MuscleMeat

Alles wat je kwijt wil over Windows 10

Zoveel kinderziekten zitten er niet in Windows 10 hoor. Downgraden is alleen mogelijk binnen 30 dagen, mocht je echt last hebben van problemen.

Net 25 systemen geupgrade naar W10. Uiteraard bij installatie de zogenaamde "bespiedingen" uitgezet.
Lijkt me wel een challenge om die databank eens te hacken. Ik denk dat je dan voor de rest van je leven goed zit :D.

De "bespiedingen" zijn er inmiddels ook in Windows 7/8, vergeet dat niet ;)

Ben best tevreden van win 10 zelf, het is microsoft edge wat pure brol is.

kan ik die search bar in mn taakbalk verbergen oid?

vind nie mooi :(

verder tot nu toe best tevreden met mn upgrade naar 10 vanaf 8

Ik ben wel tevreden, ik hou het er dan maar op staan.

Bespiedingen? Waar kan je dat uitzetten?
Heb W10 nu ff draaien, heb er geen spijt van. Opstarten/afsluiten gaat sneller en alles werkt vloeiend.

Zie post #84. Wel op eigen risico.

whats up met dat gedoe over 'bespieding' dan?

is dat legit of reageren mensen gewoon debiel op software ontwikkelaars die automatisch error reports en andere soorten feedback van je downloaden

Iemand die een plugin heeft om youtube/vimeo filmpjes in windowed modus te draaien? (dus een window waarin het filmpje fullscreen draait) Ik vond dit wel 1 van de beste features in W8.1.

Mijn start menu/zoekoptie in me menubalk werk niet meer in W/10.

Iemand tips?

Tot nu toe heb ik dit geprobeerd.
Opnieuw opgestart
explorer.exe beëindigen en weer als nieuwe taak toevoegen

powershell
Get-AppxPackage | % { Add-AppxPackage -DisableDevelopmentMode -Register "$($_.InstallLocation)\AppxManifest.xml" -verbose }
Ik heb een nieuwere versie?
o0qt91.jpg

Laatst bewerkt:
Je kunt ook nog het DISM commando gebruiken om je Windows te repairen.
Dism /Online /Cleanup-Image /RestoreHealth (in command prompt).

Dit geeft hij aan :( toch bedankt.

Edit: Hij doet het weer. Ik heb deze even weer zijn werk laten doen infinst_autol (Intel® Chipset Device Software installer) want die stond nog op mij externe hd en hij doet het weer.Tenminste ik neem aan dat het daardoor komt.

s1hoiq.jpg

Laatst bewerkt:
De eind datum van het gratis Windows10 komt in de buurt, wilde ik nog een poging wagen om het te installeren. Lukte in het verleden ook al niet, maar toen geen zin meer op het opnieuw te proberen. Via de normale weg kreeg ik steeds 2 errors die ik niet opgelost kreeg (error c1900101-40017 en System-thread-exception-not-handled (ndis.sys) voor de gene die misschien hier ook een oplossing voor hebben. Heb elke "tutorial" eigenlijk al geprobeerd, maar zonder succes helaas). Dus maar geprobeerd Windows10 op een bootable USB, deze lijkt hem wel helemaal te installeren en herstart mn laptop zoals verwacht. Het probleem is echter dat na het herstarten, hij compleet opnieuw begint. Dus radeloos ben ik nu hier, hopend dat iemand van jullie Tech-savy genoeg is om mij te kunnen helpen

Niet tevreden over. Ben dan ook niet thuis in pc's en vind windows 10 minder overzichtelijk. Vond alles makkelijker terug in de 7.

Inderdaad bijna einde vd mogelijkheid tot gratis Windows 10. Heb een illegale/onofficiele versie van Windows 7, dus ben bang dat de upgrade naar 10 me problemen op kan leveren?

Eindelijk na 3 dagen zoeken is het toch gelukt om het geïnstalleerd te krijgen! Voor anderen die dezelfde fout codes als ik krijgen, het ligt hoogst waarschijnlijk aan 2 dingen; Je registry en je drivers.

Inderdaad bijna einde vd mogelijkheid tot gratis Windows 10. Heb een illegale/onofficiele versie van Windows 7, dus ben bang dat de upgrade naar 10 me problemen op kan leveren?

Ik heb verhalen gehoord over mensen die van een onofficiële Windows 7 versie naar een officiële Windows 10 versie zijn gegaan zonder al te veel moeite, hoe ze dat gedaan hebben weet ik ook niet, maar Google zal daar vast wel antwoorden voor hebben.

Terug
Naar boven