AndroidHealthClinic

Nieuws Allochtonen en/of linkse hippies verpesten sinterklaasfeest

cutler

Ripped Bodybuilder
Waardering
77
Lengte
Massa
40kg
Vetpercentage
50%
Dreigbrief voor scholen met Zwarte Pieten
Twingly blog zoeken8 blogs die verwijzen naar dit artikel
‹ …12… ›Scholen bedreigd om Zwarte Piet
5 uren geleden Stupid Nothings
Zwarte piet onder vuur
3 uren geleden AbsoluutNormaal
Sinterklaasterrorsime vraagt om alertheid
5 uren geleden Nieuws Nieuws
5/12 - De nacht van Fascisterklaas komt eraan
vrijdag 25 mei 2007 De Frut van Koekestad
Pathetic people ruin Sinterklaas at schools
5 uren geleden SjelturAMSTERDAM - Basisscholen in Amsterdam Zuid-Oost hebben een dreigbrief ontvangen over het sinterklaasfeest. In de brieven wordt gedreigd met brandstichting als de scholen zwarte Pieten opvoeren tijdens het feest.

De politie gaat extra surveilleren, schrijft Het Parool.

De dreigbrief is ondertekend door het actiecomité Strijd en Actie Antiracistisch Nederland. Zij vindt sinterklaas een "fascistisch feest om mensen te hersenspoelen en hen voor te bereiden op het gebruik van psychisch, verbaal en zinloos geweld tegen mensen met een kleurtje", aldus de krant.

In de brief, die vorige maand binnenkwam bij Bijzonderwijs, een koepel van tien basisscholen in Zuidoost, wordt gerefereerd aan de brand van afgelopen zomer toen een aantal noodlokalen van de basisscholen Onze Wereld, Crescendo en De blauwe afbrandde. ''De brand op Kortvoort 61 was slechts een voorproefje. De volgende scholen zullen in brand vliegen op het moment dat de kinderen in de klaslokalen zijn. Deze branden zullen tegelijkertijd beginnen bij de ingangen en ramen en zullen heviger zijn'', citeert Het Parool de brief.
bron: http://www.telegraaf.nl/binnenland/2...__.html?p=21,1

En net op tv; ergens een basisschool ontruimd vanwege een bom melding hoe triest is dat. Heel het sinterklaasfeest voor die kinderen verpest door een stel buitenlanders of linkse krakers. ???:mad::mad:

Nu zullen ze wel weer met een corrigerente tik en een foei krijgen en dan is alles vergeten, nederland kennende. Ik zeg uitzetten die terroristen of publiekelijk stenigen op het marktplein.

Gewoon een paar zwarte pieten naar die zwarte scholen sturen, ruimt het probleem zich vanzelf wel op.

bron: http://www.telegraaf.nl/binnenland/2...__.html?p=21,1

En net op tv; ergens een basisschool ontruimd vanwege een bom melding hoe triest is dat. Heel het sinterklaasfeest voor die kinderen verpest door een stel buitenlanders of linkse krakers. ???:mad::mad:

Nu zullen ze wel weer met een corrigerente tik en een foei krijgen en dan is alles vergeten, nederland kennende. Ik zeg uitzetten die terroristen of publiekelijk stenigen op het marktplein.

:o:o

"fascistisch feest om mensen te hersenspoelen en hen voor te bereiden op het gebruik van psychisch, verbaal en zinloos geweld tegen mensen met een kleurtje"

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Dat gekleurde meisje wat je daar ziet word gewoon voorbereid om haar eigen huidskleur te haten!!

Het is toch niet normaal!!

Here we go again :(

Sinterklaas mag van mij aids krijgen. Als ik een n*ger was zou ik die zwarte pieten ook beledigend vinden. Verder vind ik het een k*tfeest, hoewel een economische boost altijd wel mooi meegenomen is.

• Topic Starter Topic Starter
Sinterklaas mag van mij aids krijgen. Als ik een n*ger was zou ik die zwarte pieten ook beledigend vinden. Verder vind ik het een k*tfeest, hoewel een economische boost altijd wel mooi meegenomen is.

en waarom zou je het beledigend vinden? alsof het sinterklaas verhaal ook maar iets met racisme te maken heeft, of doet de sint zijn pieten 20 uur per dag laten werken op water en brood en woont hij ze daarna anaal uit? :roflol:

dat tuig wilt gewoon iets om te rellen hebben, en het ergste is nog dat ze hun zin krijgen

Sinterklaas vond ik als kind maar om één reden belangrijk/leuk en dat was de ochtend van de cadeautjes. De man zelf vond ik weird en vaag en zijn zwarte knecht irritant en gek. Het hoeft voor mij niet te verdwijnen of te veranderen verder, mensen die een probleem hebben met de huidskleur/taak combo van ZP zijn gewoon dieptriest en vooral zelf extremistisch van aard denk ik.

• Topic Starter Topic Starter
Sinterklaas vond ik als kind maar om één reden belangrijk/leuk en dat was de ochtend van de cadeautjes. De man zelf vond ik weird en vaag en zijn zwarte knecht irritant en gek. Het hoeft voor mij niet te verdwijnen of te veranderen verder, mensen die een probleem hebben met de huidskleur/taak combo van ZP zijn gewoon dieptriest en vooral zelf extremistisch van aard denk ik.
inderdaad dat zijn de echte extremisten. die kunnen hun gang gaan in dit liberale land. maar mensen als Wilders wordt helaas de mond gesnoerd :mad:

inderdaad dat zijn de echte extremisten. die kunnen hun gang gaan in dit liberale land. maar mensen als Wilders wordt helaas de mond gesnoerd :mad:

gelukkig maar, anders was Sinterklaas zonder zwarte pieten gekomen dit jaar, omdat ze het land niet binnen mochten.
;)

triest kan je echt niets meer over zeggen...

zoiets kun je toch niet begrijpen als je zelf geen minderheid bent, dus om daar een oordeel over klaar te hebben is behoorlijk kortzichtig. Als er een nieuwsbericht verschijnt over marokkanen die nederland belachelijk maken roept iedereen hier moord en brand, andersom is het geen probleem.

zoiets kun je toch niet begrijpen als je zelf geen minderheid bent, dus om daar een oordeel over klaar te hebben is behoorlijk kortzichtig. Als er een nieuwsbericht verschijnt over marokkanen die nederland belachelijk maken roept iedereen hier moord en brand, andersom is het geen probleem.
Man ik heb geen flauw idee waarover jij het hebt of wat voor vergelijking je maakt maar op het eerste zicht slaat het nergens op.

Jij vergelijkt probleemjongeren met zwarte piet en zegt dan dat je je punt hebt gemaakt?

:roflol:

nee, over het belachelijk maken van bepaalde bevolkingsgroepen en het gebrek aan inlevingsvermogen.

Terug
Naar boven