- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Niet echt goed voor de democratieT de SP is er niet voor om een totalitaire staat in te voeren.
De SP niet maar Marijnissen wel! Jan is van zichzelf al vrij bazig, niet voor niets staat ie bekend als 'Mao-Marijnissen'.
Laat eens 20 willekeurige SP stemmers 3 SP-leden opnoemen.
Kunnen ze niet.
De SP zonder totalitaire Jan is niks, en dat weten ze bij de SP maar al te goed.
(toevallig op tv gezien)De SP niet maar Marijnissen wel! Jan is van zichzelf al vrij bazig, niet voor niets staat ie bekend als 'Mao-Marijnissen'.
Laat eens 20 willekeurige SP stemmers 3 SP-leden opnoemen.
Kunnen ze niet.
De SP zonder totalitaire Jan is niks, en dat weten ze bij de SP maar al te goed.

We zullen zien, Jan is nog niet dood. De gemeenteraden waar ze ook zitting hebben in het college van B&W doen ze het in ieder geval niet verkeerd. Daar heeft Jan weinig controle op. Valt ook niet bij te houden met 345 raadszetels.
Ja maar hij draait toch steeds, dus je weet nooit, misschien is macht wel belangrijker dan woord houden voor hem.Ik ben benieuwd wat Bos gaat doen hij zei immers "zonder SP doe ik niet mee".
Mocht dat gebeuren dan zie ik een nog grotere overwinning voor SP en dan hopelijk zo groot dat het CDA er niet meer omheen kan.