MuscleMeat

Alles wat je kwijt wil over Windows 10

whats up met dat gedoe over 'bespieding' dan?

is dat legit of reageren mensen gewoon debiel op software ontwikkelaars die automatisch error reports en andere soorten feedback van je downloaden

Behoorlijk Legit sinds ze zelfs KEYLOGGEN..
naar mijn idee serious shit dus

Dus maar geprobeerd Windows10 op een bootable USB, deze lijkt hem wel helemaal te installeren en herstart mn laptop zoals verwacht. Het probleem is echter dat na het herstarten, hij compleet opnieuw begint. Dus radeloos ben ik nu hier, hopend dat iemand van jullie Tech-savy genoeg is om mij te kunnen helpen

Je moet de usb inderdaad uittrekken, of deze begint terug opnieuw.

download gewoon die media creation tool van windows zelf en installeer windows 10 zonder te activeren, je kunt enkel je bureaublad niet aanpassen (rechtsklikken op een foto en set as desktop background, lukt nog wel) en je krijgt rechtsbeneden in het grijs de tekst dat je windows moet activeren.

Maar werkt verder prima als je dat niet doet

• Topic Starter Topic Starter
download gewoon die media creation tool van windows zelf en installeer windows 10 zonder te activeren, je kunt enkel je bureaublad niet aanpassen (rechtsklikken op een foto en set as desktop background, lukt nog wel) en je krijgt rechtsbeneden in het grijs de tekst dat je windows moet activeren.

Maar werkt verder prima als je dat niet doet

Dan krijgt je die updates toch niet?

Nopez, maar waarom zou je dat erg vinden?

• Topic Starter Topic Starter
vanwege beveiliging

Terug
Naar boven