AndroidHealthClinic

Alley Igf-1 lr3 + Test

• Topic Starter Topic Starter
Net klaar met de training! Bij de pushups kreeg ik al direct spierpijn in mijn borst. Flat bench press liep niet heel soepel ik ging tot failure maar ik kreeg niet zo veel reps in door de enorme pijn in mijn borst... GEWELDIGGG!!! Ik moest letterlijk 2min rusten omdat het leek alsof ik kramp had in mijn borst. De rest van de workout deed ik met lage gewichten en extra goeie focus. Ik voelde ook een verschil in mijn uithalingsvermogen maar dat kon ook de test e zijn...

---------- Toegevoegd om 15:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:17 ----------

De reden waarom ronnie en anderen een gut hebben is omdat ze veel hgh insuline en igf nemen. Top bodybuilders pakken misschien 100mcg van igf en 6-8iu hgh en insuline en 3g-5g aas. Sommige gaan er ook langer dan 4 weken op he. Nu zeg je dat ik een gut krijg van 4 weken op 40mcg... En ik zou het nog safer kunnen maken door 2 weeks on 2 weeks off te gaan.

6-8 iu hgh? Haha maak daar maar 20-30-40 van bro;)

Ik heb het topic over igf ook even doorgenomen, het klinkt meer dan aannemelijk dat je juist direct na het trainen lokaal wilt prikken en niet anders. En zeker niet te veel als het om de LR3 variant gaat ivm systemische effecten die je op termijn bijv. een leuke Coleman-gut geven..
Lees:

Ik heb 3,5 weken op 100mcg per keer gezeten Inc HG HGH, er komt echt niet zomaar een gut hoor dan moet er toch heel wat meer rommel ingaan als de doorsnee DBB recreant.

Edit: subcutaan gezet overigens

Ik heb 3,5 weken op 100mcg per keer gezeten Inc HG HGH, er komt echt niet zomaar een gut hoor dan moet er toch heel wat meer rommel ingaan als de doorsnee DBB recreant.

idd Rich Piana heeft 10 jaar achterelkaar op hgh gezeten en realiseerde daarna pas dat hij een gut begon te krijgen...

---------- Toegevoegd om 15:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:42 ----------

Post workout is het slechtste tijd om igf lr3 te nemen. Ten eerste je krijgt geen pump en het verpest je het productie van MGF die je lichaam aanmaakt na de workout...

---------- Toegevoegd om 15:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:48 ----------

2 uur na de workout begint MGF te verminderen dus dan nemen. Of anderen zeggen dat het niet uitmaakt wanneer je het neemt dus in de ochtend beste.

idd Rich Piana heeft 10 jaar achterelkaar op hgh gezeten en realiseerde daarna pas dat hij een gut begon te krijgen...

---------- Toegevoegd om 15:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:42 ----------

Post workout is het slechtste tijd om igf lr3 te nemen. Ten eerste je krijgt geen pump en het verpest je het productie van MGF die je lichaam aanmaakt na de workout...

---------- Toegevoegd om 15:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:48 ----------

2 uur na de workout begint MGF te verminderen dus dan nemen. Of anderen zeggen dat het niet uitmaakt wanneer je het neemt dus in de ochtend beste.

Wat jij wil... Denk dat we beide een studie gevonden hebben die het best past bij ONZE EIGEN logica. Succes ermee

Ik heb 3,5 weken op 100mcg per keer gezeten Inc HG HGH, er komt echt niet zomaar een gut hoor�� dan moet er toch heel wat meer rommel ingaan als de doorsnee DBB recreant.

die krijg je ook niet in 3,5 weken;)

Dan heb je je huiswerk niet goed gedaan, dat is namelijk het enige moment dat het het meest zinvol is. En voor de "pump" ...kom aan gast, daar neem je toch geen igf voor!!
..en dat je je mgf piek verknald is ook onzin, die wordt namelijk opgevolgd door igf ..dus niet pre-workout;)

zie:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f133/mechano-growth-factor-323118/#post7284630

whatmgfdoes.gif

die krijg je ook niet in 3,5 weken;)

