niet hoe de mensen deze religie uitoefenen. Denken jullie nu echt dat de islaam zo snel groeide en gegroeid is door uitspraken zoals die door deze sharia4belgium ( schandelijke naam, want de sharia is iets prachtigs en krijgt nu een hele vieze smaak)? Of is het zo snel gegroeid door eerlijkheid en zachtheid?

Wat belangrijk is, en dat is niet alleen wat betreft dit onderwerp, is dat het goed is om te lezen wat de islaam nu werkelijk inhoud. Dus niet te kijken naar de mensen, maar naar de boodschap zelf zoals die 1600 jaar terug is geopenbaard.

Want ik lees zoveel topics over bodybuilding hier die mooi onderbouwd worden met allerlei onderzoeken, terwijl de onderbouwing betreffende de islaam over het algemeen vanuit het onderbuik gevoel komt.

---------- Toegevoegd om 12:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:07 ----------

En de quraan vervangt het oude testament en het nieuwe testament. Dus om te zeggen god heeft 2 of 3 geloven 'uitgebracht'. Nee dat klopt dus niet.

sharia4belgium, haha... mosdomz weten blijkbaar ook hoe ze moeten trollen

Ik ga hier niet eens op in.......

Jij vindt het niet achterlijk? Zegt meer over jou...

---------- Toegevoegd om 12:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:11 ----------

Wtf man wie denk jij dat je bent om zomaar een heel volk van zoveel mensen en hun religie zomaar achterlijk te noemen?

Heb je nooit van je ouders geleerd om iedereen te respecteren? Hoe raar sommige dingen ook zijn?Je mag van mij je mening geven ( voordat we weer zoon k*t discussie krijgen ) maar de manier waarop jij hem geeft bevalt me niet. Om zomaar een volk en religie van miljoenen mensen achterlijk te noemen.

Respecteren?
Luister, achterlijkheid is relatief. En inderdaad, de cultuur waarin veel moslims leven is achterlijk vergeleken met onze cultuur. De normen en waarden van die religie is zeker achterlijk vergeleken met onze cultuur.
In vergelijking met mij, is elke religie achterlijk.
Maarja, geloven dat kanker door God komt is dus niet achterlijk?

---------- Toegevoegd om 12:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:14 ----------

Inderdaad, jij hebt het helemaal verkeerd.

Jouw sig is: لاالاه الا الله محمد رسول ال, oftewel there is no God (dit klopt nog), but Allah. Jij hebt het dus verkeerd en als je al in die waan wilt blijven leven, best. Maar ga dan niet tegen anderen zeggen dat ze het verkeerd hebben.

Bij voorbaat dank,

Moraalridder.

Edit: Gelovigen die anderen van bekrompenheid e.d. betichten. *Moet zich rustig houden om laptop niet te slopen*

Laatst bewerkt:
Geloof dat autochtone mede-politici ook niet al te smakelijk uitspraken deden, dus dat zegt niets.

Vind dat Sharia4.... wel een gevaarlijke organisatie. Gelijk oprollen als ze maar ergens de wet overtreden.

Ik ben juist van mening dat de islaam qua normen en waarden het best is.
Je zal veel raakvlakken vinden met de joods/christelijke cultuur.
Het gaat er nogmaals om, hoe mensen die moslim zijn, deze regels implementeren. Ook als moslim mag je niet stelen, niet doden, je ouders eren etc. Slecht zijn tegen je ouders is zelfs een grootste zondes.

En ik ging niet in op de mening van BIG T.
Over het artikel zelf kan ik zeggen, en dat heb ik al eerder gedaan, dat de manier waarop sharia4belgium denkt te moeten spreken voor de islamitische gemeenschap, heel kwalijk is. En dan spreek ik mij nog heel zacht uit.

Ik denk altijd maar zo. Om een goed beeld van de islaam te geven, moet je zelf de regels zo goed als je kan naleven. Dan zien de mensen echt wat de islaam is. Want nu is het helaas zo dat het beeld van straatjochies die mensen uitschelden en weet ik veel wat nog meer doen, naar boven komt als mensen aan een moslim denken.

Ik zeg gewoon meteen uitzetten. Het is duidelijk dat ze onze manier van leven maar verdorven vinden en dat ze geen enkele ambitie hebben te integreren of op een andere manier normaal mee te doen.
Ik wil altijd vrij tolerant doen, maar niet als zulke middeleeuwse primitieven denken dat wij ook maar 1500 jaar terug de tijd in moeten.

ik zeg gewoon meteen uitzetten. Het is duidelijk dat ze onze manier van leven maar verdorven vinden en dat ze geen enkele ambitie hebben te integreren of op een andere manier normaal mee te doen.
Ik wil altijd vrij tolerant doen, maar niet als zulke middeleeuwse primitieven denken dat wij ook maar 1500 jaar terug de tijd in moeten.

