AdrianW
Cool Novice
- Waardering
- 3
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 10%
Net klaar met de training! Bij de pushups kreeg ik al direct spierpijn in mijn borst. Flat bench press liep niet heel soepel ik ging tot failure maar ik kreeg niet zo veel reps in door de enorme pijn in mijn borst... GEWELDIGGG!!! Ik moest letterlijk 2min rusten omdat het leek alsof ik kramp had in mijn borst. De rest van de workout deed ik met lage gewichten en extra goeie focus. Ik voelde ook een verschil in mijn uithalingsvermogen maar dat kon ook de test e zijn...
---------- Toegevoegd om 15:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:17 ----------
De reden waarom ronnie en anderen een gut hebben is omdat ze veel hgh insuline en igf nemen. Top bodybuilders pakken misschien 100mcg van igf en 6-8iu hgh en insuline en 3g-5g aas. Sommige gaan er ook langer dan 4 weken op he. Nu zeg je dat ik een gut krijg van 4 weken op 40mcg... En ik zou het nog safer kunnen maken door 2 weeks on 2 weeks off te gaan.
---------- Toegevoegd om 15:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:17 ----------
De reden waarom ronnie en anderen een gut hebben is omdat ze veel hgh insuline en igf nemen. Top bodybuilders pakken misschien 100mcg van igf en 6-8iu hgh en insuline en 3g-5g aas. Sommige gaan er ook langer dan 4 weken op he. Nu zeg je dat ik een gut krijg van 4 weken op 40mcg... En ik zou het nog safer kunnen maken door 2 weeks on 2 weeks off te gaan.

haha Ik ga het ook niet meer pré workout doen ook al maakt het niet echt uit wanneer je het inject bij de lr3 versie.
Woensdag nam ik een rustdag dus ik nam de igf in de ochtend ik voelde me nog wel een beetje moe maar wel beter. Vandaag werd ik wakker en alles ziet er voller uit en ik voel me weer 100% vanaf nu zal ik het een paar uur na training of ochtend na training injecten. I had to learn the hard way...