Dan heb je je huiswerk niet goed gedaan, dat is namelijk het enige moment dat het het meest zinvol is. En voor de "pump" ...kom aan gast, daar neem je toch geen igf voor!!
..en dat je je mgf piek verknald is ook onzin, die wordt namelijk opgevolgd door igf ..dus niet pre-workout;)

zie:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f133/mechano-growth-factor-323118/#post7284630

whatmgfdoes.gif
Thanks ik zal t proberen. Dus 1uur na workout ook goed? Of direct na workout in de wc of zo?

---------- Toegevoegd om 22:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:58 ----------

Oké ik heb heel veel onderzoek gedaan en heb nu toch besloten dat ik 3 x 80mcg per week voor 4 weken zal doen. Dat betekend dat ik ook 3 dagen in de week ga trainen dus ma: pullday , wo: pushday vr: legday ! Rest days ga ik wel misschien op mijn weakpoints trainen en abs doen want ik hou van de gym dus ik kan niet lang wegblijven :) haha Ik ga het ook niet meer pré workout doen ook al maakt het niet echt uit wanneer je het inject bij de lr3 versie.

Thanks ik zal t proberen. 1) Dus 1uur na workout ook goed? Of direct na workout in de wc of zo?

---------- Toegevoegd om 22:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:58 ----------

Oké ik heb heel veel onderzoek gedaan en heb nu toch besloten dat ik 3 x 80mcg per week voor 4 weken zal doen. Dat betekend dat ik ook 3 dagen in de week ga trainen dus ma: pullday , wo: pushday vr: legday ! Rest days ga ik wel misschien op mijn weakpoints trainen en abs doen want ik hou van de gym dus ik kan niet lang wegblijven :) haha Ik ga het ook niet meer pré workout doen ook 2) al maakt het niet echt uit wanneer je het inject bij de lr3 versie.

1) Daar kan ik je geen sluitend antwoord op gegeven, daar de studies niet heel duidelijk zijn in de methode van meten na training. Vaak worden de waardes in uren na elkaar gemeten, dat geeft ons natuurlijk geen beeld van de receptor gevoeligheid en dergelijke in de minuten na de training. Ook gaan veel studies over IGF isotopen expressie na bijv. een operatie of ongeval met letsel.
Allicht kunnen onderstaande plaatjes meer duidelijkheid verschaffen.
Hier is tevens een aardige studie te lezen over MGF (IGF-1ec) en IGF-1ea.

2) Dat maakt natuurlijk nog altijd wel uit. Lokaal effect is het meest effectief, gezien het geïnjecteerde IGF zich dan meteen kan binden aan de lokale receptoren in je spieren. Wanneer je het subq zou zetten moet het eerst door je bloedbaan bij je spier terecht komen, dan is natuurlijk de vraag hoeveel je onderweg verloren bent aan andere receptoren in bijv. je organen.

Proliferatie en differentiatie proces:
rosenthalgroupimage.jpg

F1.large.jpg

F4.medium.gif

1) Daar kan ik je geen sluitend antwoord op gegeven, daar de studies niet heel duidelijk zijn in de methode van meten na training. Vaak worden de waardes in uren na elkaar gemeten, dat geeft ons natuurlijk geen beeld van de receptor gevoeligheid en dergelijke in de minuten na de training. Ook gaan veel studies over IGF isotopen expressie na bijv. een operatie of ongeval met letsel.
Allicht kunnen onderstaande plaatjes meer duidelijkheid verschaffen.
Hier is tevens een aardige studie te lezen over MGF (IGF-1ec) en IGF-1ea.

2) Dat maakt natuurlijk nog altijd wel uit. Lokaal effect is het meest effectief, gezien het geïnjecteerde IGF zich dan meteen kan binden aan de lokale receptoren in je spieren. Wanneer je het subq zou zetten moet het eerst door je bloedbaan bij je spier terecht komen, dan is natuurlijk de vraag hoeveel je onderweg verloren bent aan andere receptoren in bijv. je organen.

