Fitness Seller

Alles wat je kwijt wil over Windows 10

Alles hier netjes geactiveerd :) free windows... wie had dat ooit nog gedacht...
Alle 3 pc's hebben wel dezelfde key gekregen.

Wat ik nu wel heb is dat de taakbalk de pictogrammen niet toont bij het opstarten, wanneer ik iets opnieuw los/vastmaak aan die taakbalk, dan toont die alle pictogrammen wel weer terug (zoals het normaal zou moeten zijn)

Alles hier netjes geactiveerd :) free windows... wie had dat ooit nog gedacht...
Alle 3 pc's hebben wel dezelfde key gekregen.

Wat ik nu wel heb is dat de taakbalk de pictogrammen niet toont bij het opstarten, wanneer ik iets opnieuw los/vastmaak aan die taakbalk, dan toont die alle pictogrammen wel weer terug (zoals het normaal zou moeten zijn)

Start ie misschien op in ''tablet'' mode?

All settings > system > tablet mode

Daar kan je het 1 en ander wijzigen.

Tnx, één van die dingen heeft dus geholpen :)

Gereserveerd, nog geen melding gekregen..
Zelfs met de update 'forceren" werkt het niet.

https://www.microsoft.com/en-us/software-download/windows10 die mediacreationtool downloaden.
Usb maken voor andere machine even kiezen (niet deze machine upgraden).

Wanneer die usb stick klaar is, setup draaien van die usb stick.
Wanneer de pc reboot moet je de usb stick uittrekken (anders doet ie een clean install, en geen upgrade meer) of ervoor zorgen dat de usb stick niet in de boot volgorde in je bios staat.

Mijn win 10 pro, met updates "uit" blijft toch redelijk vaak updaten. Iemand anders die dit ook heeft?

Had even een vraag :

Heb net een Acer mini laptop gekocht en er zit standaar windows 8.1 op, nu wil ik update naar windows 10 via windows update maar echt urenlang staat er dat er bestanden worden gedownload. Heb het geannuleerd en via een forceer tool gedownload, alles ging goed maar toen er stond dat het zocht naar updates liep het vast, heb mijn computer opnieuw opgestart maar mijn HDD was eerst 16 gb vrij maar nu is het 4. Weet iemand hoe ik het op kan lossen en waarom lukt het me niet om windows 10 erop te installeren?

ij ook zo'n 2-3 uur in beslag genomen

Had even een vraag :

Heb net een Acer mini laptop gekocht en er zit standaar windows 8.1 op, nu wil ik update naar windows 10 via windows update maar echt urenlang staat er dat er bestanden worden gedownload. Heb het geannuleerd en via een forceer tool gedownload, alles ging goed maar toen er stond dat het zocht naar updates liep het vast, heb mijn computer opnieuw opgestart maar mijn HDD was eerst 16 gb vrij maar nu is het 4. Weet iemand hoe ik het op kan lossen en waarom lukt het me niet om windows 10 erop te installeren?

Draai system cleanup (schijfopruiming) en clean je systeembestanden (cleanup system files aanklikken). Waarschijnlijk heb je dan weer een hoop ruimte vrij. Vervolgens upgraden met behulp van de ISO.

Dat is toch een vinkje dat je kunt uitzetten dacht ik? Die updates zoeken vooraleer te upgraden

Snap er niks van, heb windows 10 nu gewoon gratis. Moet wel wat achter zitten :roflol:

Klopt,
alles wat aan kan staan in ver band met je eigen info staat absoluut allemaal aan.
je zal dit zelf allemaal uit moeten zetten anders wordt er lekker info over je verspreid en pirated games wordt (mits op je computer geïnstalleerd) ook nog een leuk verhaal.

en more to come, all the best Bill...

verders wel leuk om mee te spelen..

Mits er behoefte aan is zet(EDIT) ik het hier wel even in..

Laatst bewerkt:
Voor de mensen die nog Windows 7/8 draaien omdat Microsoft met je "mee spiekt" op Windows 10 ze hebben nu ook patches uitgebracht voor Windows 7/8 waardoor je automatisch als gebruiker diagnostiek en logs naar Microsoft stuurt.

Als je het wil verwijderen, kun je dat hier zo lezen.

beter nog even wachten tot de kinderziekten eruit zijn, windows 7/8 is voorlopig nog prima.

Terug
Naar boven