+1

Als er toch zoveel goede moslims zijn die tegen Sharia4Belgium zijn, waarom komen ze dan niet eens op straat (zonder de boel af te breken) om duidelijk te maken dat hun ideeën niet kunnen en om zo te proberen om eens positief in het nieuws te komen? Zijn de goede moslims in de minderheid en hebben ze schrik van die idioten?

Ik ga hier niet eens op in.......
Waarom post je dan?

Wtf man wie denk jij dat je bent om zomaar een heel volk van zoveel mensen en hun religie zomaar achterlijk te noemen?
Waar zeg ik 'heel volk'? Ik had het in die post over het volk van Sharia4Belgium, daar ging het artikel immers over. Begrijpend lezen niet je sterkste punt?

Heb je nooit van je ouders geleerd om iedereen te respecteren?
Heb jij nooit van je ouders geleerd dat je respect eerst moet verdienen? Iedereen respecteren? Nee, je hoeft zeker niet iedereen te respecteren. Zeker geen intolerante randdebielen die in achterlijke mythes geloven waar geen spoor van bewijs voor bestaat en daarbij het lef hebben om anderen daar nog mee lastig te vallen en te beledigen ook.

Hoe raar sommige dingen ook zijn?Je mag van mij je mening geven ( voordat we weer zoon k*t discussie krijgen ) maar de manier waarop jij hem geeft bevalt me niet.
Wat jou al dan niet bevalt laat me eerlijk gezegd ijskoud.

Om zomaar een volk en religie van miljoenen mensen achterlijk te noemen.
Sharia4Belgium is inderdaad compleet achterlijk, bepaalde volkeren in het Midden-Oosten zijn inderdaad deels achterlijk, de islam is achterlijk, het christendom is achterlijk, alle religies zijn achterlijk. Dat is mijn mening, en als die je niet bevalt dan is dat jouw probleem.

Je kan niet een heel volk afrekenen voor zoon domme organisatie.
Over welk volk heb je het nu eigenlijk? En inderdaad ik ga hele volkeren niet afrekenen voor wat Sharia4Belgium doet. Waarom zou je dat doen dan?

Als er toch zoveel goede moslims zijn die tegen Sharia4Belgium zijn, waarom komen ze dan niet eens op straat (zonder de boel af te breken) om duidelijk te maken dat hun ideeën niet kunnen en om zo te proberen om eens positief in het nieuws te komen? Zijn de goede moslims in de minderheid en hebben ze schrik van die idioten?

Ga jij de straat op om de wereld duidelijk te maken dat niet alle westerse blankmannen Katholieke kindermisbruikers zijn?

Religie verwerpen in onze tijd en cultuur is btw easy, maar zeggen dat zoiets mogelijk was vroeger is gewoon belachelijk.

Wereldgeschiedenis zou zoveel mooier geweest zijn zonder die k*treligies. Serieus waar draait het eigenlijk nog om, lijkt wel een excuus van alle tijden om mensen te vermoorden en hele volkeren tegen elkaar op te zetten :roflol:. Vrije meningsuiting en religie gaan gewoon niet samen dat is hier weer maar eens bewezen door een bende moraalridders :D.

Wereldgeschiedenis zou zoveel mooier geweest zijn zonder die k*treligies. Serieus waar draait het eigenlijk nog om, lijkt wel een excuus van alle tijden om mensen te vermoorden en hele volkeren tegen elkaar op te zetten :roflol:. Vrije meningsuiting en religie gaan gewoon niet samen dat is hier weer maar eens bewezen door een bende moraalridders :D.
???

Wereldgeschiedenis zou zoveel mooier geweest zijn zonder die k*treligies. Serieus waar draait het eigenlijk nog om, lijkt wel een excuus van alle tijden om mensen te vermoorden en hele volkeren tegen elkaar op te zetten

Wat een onzin, wereldgeschiedenis zonder godsdienst is als een mensenleven zonder pubertijd. Noodzakelijk onderdeel van menselijke ontwikkeling.

Overigens heeft nationalisme en etnische conflicten veel meer slachtoffers veroorzaakt dan religie, als je al zoiets belachelijks kan zeggen (uiteindelijk is er maar één schuldig aan oorlog en dat is de mens an sich) Of dacht jij dat we ineens allemaal in vredelievende hippies waren veranderd zonder religie?

Wat een onzin, wereldgeschiedenis zonder godsdienst is als een mensenleven zonder pubertijd. Noodzakelijk onderdeel van menselijke ontwikkeling.

Overigens heeft nationalisme en etnische conflicten veel meer slachtoffers veroorzaakt dan religie, als je al zoiets belachelijks kan zeggen (uiteindelijk is er maar één schuldig aan oorlog en dat is de mens an sich) Of dacht jij dat we ineens allemaal in vredelievende hippies waren veranderd zonder religie?

Het is alleen jammer dat de meerderheid van de mensen in deze emotionele fase van het leven blijven hangen, ipv volwassen te worden en zaken eens op een rationele manier gaan bekijken.

Terug
Naar boven