Proliferatie en differentiatie proces:
rosenthalgroupimage.jpg

F1.large.jpg

F4.medium.gif
Bedankt voor je post Denny! Wat denk jij dat het beste zou zijn: ochtend of een paar uur na training? En de ochtend na de workout of de ochtend van de workout?

Bedankt voor je post Denny! Wat denk jij dat het beste zou zijn: ochtend of een paar uur na training? En de ochtend na de workout of de ochtend van de workout?

Als ik het citaat uit deze post mag aannemen dan zou je dus - in het geval je 's-avonds traint - perfect de IGF de ochtend erop kunnen zetten.
Ook mag je daaruit opmaken dat je nog meer aan je IGF gaat hebben wanneer je na het trainen eerst begint met het zetten van MGF. Nadat het MGF zn werk heeft gedaan heb je extra cellen om dmv IGF te verwerken tot spiercellen.

Tijd voor een update! De eerste dag toen ik het pré workout had geïnjecteerd voelde ik me sterk in de gym nog goed na de training maar de volgende dag was ik de hele dag moe en ik moest mezelf forceren om naar de sportschool te gaan... Hele slechte workout gehad geen energie en niks. Na de workout had ik de igf genomen en ik nam een dutje en voelde me de hele dag misselijk en ik kon niet in slaap vallen. :( Woensdag nam ik een rustdag dus ik nam de igf in de ochtend ik voelde me nog wel een beetje moe maar wel beter. Vandaag werd ik wakker en alles ziet er voller uit en ik voel me weer 100% vanaf nu zal ik het een paar uur na training of ochtend na training injecten. I had to learn the hard way...

ik heb goede ervaringen met de igf van alley, meerdere merken gehad.

Beste resultaat was 50mcg direct na het trainen verdeeld over de getrainde spieren, om de dag.

Voor het trainen is achterhaald, niet meer dan een dure pre workout..

---------- Toegevoegd om 22:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:35 ----------

Net klaar met de training! Bij de pushups kreeg ik al direct spierpijn in mijn borst. Flat bench press liep niet heel soepel ik ging tot failure maar ik kreeg niet zo veel reps in door de enorme pijn in mijn borst... GEWELDIGGG!!! Ik moest letterlijk 2min rusten omdat het leek alsof ik kramp had in mijn borst. De rest van de workout deed ik met lage gewichten en extra goeie focus.

zet eens een halve ml injectiewater in je spier, heb je dat effect ook al

---------- Toegevoegd om 22:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:38 ----------

http://forum.dutchbodybuilding.com/f133/beste-manier-igf-toepassen-315852/

lees deze copy van igf goeroe grunt76 even door, NL vertaling staat lager

inn intressant onderwerp.

Jaa stom van mij ik heb alleen de eerste injectie voor t trainen gedaan... Ik doe t 2 uur na training nu en rustdagen in de ochtend :)

Tijd voor een update!!:popcorn2:

Ik was best lang op gear dus ik neem nu een tijdje er van af. Ik zit nu alleen op hgh 5iu per dag en ik ga 2 maanden even van gear af. Ik had een hoge bloeddruk, kon niet goed slapen en de laatste dagen moeite met plassen duurde wat langer dan normaal... Dus toen realiseerde ik me dat t tijd was om even een pauze te nemen. Dus in oktober word t Test e, npp, primo, hgh 5iu, igf-1 en ghrp-6!!! Nu probeer ik hard mijn mass zoveel mogelijk te houden[emoji123]

Je weegt geen 77kg meer toch neem ik aan?

Je weegt geen 77kg meer toch neem ik aan?
Ohh nee... Ik woog 96kg einde van de kuur en ben nu al 2 kg kwijt. Denk dat het meeste nog water is maar ik heb wel een paar maaltijden overgeslagen dus moet echt een beetje moeite erin stoppen weer. Anders verlies ik het binnen no time.

Terug
Naar boven